SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

FBW na

  • oceńcie trening dla komletnego amatora

    Post
    Trening w domu

    zamiast pompek lepsze by byly pompki na poreczach malo cwiczen na triceps ilosc powtorzen 8-12 w serii wystarczy na poczatek jednak najlepszy bylby trening FBW :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 602 Data: 2010-09-15 20:04:42 Liczba szacunów: 0
  • Rzeźba (Dieta+ Ćwiczenia)

    Post
    Trening dla początkujących

    - nie ma planów ukierunkowanych na rzezbe , jest dieta , która pozwala zadbac o sklad ciała . Trening to porażka , zacznij cos trenowac . Fundament , dom , dekoracja - proste FBW 1 zestaw oparty o podstawowy ruch złożony . chcesz pozbywać sie tkanki tłuszczowej , tylko sie zastanawiam czy posiadasz tak wypracowane ciało żeby bylo co odslaniać , ina

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 732 Data: 2012-03-23 12:09:15 Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Klatka piersiowa: Wyciskanie sztangi płasko3s Rozpiętki hantlami leżącwywal, zbedne w planie FBW Plecy: Wyciskanie sztangi zza pelcówmartwy ciag 3s Podciąganie na drążku szerokim rozstawem rąknachwytem 2s Motyle:wywal Niestety nie znam zadnego ćwiczenia;/ Barki: Wyciskanie Hantli2s Nogi: Wypychanie ciężaru leżącprzysiad ze sztanga Przysiady z cięż

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1141 Data: 2008-08-25 10:39:39 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - DZIKA PLAŻA KAMILA

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    . 2S w superserii Dzisiaj sobie zrobiłem trening nóg, biceps boli już mniej, ale na razie nie będę trenował góry. Jeszcze kilka dni i wrócimy do treningu. Myślę, że spróbuję FBW bez ćwiczeń które angażowałyby naderwany mięsień. Wydaje mi się, że w poniedziałek już będę w stanie zrobić trening. Dzisiejszy trening nóg był inny niż zazwyczaj robiłem.

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4190 Data: 2014-10-24 23:48:35 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - DZIKA PLAŻA KAMILA

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    Olej kokosowy 10g + warzywa + jogurt naturalny 4. Kasza jaglana 110g, Wołowina pieczeń 190g + warzywa + jogurt naturalny 5. Jaja 118g, Mąka 150g, Smalec 12g + warzywa Trening FBW 1. Prostowanie nóg na maszynie. 6S 60KG 2. Wyciskanie sztangi ławka płaska. 6S 70KG 3. Podciąganie na drążku do klatki. 6S max 4. Wyciskanie sztangi stojąc. 5S 37KG 5. Ug

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4190 Data: 2014-11-06 20:32:55 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - DZIKA PLAŻA KAMILA

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    arzywa 3. Bataty 300g, Ser biały 100g + warzywa 4. Kasz jaglana 80g, Ser biały 100g, Masło 10g + Jogurt + warzywa 5. Kasza kukurydziana 70g, Ser biały 100g + Jogurt + warzywa FBW 1. Prostowanie nóg na maszynie. 6S 70KG 2. Wyciskanie sztangi ławka płaska. 6S 70KG 3. Podciąganie na drążku do klatki. 6S max 4. Wyciskanie sztangi stojąc. 5S 39KG 5. Ugi

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4190 Data: 2014-11-17 18:16:52 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - DZIKA PLAŻA KAMILA

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    . Kebab mały w bułce 4. Kasza manna 50g, Ser biały 110g, Wątróbka 100g + Miód + Jogurt jogobella + warzywa 5. Ciasto - Mąka ok 60g + Ser biały ok 100g + Jajko + miód Trening FBW - trening robiony na siłowni publicznej Rozgrzewka 5min na bieżni szybkim tempem 1. Wyciskanie sztangi ławka płaska. 6S 70KG 2. Podciąganie na drążku do klatki. 6S max 3.

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4190 Data: 2014-11-21 00:10:00 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - DZIKA PLAŻA KAMILA

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    Ryż biały 70g + warzywa, jogurt, miód 4. Ser biały 100g, Kromka chleba z dżemem + ciasto 5. Ciasto z serem białym, jajkiem, jabłkiem, bananem, mąką i miodem. ok 200g Trening FBW - domowy 1. Wyciskanie sztangi ławka płaska. 5S 71KG 2. Podciąganie na drążku do klatki. 5S max 3. Wyciskanie sztangi stojąc. 5S 40KG 4. Uginanie przedramion ze sztangą ła

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4190 Data: 2014-11-28 22:51:59 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - DZIKA PLAŻA KAMILA

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    z udka indyka 150g + Jogurt + warzywa 4. Kluski na mące i jajku ok 100g, Pulpety z udka indyka 150g+ Jogurt + Łyżka miodu + warzywa 5. Zupa botwinka + kawałek indyka Trening FBW - domowy 1. Wyciskanie sztangi ławka płaska. 5S 71KG 2. Podciąganie na drążku do klatki. 5S max 3. Wyciskanie sztangi stojąc. 5S 40KG 4. Uginanie przedramion ze sztangą ła

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4190 Data: 2014-11-30 21:39:45 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłowni dostosowany do boksu

    Post
    Sztuki Walki

    zac z intensywnoscia. Kojaze Cie z forum i wierze, ze jestes w dobrej sportowej formie, ale jednak 5 treningow swoje robi. Ja w takiej sytuacji pomyslalbym o jakiegos rodzaju FBW- 2 x w tygodniu cale cialo w doslownie kilku cwiczeniach wielostawowych, na wolnych ciezarach angazujacych jak najwieksza grupe miesni. Ostatnio cwiczylem czyms takim: 1.)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 9148 Data: 2008-02-10 22:47:01 Liczba szacunów: 0
  • From zero to... Masowanie.

    Post
    Trening dla początkujących

    PLAN FBW 15/10/5 WODYNA Prosze bardzo i szczerze polecam, nie jedna osoba nim jedzie na tym forum. Chyba kazdy jest zadowolony. TRENING A: -Martwy ciag "z ławki" PROGRESJA -wyciskanie siedzac od czoła na maszynie smitha progresja -pompki z klasnieciami 5 serii -wyskoki z pelnego przysiadu , "klasniecie" piętami 5 serii -ZWOLNION

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 6257 Data: 2009-04-13 08:32:15 Liczba szacunów: 0
  • From zero to... Masowanie.

    Post
    Trening dla początkujących

    Narazie nie proponowałbym żadnych ćwiczeń, gdzie trzeba wyliczać maxy itp... bo się okaże, że nie ma takich ciężarów na siłowni... Stosuj zwykłe FBW skrócone czyli wykonujesz tak: Nogi, plecy, klata, barki, bic, tric, brzuch. Z tym, że ja proponowałbym zaczynać od klatki ;P bo na klatke napewno będziesz kładł duży nacisk :D.... Czyli proponuje taką

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 6257 Data: 2009-04-13 10:14:49 Liczba szacunów: 0
  • From zero to... Masowanie.

    Post
    Trening dla początkujących

    oś niedużo, ale na następny trening może więcej założę. Najgorzej z barkami, to już tragedia... Nie lubię ćwiczeń na tę partię, wyciskanie sztangi zza głowy - 12 kg . Muszę w FBW oprócz dużych mięśni kłaść nacisk na barki, bo póki co - nie jest dobrze. Przysiady - 30kg, "dzień dobry" i wzniosy ze sztangą na ramionach to samo. W sumie nogi

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 6257 Data: 2009-04-14 19:23:22 Liczba szacunów: 0
  • Trening by Hardgainer - dobry dla mnie?

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie ukrywam ze zainteresowalo mnie bardzo to FBW ktore poleca DR.Strong i mam pytanko: a) 1.przysiad 3 x 5 2.wyciskanie(klata) 3 x 5 3. Wiosłowanie( najlepiej pendleya ) 3 x 5 b) 1.przysiad 3 x 5 2.wyciskanie w staniu (barki) 3 x 5 3. Martwy ciąg 1 x 5 Czy moge to wykonywac w innym zakresie powtorzen np 10-12 ? Pytam o to poniewaz ciwcze w

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2076 Data: 2008-05-23 23:54:52 Liczba szacunów: 0
  • Trening by Hardgainer - dobry dla mnie?

    Post
    Trening dla początkujących

    Wynikow silowych nie znam poniewaz cwicze w domu tym co mam i nigdy nie sprawdzalem. Do tej pory ciwczylem na samym pocztaku ACT okolo 6 tyogdni a pozniej caly czas jechalem FBW podawanymi tu na forum czyli z uwzglednieniem bicepsow tricepsow itp. i na wyniki nie narzekam. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2076 Data: 2008-05-24 11:42:00 Liczba szacunów: 0
  • Cykl na rzeźbę. Pytania o suplementy

    Post
    Trening dla początkujących

    Traktor mam jeszcze jedno pytanie ;) Lepiej jechać tym treningiem co podałem w 1 poście czy FBW? Zależy mi na masie mięśniowej ;)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2355 Data: 2012-02-04 12:21:16 Liczba szacunów: 0
  • prosze o poprawę planu

    Post
    Trening dla początkujących

    kim nachwycie :) Płaską możesz wywalić poćwicz trochę tak , pewnie przez te 4 miechy wyciskałeś płasko to zobaczysz różnice teraz :) Ale za jakiś czas możesz wrócić do płaskiej... PS:Jakim planem jechałeś przez te 4 miechy ? Nie chodzi o konkrety split czy FBW ? Jeśli to był split to napisz go... Zmieniony przez - Like25 w dniu 2010-10-15 22:32:46

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 574 Data: 2010-10-15 22:31:22 Liczba szacunów: 0
  • Domowy trening na Rzeźbe - Ćwiczenia i Porady - Co mam robić?

    Post
    Trening w domu

    1. Poczytaj tematy podwieszone w dziale. 2. Kup drążek rozporowy 20-30zł 3. Na poczatek ćwicz tym samym planem trzy razy w tygodniu całe ciało, robiąc po jednym ćwiczeniu na kazdą grupę (fbw)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3462 Data: 2011-01-20 20:47:53 Liczba szacunów: 0
  • Domowy trening na Rzeźbe - Ćwiczenia i Porady - Co mam robić?

    Post
    Trening w domu

    No miałeś poczytać... FBW to nie trening obwodowy. Czy da efekty? Tak. Nawet zaawansowani zawodniczy co jakiś czas go stosują. Ponieważ wykonujesz jedno (wyjątkowo, czasami dwa) ćwiczenie na daną grupę mięśniową czas na regeneracje jest wystarczający. Zwłaszcza u początkującego który nie umie wycisnąć maksa z każdego ćwiczenia/powtórzenia.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3462 Data: 2011-01-22 14:34:00 Liczba szacunów: 0
  • Solto --W drodze po masssę

    Post
    Trening dla początkujących

    czy, a właściwie trzy: 1. Dieta - bez tego zapomnij o mięśniach. Poczytaj dzienniki chłopaków a przekonasz się że to prawda. 2. Obciążenie - 70 kg wystarczy Ci na 2-3 tygodnie. A potem? Załatw jeszcze ze 100 kg (nie od razu, stopniowo) to będzie czym ćwiczyć. 3. Plan treningowy. Na początek FBW a za kilka-kilkanaście tygodni mozna myśleć co dalej.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 711 Data: 2011-03-17 21:48:55 Liczba szacunów: 0