SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

FBW na

  • Plan dla zupełnego laika

    Post
    Trening dla początkujących

    tkuj%C4%85cych_by_georgu%21-t350762.html Wybiorę ten 2., by georgu, chociaż pewnie dużej różnicy między nimi nie ma. I powinno być ok na 2 miesiące, a potem po prostu idę w FBW (oczywiście po konsultacjach tutaj na forum)? Wygląda to dobrze, czy coś powinienem zmienić na początek mojej przygody z siłownią? Zmieniony przez - rippedwannabe w dniu 2

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 869 Data: 2012-11-03 18:33:06 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny + kilka pytań :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Rozumiem juz o co kaman. Ale tak czy siak zmienilem to by oba cwiczenia nie byly na jednej sesji. Jesli plan wydaje sie zbyt lekki choc taki nie jest spojrz tutaj na moja wypowiedz i tam jest nieco szerzej zakrojony plan FBW. http://www.sfd.pl/FBW_5x5-t474997.html pozdrawiam

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 2302 Data: 2009-03-05 20:39:14 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla koszykarza

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki Darek za stronke, pogrzebałem tam chwile na stronce i znalazłem te gotowe plany, teraz zrobie jeden cykl FBW, a potem dostosuje któryś z tamtych planów do siebie ;) @SPAITER Jutro wybieram sie na pierwszy trening, rozpisany tak jak wyżej napisałem, teraz chce się upewnić do końca. Cykl powininen trwać 4 tygodnie? Ciężary dobierać tak, żeby

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1412 Data: 2010-08-02 14:29:55 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    uzupełniać. Na największe partie mięśniowe nie może być tyle samo lub mniej serii niż na partie mniejsze. Zgadzam się z Przesta - myślę, że split jest dobry w robieniu masy. FBW też nie jest złe jak ma się doświadczenie i odpowiednią wiedzę no i oczywiście dietę. Tak jak pisał Ci przesta - poszukaj treningów a znajdziesz zmodyfikowane. Poszukaj w

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 872 Data: 2010-05-27 23:58:13 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Czytam o FBW i zrobie jakąś rozpiske, skoro uważasz że ten plan jest 'zły', teraz i tam mam przerwę wymuszoną kontuzją, do treningów wrócę za tydzień. Wcześniej cwiczyłem innym planem, ale czytając to forum dowiedziałem się że jest w nim wiele błędów, zbyt mało cwiczeń na jedną partie ciała. To jakie cwiczenia poleciłbyśmy na te partie (żeby było d

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1484 Data: 2009-07-07 22:43:05 Liczba szacunów: 0
  • Test sponsorowany BLASTEX: Prośba o sprawdzenie treningu.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    za malo na plecy, za duzo na biceps i triceps. w ogole taki split to raczej nie jest odpowiedni trening do wysrubowywania wynikow silowych. znasz jakiegos trojboiste, ktory cwiczy splitem? obserwuje wszystkie dzienniki silnych ludzi (zubr, jarot, knife, hubert, ...) i KAZDY z nich jedzie jakas odmiana fbw. to chyba powinno Ci dac do myslenia, jak n

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 989 Data: 2011-06-03 22:22:45 Liczba szacunów: 0
  • Chce poczuć bacik nad sobą. Redukcje czas zacząć.

    Post
    Ladies SFD

    zczy. III IV tak samo. Do każdego posiłku warzywka , raz na jakiś czas owoc. Na kolacje zazwyczaj jadam jakiś twaróg, serek wiejski, bąź tłustą rybe. No ale jak nie ma diety to żrem wszystko, czasami 2 obfite posiłki, albo ciagle jem , zależy od dnia. Treningi robilam różne, znaczy próbowalam już chyba wszystkiego, od FBW , ACT i split też był .

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1727 Data: 2011-09-20 11:47:31 Liczba szacunów: 0
  • Plan oceny na rzeźbę...

    Post
    Trening dla początkujących

    jak w tygodniu jedno ćw. na triceps, 3 ćwiczenia na plecy z czego kapturów w ogóle nie ma.., 2 ćw na nogi. Nawet jak już byś koniecznie się uparł to plan i tak ogólnie słaby. FBW AB było by lepsze. Co dodatkowo potwierdza twój staż. a co do celu: Masa/Rzeźba to musisz się zdecydować to albo to, nie da się obydwu naraz. Po twojej wadze do wzrostu i

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 569 Data: 2013-03-10 01:11:53 Liczba szacunów: 0
  • siłacz0000/moje codzienne zmagania.

    Post
    Trening dla początkujących

    niestety z powodów osobistych na jakies 2-3 tyg musze zawiesic dziennik, diete i treningi ;/ jak wroce to wystartuje ponownie moze z tym tematem moze z nowym, ale zdecydowałem ze zaczne od nowa i na poczatek odpuszcze sobie splita i pocisne FBW przez jakies 2 miesiace. za jakis czas wracam ;) pzdr!

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1596 Data: 2011-02-18 13:55:56 Liczba szacunów: 0
  • FBW pomozcie jak najszybciej

    Post
    Trening dla początkujących

    bywa!) to chyba tyle. z tymi wiadomosciami oraz z tym co ponizej. przemyl wszystko jeszcze raz i uloz ponownie program. pozdrawiam. PS. "struktura planu full body(FBW): jesli zaczynamy-wybieramy rozklad uniwersalny. cwiczenia glowne: 1) cos na uda(angazujace staw kolanowy-tutaj lapie sie takze klasyczny MC) 2) cos na tylna strone ud

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1135 Data: 2007-12-18 13:32:36 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje porady co robić

    Post
    Ladies SFD

    jąc do moich planów z udami i pupa to co będzie najlepsze . Redukcja odpada wiec co robić??? 1..bilans zerowy + 10 zasad zdrowego żywienia? 2.bilans zerowy + 10 zasad + FBW 3.bilans dodatni (+300 na początek ) + dieta i siłowy?? Zamieszczam wypisane jedzenie na jutrzejszy dzień - czy wszystko jest ok?? ( bilans zerowy) Mąż mi rozpisywał

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 1660 Data: 2017-02-26 17:56:17 Liczba szacunów: 0
  • Jak zazywac suple i ktory plan

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Wlasnie robiłem ponad miesiąc FBW naprawde fajnie się cwiczyło bo i krótkie treningi nie było to monotonne ale zero efektów tzn. moze miesien wiekszy troche zauważylem ale ani kilograma wiecej nie przybyło a na tym mi zalezy , moze przez odżywianie albo robiłem bład ze przy cwiczeniach to te ostatnie powtórzenia to juz na wykonczeniu robiłem a nie

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 999 Data: 2012-08-05 23:03:23 Liczba szacunów: 0
  • Trening do ocenki

    Post
    Trening dla początkujących

    No to w jakim celu ten temat założyłeś? Chcesz żebyśmy ocenili ten plan, ocene dostałeś wraz z poradą że powinieneś przejść na FBW ale i tak pozostajesz przy swoim. To po co wogóle topic założyłeś?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1657 Data: 2007-12-09 20:06:18 Liczba szacunów: 0
  • Trening do ocenki

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja nie chcę przechodzić na FBW tylko proszę o rady jakieś poprawki w tej rozpisce Ale sam pomysł w tej rozpisce jest zły, nie rozumiesz tego? Gdybyś był kucharzem i zrobił zupę marchwiową z solą i majonezem, to też byś pytał klientów, czego konkretnie jest za dużo, czy po prostu byś im podał co innego i przestał podawać swoją zupę?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1657 Data: 2007-12-10 07:12:30 Liczba szacunów: 0
  • Trening do ocenki

    Post
    Trening dla początkujących

    Chlopaki jak i ja zachecaja do fbw a co dokladnie zle pisal ci Jac88 zaraz na poczatku tematu. pzdr

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1657 Data: 2007-12-11 22:31:53 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do ocenki!

    Post
    Trening dla początkujących

    rążka do dołu 10,10,104serie NOGI: - przysiady ze sztangą 12-8 x4 progres - prostowanie nóg siedząc 12-8 x4 prog - uginanie nóg leżąc na brzuchu 12-8x4 prog -wspiecia na palce z 3 serie "do palenia w lydkach" możesz to robić na 3 dni, łącząc np klatka+triceps/biceps, plecy+triceps/biceps, barki+nogi. Ja jednak radziłbym Ci spróbowac FBW

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1191 Data: 2007-11-28 00:11:42 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w planie

    Post
    Trening dla początkujących

    gówniany plan. fbw to ciężkie złożone ćwiczenia martwe, przysiady, wyciskania a nie np. prostowanie nóg w siadzie. nie wspomne już o kolejności ćwiczeń na poszczególne grupy mięśniowe, której u Ciebie nie ma. następna sprawa to po co zakładać kilka tematów i wrzucać ciale ten sam trening. i swoją drogą radzę zainwestować w słownik. pozdro

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 945 Data: 2012-03-10 16:54:16 Liczba szacunów: 0
  • Split x3 [ocena]

    Post
    Trening dla początkujących

    idzie na tym fajnie sylwetkę zrobić? lepsze to jest od FBW?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 850 Data: 2013-06-09 22:11:20 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    icie możesz w danym dniu skupić się na danej grupie mięśniowej, co mi zdecydowanie bardziej odpowiada, bo fajnie czuć pracę mięśnia przez dłuższy czas, jest pompa spora, a robiąc FBW ćwiczę niby każdy mięsień ale pozostaje mi zawsze taki jakiś niedosyt. Polecam jednak split, bo jak ćwiczysz ponad 4 miesiące, to na pewno jakieś podstawy już masz ;)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 539 Data: 2013-03-03 20:44:51 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę, proszę o poprawę

    Post
    Trening dla początkujących

    lus drążek nachwytem (ewentualnie wiosło), klata oki chociaż możesz robić zamiennie ze skosem, żeby góra klaty też pracowała, barki mogą być(chociaż ja wole sztange i sztangielki, bo moim zdaniem w FBW nie ma miejsca na atlasy czy maszyny), ramion nie ćwicz wcale, gdyż one wystarczająco dobrze pracują przy pozostałych ćwiczeniach które wymieniłem.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 637 Data: 2008-11-09 17:36:10 Liczba szacunów: 0