SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

FBW na

  • Pierwszy trening siła i sylwetka

    Post
    Trening dla początkujących

    Za duza objetosc treningu- zajedziesz sie dosc szybko. W dni bez silki sie nie podciagaj, mozesz po silowym dorzucic kilka (3-4) serii na brzuch i bedzie dobrze. Na poczatku przygody z ciezarami przy planie FBW ustal sobie po 9-12 serii w tygodniu na duze partie( plecy, nogi, klatka) i po 6-9 w tygodniu na male. Unikaj cwiczen izolowanych.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 604 Data: 2015-06-25 14:05:58 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc - brak wiekszych efektów

    Post
    Trening dla początkujących

    e (wady postawy, choroby, kontuzje) : nadcisnienie Zażywane suplementy : vitaminy i omega3 olimp, białko biotecha, booster testosteronu ostrovia Ostatnio przerabiany plan : FBW Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) : - przysiady ze sztanga 40kg - wyciskanie sztangi lezac 40-50kg - uginanie

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1198 Data: 2016-09-08 13:10:14 Liczba szacunów: 0
  • FBW do drobnych poprawek

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    OWA/ MASA AGRESYWNA/ REDUKCJA JAKOŚCIOWA/ REDUKCJA AGRESYWNA/ SIŁA KULTURYSTYCZNA / REGENERACJA / GĘSTOŚĆ INTERESUJE MNIE CZAS TRWANIA W TYGODNIACH : 12 POPRZEDNIO ROBIŁEM : FBW 3 lata ****STAN ZDROWIA***************************************** CHOROBY PRZEWLEKŁE: - PRZEBYTE KONTUZJE: artroskopia kolana, lekka skolioza ALERGIE: - PROBLEMY ZDROWOTN

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 683 Data: 2012-06-17 20:04:17 Liczba szacunów: 0
  • %%%%%Dziennik By Epsio %%%%%

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    żywieniowe(uczulenia, choroby) : Nie Stwierdzono. Stan zdrowia: DObry Preferowane formy aktywności fizycznej: Koszykówka Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: Pusto, Po FBW Zakupy Chyba Kreatyne Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: Wrażliwość na stymulanty: nie wiem Możliwosci finansowe: wystarczające Cel/problem/opis: chce przypakować :

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 6972 Data: 2012-04-23 19:22:43 Liczba szacunów: 0
  • %%%%%Dziennik By Epsio %%%%%

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    na innym forum ( mam tam dziennik 2 miechy, ale forum pada ), zadałem pytanie jaki robić trening, miałem chyba 5 propozycji, ale już nie pamietam, ale najbardziej zachwalali FBW. teraz zostały mi 2 treningi po 10 powtórzeń, a potem 6 po 5 powtórzeń, więc lepiej chyba zostawić. też po rozpoczęciu nowego planu, zakupie coś w stylu kreatyny. ale to d

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 6972 Data: 2012-04-23 21:41:10 Liczba szacunów: 0
  • %%%%%Dziennik By Epsio %%%%%

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    lami. 15.15.15 - 20kg (x1) http://www.youtube.com/watch?v=QqhRJl9LSUY 8. Brzuch UNOSZENIE NÓG W PODPORZE. 6x6 http://www.youtube.com/watch?v=WLjZevtSsnA No To Ostatni Tydzień FBW Przede Mną :) W Poniedziałek Teoretycznie Powinno Przyjść BCAA i WITAMINKI, Ale Każdy Wie Jaka Jest Poczta Polska, Więc Nie Mam Pewności, Że Polece Z Bcaa Postanowiłem Zro

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 6972 Data: 2012-05-05 21:30:52 Liczba szacunów: 0
  • Chicken_17/Dziennik/Masssaaaa

    Post
    Trening dla początkujących

    W ogóle to trening zmień. Przy takim stażu split z partią raz w tygodniu nie jest dobrym wyjściem. FBW albo nawet split partia 2x w tygodniu byłyby lepsze. 1 ćwiczenie na plecy, a 3 na biceps... skąd ty taki trening wziąłeś.

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 6769 Data: 2012-03-31 17:04:58 Liczba szacunów: 0
  • Trening raczej dla troche bardziej zaawansowanych.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jak na 10 lat treningów to przyznam, że przynajmniej w wielu elementach- jest to trening szczątkowy, w jakim celu jest to FBW w piątym dniu? pięć dni treningowych pod rząd jeszcze jakoś by i przeszło lecz po co sobie utrudniać, nie lepiej zrobić przerwę w środku i o ten jeden dzień przesunięcie, zmiana z pozoru niewielka ale pozwalająca nie zamęcz

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 613 Data: 2014-08-31 19:53:38 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy by Dr.Crash - redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    zweryfikowałem obliczenia i nijak nie chce wyjść inaczej. dzienne zapotrzebowanie obliczyłem na podstawie tego wzoru: TDEE = BMR + TEA + TEF + NEAT i wyszło mi dokładnie 2789 kcal. od tego odejmuję 400 by uzyskać bilans ujemny. obliczyłem jeszcze drugim wzorem, czyli waga x 24 godz x dobowa aktywność i tutaj wynik wyszedł mi nieco inny bo w granica

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1592 Data: 2011-09-13 22:43:36 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja FBW do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    Rozpiętki sobie daruj. Szrugsy jak coś to na koniec. W jakim celu chcesz skupiać się na jakiejś głowie tricepsu w planie FBW ? Nie ma to sensu. Francuz leżac ok.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 516 Data: 2011-05-15 21:17:31 Liczba szacunów: 0
  • Korekta treningu push pull

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj poszedłem 1 raz na silke obadalem teren. Miałem jedynie problem ile kg mialy sztangi. Wrzuce 3500kcal w dt i 3300 w dnt. Od nowego roku 3000kcal i wrzucic fbw?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 839 Data: 2017-12-03 15:14:52 Liczba szacunów: 0
  • Kilka porad dla początkującego.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    dząc sprzed głowy 4 x 10 A : Przysiad ze sztangą 4 x 10 Wiosłowanie sztangą nachwyt 4 x 10 Wyciskanie sztangielek skos w górę 4 x 10 Rozpiętki sztangielkami 2 x 10 Wyciskanie sztangielek siedząc 2 x 10 Jakieś poprawki ? Plan według http://www.sfd.pl/FBW_i_split_dla_pocz%C4%85tkuj%C4%85cych.-t828260.html - FBW i Split dla początkującego by Viren

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 3973 Data: 2012-05-02 13:41:26 Liczba szacunów: 0
  • Mój rozkład treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening zupełnie nie dla Ciebie jak zaczynasz swoją przygodę z siłownią. Trening fbw najlepiej się nada na początek i porządne ogarnięcie diety

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 523 Data: 2015-02-14 12:49:06 Liczba szacunów: 0
  • FBW priorytet klatka piersiowa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no... z FBW jest ten problem,ze wlaściwie dla zaaansowanych i dzwigających w miarę duże ciężary może byc praktycznie niewykonalny bo owe 5-6s jest juz zaporą trudna do przebycia jakby chcial wykonac to wszystko co rozpisalem to byłoby b. b. cięzko... trzeba więc -w przypadku o ktorym piszesz- zasadę, ze albo szybko wchodzisz na wlasciwy ciężar- co

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3510 Data: 2009-09-08 21:04:48 Liczba szacunów: 0
  • Split 4 razy w tyg do oceny !!!

    Post
    Trening dla początkujących

    FBW 3 razy w tygodniu A • Przysiady ze sztangą na barkach(4s) 12-10-8-6 • Podciąganie się na drążku szeroko(4s) 6-8-10-12 • Wyciskanie sztangi ławka pozio(4s)12-10-8-6 • Wyciskanie sztangi z klatki(4s)12-10-8-6 • Pompki na poręczach(3s)12-10-8 B • Przysiad wykroczny(4s) 12-12-12-12 • Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia(4s) 12-10-8-6 • Wyciskanie

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 869 Data: 2012-04-02 16:20:28 Liczba szacunów: 0
  • Wolinek / Dziennik / Nie ma opierd*****a sie ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    FBW TRENING "A" MASA NR 3 Przysiady ze sztangą na barkach -15* 25kg -12* 35kg -10* 45kg -10* 55kg Wyciskanie sztangi poziomo -15* 25kg -12* 35kg -10* 40kg -10* 45kg Wiosłowanie sztanga nachwyt -12* 25kg -10* 30kg -10* 35kg -10* 40kg Wyciskanie żołnierskie sprzed klatki -15* 20kg -12* 25kg -10* 25kg -10* 25kg Uginanie ramion z sztanga stoj

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 3338 Data: 2011-07-15 18:07:29 Liczba szacunów: 0
  • Wolinek / Dziennik / Nie ma opierd*****a sie ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    FBW TRENING "A" MASA NR 17 Czwartek 18 sierpnia 2011 Przysiady ze sztangą na barkach -10* 60kg -8* 80kg -6* 90kg -6* 100kg Ten ciężar poszedł pięknie :) Wyciskanie sztangi poziomo -12* 45kg -10* 50kg -8* 55kg -6* 60kg Haha, ostatnia seria poszła lepiej niż przedostatnia :D Wiosłowanie sztanga nachwyt -12* 45kg -10* 60kg -8* 65kg -6* 70

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 3338 Data: 2011-08-20 13:20:19 Liczba szacunów: 0
  • FBW - piszę po raz 2 proszę o opinie

    Post
    Trening dla początkujących

    wyrzucilbym cwiczenia na biceps triceps i przedramie, ktore i tak juz pracuja przy innych cwiczeniach, w fbw zasadniczo nie zajmujesz sie drobiazgami - chociaz niektorzy maja inne zdanie, cwiczenia na lydki mozesz dorzucic bo wiekszosc ludzi ma z nimi problem i jezeli do nich nalezysz to mozesz miec potem dysproporcje

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1247 Data: 2009-02-12 23:32:05 Liczba szacunów: 0
  • Poprawa siły i wytrzymałości> Plan treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    chcesz sie poprawic w bieganiu - biegaj chcesz sie wiecej podciagac - podciagaj sie (nie wiem co tam jeszcze sa za testy) rob to co bedzie potrzebne na egzaminie na podciaganie trening Amstronga bedzie idealny a bieganie to wiadomo chyba ze chcesz ogolnie poprawic sylwetke i sprawnosc wtedy plan FBW i dieta

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1360 Data: 2009-11-10 16:03:27 Liczba szacunów: 0
  • Rozpis Ćwiczeń sztuki walki siła szybkość precyzja/ siłownia

    Post
    Sztuki Walki

    Po co dzielić trening na partie mięśniowe i robić tzw. split? Ja bym poszedł w FBW, ew. crossfit, coraz częściej sięgają po ten rodzaj treningu zawodnicy MMA, ale i nie tylko. Pn. Crossfit Wt. trening właściwy (taekwondo) Śr. trening sprinterski tj. sprint na odcinkach 60m, 80m około 5x, z odpoczynkiem około 3-5 min. To jest trening bazujący na pr

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1581 Data: 2012-12-19 15:53:22 Liczba szacunów: 0