SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

FBW na

  • DT aaricia redukcja i powrót do zdrowia

    Post
    Ladies SFD

    Lubię Ciebie już za sam nick. A poza tym napisz coś więcej o tej dyskopatii. Skoro fizjo pozwolił trenować na maszynach - to można od nich zacząć plus ewentualnie jakieś ćwiczenia wielostawowe które nie obciążają za mocno kręgosłupa. Przy dwóch treningach to raczej FBW lub jakieś mini obwody bez parcia na czas ich wykonania.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 770 Data: 2019-01-14 21:58:15 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    owoli zapadam sie w monotonność przy tym planie dlatego pytam o ten plan. Split powinienem wykonywać 4 dni w tygodniu lecz niestety robie 3 bo nie mam czasu, dlatego ten mój "FBW" byłby bardziej korzystny bo mam więcej ćwiczeń i sie wyrabia w 3 dni. Zmiana planu to zły pomysł ? Kolega zmienił plan z tego splita który wykonuję na inny FBW i ma bardz

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 579 Data: 2012-04-21 15:32:24 Liczba szacunów: 0
  • FBW - co z brzuchem

    Post
    Trening dla początkujących

    hm a czy ja powiedziałem coś innego??? tylko zastanawiam sie, jak to sie ma do całości mojego treningu (jestem na redukcji) ćwiczę fbw 3x , aeroby 3x a 7x a6w w tygodniu i zastanawia mnie jak sie ma to a6w do fbw , po fbw jestem zmęczony (tak w normie) i jak dołożę a6w (dzisiaj robiłem 3 serie po 14 powtórzeń, jakieś 15min) to jestem poważnie wymec

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1426 Data: 2008-03-30 20:16:01 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    ręce i potem od razu ściągać linke czy może chwilke opuścić ciężar alby mięśnie na moment się rozluźniły i dopiero po tej sekundzie ściągać spowrotem? I drugie pytanie robie FBW: nogi-plecy-klatka-barki-biceps-triceps i robie brzuszki na ławeczce i teraz pytanie czy moge je robić na początek po rozgrzewce czy może to niewskazane i mam robić je na

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-08 15:43:06 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    źniły i dopiero po tej sekundzie ściągać spowrotem? tracisz napięcie mięsni - ja polecam cały czas kontrolować ten cięzar Nie do konca prostowac ręce. I drugie pytanie robie FBW: nogi-plecy-klatka-barki-biceps-triceps i robie brzuszki na ławeczce i teraz pytanie czy moge je robić na początek po rozgrzewce czy może to niewskazane i mam robić je na

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-09 16:41:19 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    Proszę o ocenę mojego planu treningowego. Mój staż to 4 miesiące pierwsze 3 trenowałem splitem teraz przerzuciłem sie na FBW.Trenuje 3 razy w tygodniu A B A Trening A przysiady ze sztanga 12 9 6 podciaganie sztangi w opadzie nachwytem 12 9 6 wyciskanie na ławce poziomej 12 9 6 wyciskanie sztangi zza karku 12 9 6 uginanie ramion ze sztanga podchwyt

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-13 13:02:05 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    Chciałbym sie dowiedzieć czy moge do swojego planu FBW dodać dodatkowe serie po 16-20 powtórzeń? W kogoś artykule wyczytałem , że to dobry sposób na "ogień" w mięśniach i ogolnie pomaga w utrzymaniu pompy. Dokładnie rzecz biorąc chodzi mi o to żeby na każda partie miesni dodać po 1 serii (ok.20 powtórzeń z małym obciążeniem) Czy to może

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-13 14:14:29 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    Siema Mam pytanie Zaczynam FBW od następnego tyg i planowałem pon, śr i piątek, ale okazało się, że w piątki raczej nie będę mógł chodzić... Może robić pon, śr i czw? Dobry pomysł? Mój plan: A- poniedziałek 1. MC 10-8-6-15 2. uginanie nog w lezeniu 3-4s 15-20p 3. WYCISKANIE NA PLASKIEJ 10-8-6-15 4. WIOSLOWANIE W OPADZIE 10-8-6-15 5. Wyciskanie szta

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-14 16:41:36 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    Pytanie odnośnie FBW 5x5 Cytat z pewnego artykułu: Sprawdzamy swoje maxy dla pięciu powtórzeń w danym ćwiczeniu i systematycznie dochodzimy do nich przez około 3 tygodnie z tygodnia na tydzień zwiększając ciężar. Kiedy dochodzimy do naszych max'ów i dalej dokładamy obciążenia tydzień po tygodniu bijemy w ten sposób swoje rekordy dla pięciu powtórze

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-24 17:54:58 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    Tu znalazłem przykładowy trening bo czytałem o fbw i mam 2 pytania: 1.Jeśli pisze że np. 2 serie wyciskania na barki tzn że robie np. najpierw 12 powtórzeń ,a potem 10 czy 2 serie po 12 i 10 powt. ? 2. Czy przypuszczalnie (zależy od odpowiedzi w 1 pytaniu) 2 serie wystarczą by mięsień np. triceps sie zmęczył i napompował ? czy to nie jest za mało ?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-19 12:38:21 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    tez miałem takie obawy ale po ponad pol roku z FBW musze powiedziec ze bardzo wazne jest urozmaicanie cwiczen, typu raz na plaskiej, a na kolejnym treningu np. wyciskanie sztanglami ... aha i jak masz dobra regenracje (tak jak ja) to tak wyciskaj zebys przy ostatnim powtorzeniu w serii plakal z bolu ;P, ja dodtakowo po 3 seriach na plaskiej robie

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-06 21:38:54 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    zrobiłem właśnie brzuch, 4x20 skłonów z 7kg na klacie. robić takie coś 2x/tydzień, tak? na czym bazować przy progresji, na powiększaniu obciążenia czy powtórzeń? a, i jest jeszcze coś... o ile łapa, jak napisałem wcześniej, rośnie całkiem nieźle, to klatka nie robi już takich postępów (w kwestii rośnięcia, bo siła chyba idzie jako tako). w moim fbw

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-13 21:13:06 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    g ramion patelka15 moim zdaniem nie ma to większego znaczenia, ale zrobiłbym domatora, po powrocie z wakacji dopiero na siłkę Yelonas po prostu nie katuj tak łapy Serce21 unikanie dużych ciężarów na FBW to chyba jakieś nieporozumienie na poszerzenie drążek, wiosło, unoszenie hantli na barki Zmieniony przez - VooDa w dniu 2009-06-16 17:36:39

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-16 17:23:02 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja też mam plan do sprawdzenia. Wymyśliłem go samemu po przeczytaniu wielu postów o HST, FBW, planu Arnolda i 5x5 i wymyśliłem coś takiego: PON - ŚR - PIĄ Codziennie te same ćwiczenia, ale zwiększany ciężar o najmniejszą wartość: 1)Przysiady ze sztangą 10-8-6 2)Superseria: -Wyciskanie sztangi na płaskiej -Podciąganie się na drążku szerokim 10-8-6

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-05 14:39:15 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    @rion10 Dlatego się pytam.Nie chciałbym stracić na czymś ze względu na to ,że coś zacząłem wcześniej ,a coś pominąłem. FBW I ACT da rade wykonać przy ubogim sprzęcie? Mam 2 wyciągi na nogi+ jeden do prostowania noóg w siadzie.Ławeczke płaską(z modlitewnikiem) + skos i skos do brzuchów.Drążek,wyciąg do podciągania drążka + jeszcze jeden ,którego prz

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-15 17:02:41 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    aszynie... Z tego co już zdązyłem się rozeznać, zdaje się, że: - maszyna pozwala na poprawniejsze wykonanie ćwiczenia (początkującym) - wolne cięzary lepiej angażują trenowanie partie (zakładając że technika jest już opanowana) No tak, ale czy w takim razie faktycznie w masówkach typu FBW (czyli np moim palnie) nie powinno być miejsca dla maszyn?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-06 14:44:17 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam Lece 7 tydz. planem FBW W tym tydzien przerwy + ciezkie weekendy 1. Przysiad 3s 2. R Martwy ciag 3s 3. Wyciskanie na plaskiej 3s 4. Wioslowanie w opadzie 3s 5. Wyciskanie z klatki w staniu 2s 6. Wspiecia na palce 2s Sila na plus, ciagly progres, sylwetke tez oceniam na plus. Ogolnie wrocilem do formy z poczatku roku. Teraz dwa pytania

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-15 16:35:53 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    Oto mój pierwszy FBW: A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s (12,10,8) Barki: - Wyciskanie hantli 2s (12,10) - Unoszenie sztangi do góry 2s (12,10) Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s (12,10) Plecy: - Martwy ciąg 3s (12,10,8) - Podciąganie na drążku 3s (12,10,8) Nogi: - Przysiady ze sztanga 3s (12,10,8) - Prostowanie nóg w

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-18 12:25:57 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    ziomlogos to moj plan FBW: A) Wyciskanie na plaskiej 3s Wyciskanie sztangi siedzac 2s Francuz lezac 2s Wioslowanie sztanga 2s Wioslowanie hantlem 2s Przysiady 2s Hack przysiady 2s Młotki 2s B) Wyciskanie sztangi na skosie 3s Wyciskanie hantli siedzac 2s Francuz siedzac 2s Martwy ciag 2s Podciaganie na drazku 2s Przysiady 2s Wykrocza 2s Uginanie ram

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-04 20:10:48 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    1.unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach. (brzuch) 2.unoszenie bioder w pozycji leżenie tyłem. (dwugłowe) 3.wyciskanie sztangi na ławce płaskiej. (klatka) 4.podciąganie sztangi wzdłuż tułowia. (naramienne) 5.wyciskanie sztangi w górę nad głową. (naramienne) 6.odciąganie sztangi w opadzie tj.wiosłowanie. (najszersze grzbietu) 7.Martwy ciąg. (pr

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-14 17:32:27 Liczba szacunów: 0