SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

FBW na

  • Chce byc fitneska! Powrót do dawnej formy - redukcja.

    Post
    Ladies SFD

    Miska z dzis i refleksja - po soczewicy mam megawielki brzuch :) ale za to przepis jest nieziemski i efekt przepyszny. Jutro powrót na silownie. Bez spiny, delikatny trening FBW z mniejszym niż normalnie obciążeniem. Hopefully wszystko będzie dobrze I nie zaczynam za wcześnie, ale juz mnie nosi! /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c07a5b27910b461ab4b976e1851

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-22 20:32:57 Liczba szacunów: 0
  • Chce byc fitneska! Powrót do dawnej formy - redukcja.

    Post
    Ladies SFD

    Cyli np na biceps 5kg/6kg/7kg i robić maxymalnie ile dam radę w serii? Bo myslałam, że przy FBW musze dobić do tych 15 powtoren w serii. Aha, ja robie jedno ćwiczenie w 3 seriach i potem kolejne, tj nie robie 3 obwodow...

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-11 22:51:33 Liczba szacunów: 0
  • Trochę urosnąć.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dobra. Poszukałem trochę. Wybrałem FBW. Taki plan styknie? Plan FBW: A Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s 12-10-8 Brzuch: Brzuszki (50zwykle,50skosne) brzuch na końcu ćwiczeń Plecy: Podciaganie sztangi w opadzie 3s 12-10-8 Klatka: Wyciskanie sztangi poziomo 3s 10-8-6 Barki: Arnoldki 3s 10-8 Triceps: Pompki na poręczach 2s 12-10 Biceps

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 470 Data: 2016-01-07 23:51:28 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny/poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam , właśnie fbw dobiegł końca a raczej już jestem po 3 tygodniowej przerwie po tym planie, efekt jakiś tam jest ;) szczególnie siła z 87.5 na klate poszlo 95kg ;) chociaż wolał bym mase, czy poda mi ktoś jakis gotowy plan na którym mógł bym teraz ćwiczyc? może split? Fbw znow? ja sie na tym nieznam myślę że wasza decyzja będzie dobra;) z góry d

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1515 Data: 2010-05-15 19:43:39 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    darot82: Znam - ostry zapierdziel ;) A tak na poważnie, to 2-3-tygodniowe roztrenowanie na bazie FBW 3x/tydz. A potem powrót do tego etpau treningu, na jakim "rozstałeś" sie z siłką.

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-26 08:55:45 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    wsiok: TO dobra wiadomość, że kolana zaczynają wracac do normy, teraz tylko nie można tego zaprzepaścić i ich za mocno obciążać. Dlatego też uważam, iz powinienes zejść z ciężaru na redukcji i robić w serii po ok. 15 powtórzeń. A biorąc pod uwage Twój staż na siłowni pozostąłbym chyba przy FBW + aero na każdym i ćwiczenia od fizjoterapeutki.

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-24 08:26:00 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    . Oby tak dalej i bez przerw. Przyłóż ogromną uwage do diety, to ona, w duzym stopniu, będzie determinowała Twoje postepy. Biorąc pod uwagę Twoje doświadczenie treningowe, to FBW będzie nawet lepszy niż split i nie starałbym się tak bardzo pędzić do przodu, jeśli chodzi o poziom zaawansowania trenigów. Masz ćwiczyć na swoim poziomie, takim , któreg

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-10 18:19:38 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    owego tyg.Co mam zmienic? moja diea jest ponizej aero krece w wt, czw,pt po 55 min. tetno 100-130. Trening Trening 3x w tygodniu bedzie zmieniany co 5 tygodni za kazdym razem FBW<br> Pierwszy A.Przysiad ze sztangą 4/20-10 A.Wyciskanie sztangi leżąc 4/15-10 A.Wyciskanie sztangi zza karku 4/15-10 A.Pompki na poręczach 4/10 A.Wspięcia na palce s

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-30 20:15:54 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam ;) Prosiłbym o sprawdzenie ewentualnie korekte mojego planu FBW , ułożyłem go własnie i chcialbym sie upewnic czy dobrze dobralem wszystko ;) • A Klatka - Wyciskanie sztangi na plaskiej 3 s 12-10-8 Barki - Wyciskanie żołnierskie 2 serie 12-10 Triceps - Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 2s12-10 Plecy -Martwy ciag 3s 12-10 -1

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-30 09:34:08 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Danek: Poniżej troche przeredagowany zaproponowany przez Ciebie trening FBW: • A Nogi - Prasa 3s 12-10 -Przysiady 3s 20-15 lydki , wspiecia na palce 4s 15-12 Klatka - Wyciskanie sztangi na plaskiej 3 s 12-10-8 Barki - Wyciskanie żołnierskie 3 serie 12-10 Plecy -Martwy ciag 3s 12-10 -10 -Wiosłowanie końcem sztangi 3s 12-10 Triceps - Wyc

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-09 08:32:31 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    na wysiłek fizczyny w pracy. jak jednak masz problem z nadmiernym otłuszczeniem, to ja bym w pierwszej kolejności zajął się redukcja tkanki tłuszczowej, zmieniając trening na FBW 3x w tyg + aero 40 min (niejeden taki plan znajdziesz wczesniej w niniejszym wątku). Dorzuć sobie Thermo Stim'a 2x dziennie, powinien znacznie pomóc w redukcji. Zmiany jed

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-13 19:45:56 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Never Give Up: Trening typu FBW w przypadku początkujących doskonale spełnia swoja funkcję, także z całym przekonaniem można polecić go osobie zaczynającej treningi na siłowni, nawet tak do 6-8 miesięcy od rozpoczęcia regularnego wysiłku. Brzuch ćwicz nie częściej jak co drugi dzień, choć na poczatku 2 treningi w tygodniu w zupełności Ci wystarczą.

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-22 21:05:14 Liczba szacunów: 0
  • BigSmileO/ Dobra Masa To Podstawa

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemka Wszystkim powracam z pisaniem postow :D mam nadzieje ze sie cieszycie :) treningu nie przerwalem tak samo jak i diety :) zrobilem 4 tyg FBW z jednym zestawem teraz mam taki oto fbw z priorytetem an bica i trica 8-) Prosze o sprawdzenie : };-) Poniedziałek: -wyciskanie sztangi na ławecce poziomej 2 s rozgrzewające + 4 s -wyciskanie sztangi sp

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 4299 Data: 2012-02-05 17:43:59 Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW (2x tyg) - priorytet barki, kościec

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobrze, pomijając rady z 1 postu i sugerując się Twoimi, coś takiego jakbyś ocenił. (Ankieta poszła) Plan FBW (2x w tygodniu) 1. Klatka: - skos sztangielki 3x12 - sztanga płasko 2x12 2. Plecy: (chciałbym na razie uniknąć martwego) - drążek szerokim 2x max (ok 6-7) - ściąganie wyciągu 2x12 - wiosłowanie w opadzie sztangi 2x12 - dzień dobry 2x15 3. N

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1409 Data: 2009-10-18 20:37:56 Liczba szacunów: 0
  • DT Ratmonka - redukcja + pierwsze kroki na silowni...

    Post
    Ladies SFD

    y nie bylo ze gloduje pozniej. No coz, caly czas sie ucze... Niby planowany cheat mial byc za 2 tygodnie. Do tej pory trzymalam sie niemalze wzorcowo. P.S.Mam pytanie odnosnie treningu FBW. W rozpisce mam,ze na poczatku mam robic po 2 serie. Czy naprawde tylko tyle mam robic ? Czy jezeli bede miec sile, moge zwiekszyc ilosc serii do 3 badz 4 ? :-?

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 4619 Data: 2016-08-14 13:14:17 Liczba szacunów: 0
  • TU ZADAJEMY POJEDYNCZE PYTANIA!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    czesc ,ogólnie zaczne od tego ze jakies 2,5 miecha temu wróciłem na silke po przerwie 4 miesieczniej ,no i spytalem sie trenera jak to jest z tym FBW ile mozna to robic jezeli wszystko idzie do przodu, on powiedział ze co 2-3 miechy max zmienic, żebym teraz na 3 miesiace przeszedł na split, to mówie ok i spytalem sie o ilosc serii na dana partie z

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-25 22:51:04 Liczba szacunów: 0
  • Każdy junior się wycina, by w lato panny za... uroczyć [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    to jak to jest no tak to Odpowiadać Ci będę adekwatnie do poziomu twoich pytań. Akurat te pytanie nie było aż takie głupie, pewnie nie wie o FBW, czyli ćwiczeniu wielu partii na jednym treningu.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-31 15:56:41 Liczba szacunów: 0
  • Każdy junior się wycina, by w lato panny za... uroczyć [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ja raz próbowałem FBW, ale zrobiłem to już z paroma miesiącami stażu. Wyszło trochę bez sensu, uj nie trening. Może się op*****lałem, nie wiem w sumie. całe życie na splicie i było kozak od jutra z buta wjeżdżam z PPL 5-dniowym Zmieniony przez - arnoldzdobywca w dniu 2014-03-31 16:12:45

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-31 16:12:25 Liczba szacunów: 0
  • KETTLE W ROLI GŁÓWNEJ by PANTEON (dziennik)

    Post
    Trening w domu

    ie to odnośnie marszobiegów - notowania tego.. PLANY: - kettle - 2-3xtyg + klatka piersiowa na ławce z 1xtyg - biegi 2x (na razie okolice 30min) W kettlach pozostawiłbym ten asymetryczny double military press, bo mnie ciekawi :) Chyba ułożę sobie coś na kształt FBW.. Kurczę.. sam już nie wiem.. Zmieniony przez - panteon w dniu 2012-04-13 21:24:46

    Odpowiedzi: 231 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-13 21:20:11 Liczba szacunów: 0
  • KETTLE W ROLI GŁÓWNEJ by PANTEON (dziennik)

    Post
    Trening w domu

    5 serii - A1, minuta przerwy, A2, minuta przerwy, A1, itd.. DÓŁ: A1-DB FRONT SQUAT A2-DB SNATCH albo SWING Tutaj z 10 serii.. Różnie można to rozwiazać, bo może też być jakby FBW (wszystko DOUBLE): Trening A: MP + ROW SQUAT + SWING Trening B: FLOOR PRESS + RENEGADE ROW SQUAT + SNATCH Można zacząć od ćwiczeń po 5 rep i zwiększać z czasem do 5x12. Cz

    Odpowiedzi: 231 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-27 21:43:57 Liczba szacunów: 0