SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Co to jest FB

  • Help!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Co to jest FB ? To jakim mam planem zaczynać podsuńcie mi coś .

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 890 Data: 8/13/2006 10:25:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Zwisające mięśnie i skóra

    Post
    Trening dla początkujących

    Co to jest %FB ?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1714 Data: 8/16/2011 5:18:00 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Siemanko. Wpadł mi w ręce coś takiego niby z Polski. Wbijal ktoś wie, co to jest? Klepie? /SFD/Images/2016/7/2/9422668850dd4744bf73918cb9157af4.jpg hehe na fb widzialem ten lab zachwalany przez polaczkow dilow co do dzialania raz dziala raz nie dziala czyli loteria, jak masz tanio to sb sproboj bo dzialanie zalezy od partii jak nie masz tanio to [...]

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/5/2016 1:48:16 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] a zniszczenia CUN dużo większe. 30 minut trening tylko robie. Bedzie czas na sprawdzenie co na mnie dziala . Cały rok mamy :-) foto na insta %-) Kto po przeczytaniu zdania ponizej sie zasmieje dostanie kopa }:-((( Co to jest te insta? }:-( Ja nie mam tez ani FB ani Naszej Klasy :-) Zmieniony przez - SalvatoreLucania w dniu 2017-04-04 15:41:31

    Odpowiedzi: 6642 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/4/2017 3:38:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Dużo pytań o MK, to wam swojego posta przekleje. Może się przyda. Podejdę wreszcie do tematu MK-677 (Ibutamorenu). Teraz jak jest ban na SARMy okazał się prawdą to widać zwiększone zainteresowanie nimi, oraz środkami typu MK, czy GW. Napisze raczej z perspektywy swojej i podopiecznych. Do tego moje bezcenne przemyślenia :-D Dodaje parę słów o [...]

    Odpowiedzi: 11413 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/19/2019 12:38:43 AM Liczba szacunów: 14
  • MK-677 Podejdę wreszcie do tematu MK-677 (Ibutamoren). Teraz jak jest ban na SARMy okazał się prawdą to widać zwiększone zainteresowanie nimi, oraz środkami typu MK, czy GW. Napisze raczej z perspektywy swojej i podopiecznych. Do tego moje bezcenne przemyślenia :-D Dodaje parę słów o grelinie, bo to temat pomijany. Macie też dwa linki do badań, [...]

    Odpowiedzi: 11413 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/25/2020 10:35:52 AM Liczba szacunów: 6
  • [...] - mkon Styczeń 2016, moment noworocznych postanowień. Są wśród nich takie: zostanę triathlonistą. Nie ma znaczenia na jakim dystansie. Dla mnie takim samym triathlonistą jest ten, który chce ukończyć sprint, jak również też, który che złamać 10h w Ironmanie. Jednak wszyscy początkujący mają według mnie ten sam, bardzo charakterystyczny zestaw [...]

    Odpowiedzi: 6392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/6/2016 8:42:22 AM Liczba szacunów: 1
  • startowac? a co to jest start? %-) startowac moze kazdy i zawsze :-) jak cie nie cisnie na scene to sobie odpusc, bo tak naprawde to jest w sumie co? skarbonka jak auto, studnia bez dna, ladujesz szmal a wyciagasz nic %-) wspomnienia fajne i kilka fotek, ale szkoda wszystkiego, mi przedewszystkim, szkoda bylo czasu i wk***iania sie a na koniec, [...]

    Odpowiedzi: 2016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2019 2:13:09 PM Liczba szacunów: 0
  • solowki w parterze????

    Post
    Scena MMA i K-1

    francuski boks to sztuka walki powstała na bazie muai thai,miedzy tymi sztukami walki jest wiele podobienstw ale i wiele roznicy,muai thai jest techniką mocy,ciosy są gwałtowne z bardzo duża dawką sily,FB jest bardziej delikatną odmianą muai thai ktore w wielu spektach laczy sie z taekwondo oraz tradycyjnym japonskim karate(zbicia).Fb posiada [...]

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 6968 Data: 7/8/2003 1:42:23 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] za sprawa fb ze to tylko ja lubie sobote no ale przejdzmy do konkretow: 1. wyrob nawyk ze na koniec tygodnia stawiasz oranzady wszystkim z twojego dzialu (nie wiem jak duzy jest dzial) albo cokolwiek do picia w plastikowych butelkach, w pamietny dzien duzo srodkow rpzeczysczajacych do jego orenzady i porblem rozwiazany :D 2. jak ma szafke w [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/30/2011 1:02:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Gratulacje :-)), super, że plan zrealizowany z nawiązką :-) a co to jest ten extreme3 o którym ktoś pisał w komentarzach na FB? i są gdzieś może kompletne wyniki tych zawodów? EXTREME 3 to kolejny wyższy / grubszy model MONSTER-a ....mój EXTREME 2 jest dwuwarstwowy a 3-ka jest trzywarstwowa. Podobno daje więcej nawet do 40kg , ale sam tego jeszcze [...]

    Odpowiedzi: 2720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/25/2019 10:03:03 AM Liczba szacunów: 1
  • [...] skorzystaliśmy ze zorganizowanej wycieczki. W pakiecie mieliśmy nie tylko Mur, ale i groby dynastii Ming i fabrykę rzeczy z jadeitu. Tak, ja też nie wiedziałem co to jest, ale okazuje się, że kosztuje to niebotyczne kwoty, ale po kolei. Wyruszyliśmy z samego rana autokarem. Fajna sprawa, bo zbieraliśmy ludzi po hotelach, a następnie [...]

    Odpowiedzi: 458 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/4/2015 4:24:10 PM Liczba szacunów: 1
  • Kittie: Co to jest CPH? Wiecie co? A mnie wala Poalcy okoliczni i opinia o nich ;-) Wiem, ze to prosci ludzie i sa tu poniewaz w Polsce zyje im sie chooyowa. Za to wstyd mi czasem na wakacjach za to nowobogackie buractwo, bo ich nie usprawiedliwia juz nic ;-) Wstyd mi za Polakow, ktorzy zachowuja sie dokladnie jak chnsko-japonskie stonka i nawet [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/21/2012 5:36:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Gratulacje :-)), super, że plan zrealizowany z nawiązką :-) a co to jest ten extreme3 o którym ktoś pisał w komentarzach na FB? i są gdzieś może kompletne wyniki tych zawodów?

    Odpowiedzi: 2720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/25/2019 9:31:10 AM Liczba szacunów: 1
  • Akop Szostak

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    co to jest za forum fb?

    Odpowiedzi: 1491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/7/2012 3:06:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Jemy/nie jemy ze spamem jedziemy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

    Fighter, bardzo mi zaimponowałeś swoją stroną, podejściem do treningu, treningiem i wszechstronnością. To coś, co najbardziej jest zbliżone do moich celów i całego życia sportowego czyli wszechstronność. ;-) W wolnej chwili przestudiuję Twoja stronę, gdyż fb i ig nie mam.

    Odpowiedzi: 40249 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/10/2021 9:35:20 AM Liczba szacunów: 3
  • Jemy/nie jemy ze spamem jedziemy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

    Fighter, bardzo mi zaimponowałeś swoją stroną, podejściem do treningu, treningiem i wszechstronnością. To coś, co najbardziej jest zbliżone do moich celów i całego życia sportowego czyli wszechstronność. ;-) W wolnej chwili przestudiuję Twoja stronę, gdyż fb i ig nie mam. Na stronie też możesz zobaczyć najnowsze posty na IG ;-)

    Odpowiedzi: 40249 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/12/2021 9:01:00 AM Liczba szacunów: 1
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    [...] sie upewnie i bede sie tym dzielił co nie w smak chlopaczkom w polskich realiach. Bo lab od lat a juz 4 wpadke z nim mam a malo co z niego bralem bo ciagle cyrki. Na fb jest pgrpm dobrych firm, bo to mega medialne miejsce i jak ktos chce szybko rozkrecic biznes a nie bylo go ns rynku to najlepszy sposob. A nie przebijanie sie na forum gdzie [...]

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/14/2020 8:14:12 AM Liczba szacunów: 4
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    [...] sie upewnie i bede sie tym dzielił co nie w smak chlopaczkom w polskich realiach. Bo lab od lat a juz 4 wpadke z nim mam a malo co z niego bralem bo ciagle cyrki. Na fb jest pgrpm dobrych firm, bo to mega medialne miejsce i jak ktos chce szybko rozkrecic biznes a nie bylo go ns rynku to najlepszy sposob. A nie przebijanie sie na forum gdzie [...]

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/14/2020 11:35:22 AM Liczba szacunów: 1
  • MR. OLYMPIA 2018

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness
    PRO

    [...] księżycowe teorie? :) Pewnie kiedyś bana dostałeś za jakąś awanturę ? :) Powody takiego zmniejszenia aktywności są zupełnie inne. 1.Po prostu-Mr Olympia spowszedniało-teraz jest masa zdjęć i filmów,leci live (co prawda w tym roku to się technicznie mocno cofneli-była lipa ) 2.Kiedyś się czekało na kategorię 212 ,jako taki dodatek i Open-główne [...]

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/17/2018 9:17:41 AM Liczba szacunów: 7