SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ACT ile razy

  • Od czego zaczac???

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie inny tylko ACT! ile razy mozna mowic? pierwsza odpowiedz w tym poscie byla trafna, chyba ze oczekujesz tutaj 100osob ktore po koleji beda ci pisac ACT

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 940 Data: 10/11/2008 2:46:32 PM Liczba szacunów: 0
  • trening dla koszykarza cykl-dynamika,sila,szybkosc

    Post
    Trening dla początkujących

    Zaproponuje ci ACT ile razy w tyg nie jestem w stanie ci powiedziec, gdyz nie wiem kiedy masz treningi kosza... Nie wiem jak bardzo sa ciezkie i jak dlugie zdr.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 6535 Data: 1/4/2009 2:38:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Boks - trening silowy

    Post
    Trening w domu

    Zacznij od jakiegoś ACT, ile razy w tygodniu masz boks?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 948 Data: 2/15/2010 10:12:36 AM Liczba szacunów: 0
  • DIETA - Zrób To Sam(a)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    [...] Z tego kalkulatora:http://www.kalkulator.friko.pl/kalkulator.php Jej zapotrzebowanie przy braku jakiegokolwiek ruchu to ok. 1900 kcal. Gdyby dołożyć ruch(3 razy w tyg. ACT+3 razy w tygodniu kilka minut HIITa) wyszło by ok. 2100. Myślę, że obecnie jest na sporym minusie kalorycznym ,ale jakim, to cholera wie. Czy umiałbyś doradzić, z tego co [...]

    Odpowiedzi: 588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2005 3:46:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Powiem ci jak to realnie widze. 1-4 tygodnie - dobicie we wszystkich waznych cwiczeniach do tych parunastu kilogramow zewnetrznego obciazenia 3-6 tygodni Gironda 10x10 2-6 tygodni progresywna forma treningu uciekajaca w nadmiarowa liczbe powtorzen Srednio 6-16 tygodni bys wyeksploatowal na max potencjal sprzetu i cwiczen jakim dysponujesz. Budzisz [...]

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2009 4:29:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] DO CZASU POWINNO WYSTARCZYĆ, ALE TEN PLAN JEST BARDZIEJ JAKO TAKI WPROWADZAJACY. ILE JUŻ TRENUJESZ I JAKIM PLANEM TRENOWAŁEŚ DO TEJ PORY?. JEŻELI NIE ROBIŁEŚ PLANU ACT: PRZEZ MIN 6-8 TYGODNI, TO MUSISZ GO ZROBIĆ!. W PRZECIWNYM WYPADKU MOŻESZ ZŁAPAĆ KONTUZJĘ BO W MASIE WYKORZYSTUJE SIE DUŻE CIĘŻARY TAKIE KTÓRYMI ZROBISZ OD 6-10/12POWT. [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/22/2003 2:52:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] zero efektów. a stosuje ten co mi podał to efekty po 7 miesiącach byłe extra ! teraz miał operacje wyrostka :( bardzo go osłabiła :( ale wrócił do formy. a wogóle to trening ACT w moim przypadku odpada. to jak ile razy mam robic partie w tygodniu? czemu ten mój trening jest zły?? juz cwicze 2 miesiace Dasz tu bit, W mig masz tu hit, To dla [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/8/2003 5:36:34 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] pytań. Moim celem jest przede wszystkim nabranie masy mięśniowej, jestem dosyć chudy (ekto), jak przybędzie mięśni to pomyśli się o rzeźbie. Zaczynam oczywiście od treningu ACT i diety. Wyczytałem że początkujący powinni trenować ACT 3 razy w tyg, na każdym treningu wszystkie grupy mięśniowe. Trening na masę natomiast zakłada 3 razy w tyg z [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/28/2009 3:51:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o wskazówki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] pływania ?? 3. Czy robienie 2 ćwiczeń aerobowych tego samego dnia nie przeciąrzy mięśni, np. rano (5.00) 4km biegania, a o 10.00 45 minut rowerku na siłowni ?? 4. Czemu przy ACT, na dużą grupę mięśniową (klatka) jest z regóły jedno ćwiczenie, a na ręce (barki, triceps, przedramię) trzy ?? Czy wynika to z tego że klatka pracuje przy pozostałych [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2102 Data: 6/17/2003 2:45:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Ann/rekompozycja str.104/redukcja-zdj.str.76

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] Czyli mam sobie wybrać ile razy w tygodniu chce ćwiczyć ? myślę , że to : Trening 5*tydzień : pon - obwody wt - ACT śr - obwody czw - ACT pt - obwody sob, nd - wolne a w tedy w sobotę i niedziela zupełnie wolne ? czyli np. Obwód 1 poniedziałek, piatek : wycisk płasko przysiad [...]

    Odpowiedzi: 1299 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/29/2010 7:21:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Krystian Romanowski - droga do MP 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Krystian a jak wygląda rozkład treningów w tygodniu ? ile razy w tygodniu trenujesz i co ile wypada jedna partia ? 4 x split 1 x act Pon - nogi wtorek - plecy + bic środa - klatka + tric czwartek - braki + łydki piątek - ACT

    Odpowiedzi: 3639 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/6/2019 5:38:12 PM Liczba szacunów: 1
  • ### SPLITY "ROZRUCHOWE" oraz dla POCZATKUJACYCH ###

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam everyone Wodyn, kawal dobrej roboty tu odwalasz.Ale do rzeczy, mam plan do oceny Wiek: 22 Staz: koncze 3 miesiac ACT, potem 2 tyg. regeneracji i split. Wzrost: 184 kg Waga: ok 82 kg Cel: utuczyc sie czyli masa Problemy sa takie: 1. cwicze w domu, mam do dyspozycji 2 sztangielki, lawke pozioma/skosna i drazek. Za czas jakis przeniose sie na [...]

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 17956 Data: 3/11/2007 7:02:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Amazonica/dziennik-blog:) - walka o przyszłość

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] ze musisz sie spezyc i wracac do tej ilosci sytematycznie powiedzmy przez nastepne dwa tygodnie Jeszcze w temacie treningu, Ile planujesz aerobow i ile razy w tygodniu ACT? 1. wioślarz 2. ściąganie drążka do klatki piersiowej z wyciągu 3. suwnica pozioma - nogi 4. maszyna mięśnie brzucha (ćwiczenia jak brzuszki na siedząco:) ) 5. zginanie [...]

    Odpowiedzi: 137 Ilość wyświetleń: 8972 Data: 5/30/2008 9:59:58 PM Liczba szacunów: 0
  • PROPOZYCJA TRENINGU DLA POCZĄTKUJĄCYCH

    Post
    Trening dla początkujących

    a ile ten trening act powinien trwać czasu i ile razy w tygodniu ?

    Odpowiedzi: 818 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/30/2008 9:16:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak ćwiczyć ?, jak się odżywiać, co brać ?

    Post
    Trening dla początkujących

    "Witam. Jestem pierwszy raz na takim forum" siemka ziomek "proszę o wyrozumiałość, no więc tak, nie dawno zacząłem ćwiczyć (tydzień temu) Byłem już dwa razy na siłowni, na ok 3h" dłudo nie znaczy dobrze dobry intensywny trening trwa 45-60 minut max 1,5 godziny..... "Chciałbym ćwiczyć na masę i być mocno przy sobie, bo [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 3692 Data: 3/30/2009 1:48:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan domatora

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] juz do 6 obwodów to przez ile czasu trenuje te 6 ?? a moze juz na 6 obwodach koniec treningu ?? 2. Ćwiczenia stabilności ogólnej robić codziennie czy po każdym treningu ACT 3. Ile razy w tygodniu robic ACT...? 3(np. pon,śro, pią)??? 4. Jeszcze tylko rozpisz ile powtórzeń w ćwiczeniach ACT plecy, klata, barki, biceps, triceps?? bo serie to [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1205 Data: 6/19/2010 2:40:55 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    deanash napisał(a): witam gdzies widziałem temat(teraz nie wiem gdzie adresu nie skopiowałem) o tym że ktos ma zamiar ćwiczyc 2 razy w tygodniu i nie chciał trenować FBW i polecono mu ze w poniedziałek:klata+barki+tric a w piątek nogi+plecy+bic i mój brat tez by chciał zacząc ale nie fbw ani act ile serii powinien miec w takim treningu??? i czy [...]

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/27/2012 1:54:14 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    witam gdzies widziałem temat(teraz nie wiem gdzie adresu nie skopiowałem) o tym że ktos ma zamiar ćwiczyc 2 razy w tygodniu i nie chciał trenować FBW i polecono mu ze w poniedziałek:klata+barki+tric a w piątek nogi+plecy+bic i mój brat tez by chciał zacząc ale nie fbw ani act ile serii powinien miec w takim treningu??? i czy mozna jakiś inny [...]

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/27/2012 1:48:19 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    witam gdzies widziałem temat(teraz nie wiem gdzie adresu nie skopiowałem) o tym że ktos ma zamiar ćwiczyc 2 razy w tygodniu i nie chciał trenować FBW i polecono mu ze w poniedziałek:klata+barki+tric a w piątek nogi+plecy+bic i mój brat tez by chciał zacząc ale nie fbw ani act ile serii powinien miec w takim treningu??? i czy mozna jakiś inny [...]

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/27/2012 1:24:25 PM Liczba szacunów: 0
  • "TRENUJ Z NAMI CYKLICZNIE"-SZCZEGÓŁY STR.5 i 12

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] grupki bo ćwicze przemyslanie pod okiem trenera a co do supli to dopiero za rok zaczynam suplementacje w tym roku tylko trening + dietka nie bedzie to przeszkadzac?? daj taki opis ile razy w tygodniu itepe a teraz robie tydzien ACT potem we wrzesniu znowu ACT :( ?? Dasz tu bit, W mig masz tu hit, To dla sztuki. Fokusmok "Zimna Fuzja"

    Odpowiedzi: 479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/15/2003 6:45:12 PM Liczba szacunów: 0