SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

6 dni plan

  • 4 dni plan do oceny

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    z drazkiem wyciagu gornego 2x8 Wiek : 24 Waga : 93 Wzrost : 192 Obwód klatki : 130 Obwód ramienia : 43,5 Obwód talii : 92 staż na siłowni : 5 lat z malymi przerwami Ilość spożywanego białka : ok 2,5/kg Ilość spożywanych węglowodanów : 3,5/kg Ilość spożywanych tłuszczów : 1/kg Trening :4x w Tygodniu masa Cel cyklu : Poprawa sylwetki prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 696 Data: 2010-04-12 14:25:16 Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy na 3 dni w tygodniu.

    Temat
    Trening dla początkujących
    PRO

    Plan treningowy na rozwój masy mięśniowej na 3 dni w tygodniu. Założenia: -Przerwy między seriami dużych partii (klatka, plecy, uda): 120 sekund -Przerwy między ćwiczeniami małych partii (biceps, triceps, barki): 90 sekund Poniedziałek -Klatka piersiowa - wyciskanie sztangi leżąc: 12/10/8/6 -Klatka piersiowa - wyciskanie sztangi na skośnej ławce 30

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-02 20:41:06 Liczba szacunów: 5
  • Plan treningowy do oceny 3 dni lub 5 dni w tygodniu

    Temat
    Trening dla początkujących

    ę sobie odpuścić, choć czasami łamie ta zasadę i ćwiczę.. To plan treningowy, którym ćwiczyłem do tej pory. Chciałbym nieco poprawić wygląd klatki więc w ciągu ostatniego tygodnia zmieniłem plan na taki: Poniedziałek: klatka + biceps Wtorek: plecy Środa: wolne Czwartek: klatka + triceps Piątek: barki Poszczególne partie ćwiczone tym samym treningie

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 872 Data: 2010-05-21 10:09:39 Liczba szacunów: 0
  • plan na mase 4 dni ??

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: darius15 PŁEĆ: M WIEK: 21 WZROST: 188 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 2 lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 101 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 33 OBWÓD BICEPSU: 37 OBWÓD ŁYDKI: 42 OBWÓD UDA: 75 OBWÓD BIODER: OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 90 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 1

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 592 Data: 2012-01-02 00:21:47 Liczba szacunów: 0
  • PLAN TRENINGOWY SPLIT 4 DNI DO OCENY

    Temat
    Trening dla początkujących

    Wszystko opisane w ankiecie. Stosowane suplementy TREC MASS XXL, OLIMP SYSTEM PROTEIN 80, CREATINE MONOHYDRATE 1250 Wcześniej trenowałem splitem na 3 dni, lecz teraz chcę zmienić na jakiś 4dniowy plan. Tutaj podaje 2 interesujące treningi Brutusa(oceńcie co do poprawy) I dzień Mięśnie klatki piersiowej 1. Wyciskanie sztangi siedząc na ławce poziom

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1869 Data: 2009-05-09 20:00:12 Liczba szacunów: 0
  • 6 dni w tygodniu. Gotowy plan na dni tygodnia - proszę o korektę

    Temat
    Trening dla początkujących

    ni od 02.09.2011 roku. Był to okres wyrzeczeń i motywacji do podjęcia działań którymi chciałbym się z Wami podzielić i prosić o mało korektę. Dotychczas ćwiczyłem samo FBW (3 dni/7), czasem rowerek. Teraz po tych miesiącach "mordęgi" nabrałem motywacji do urozmaicenia mojego treningu. Rozpiszę poszczególne dni i co zamierzam ćwiczyć. Poniedziałek -

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 743 Data: 2012-05-22 21:05:57 Liczba szacunów: 0
  • Plan PushPull 7 dni w tygodniu dolne cialo 2razy gorne cialo 3razy

    Temat
    Trening dla początkujących

    Nie cwiczylem 3 lata przez okolicznosci i teraz zaczynam ponownie, przez wolny czas w nablizsze lata postanowilem 7 dni w tygodniu cwiczyc nastepnym planem. Wychodzi nato ze nogi maja 2 sesje a gorne cialo 3 sesje w tygodniu. Juz kiedysz mialem podobny plan ale na 5 dni w tyg i rezultaty byly, wycisk jest dobry jak naraznie po 1.5 mies i bulu niema

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 338 Data: 2018-04-15 17:10:33 Liczba szacunów: 1
  • PLAN - trening podwójnie dzielony, 3 dni, rano/wieczór

    Temat
    Trening dla początkujących

    elenie daje większą motywację - pozwala się o poranku trochę obudzić, a wieczorem dużo chętniej iść zrobić tylko kilka ćwiczeń ;) Poniżej zamieszczam plan na najbliższe 6 tygodni, który dla siebie opracowałem - poproszę o opinie i sugestie czy czegoś w nim nie poprawić. Treningowy tydzień to: D1 - W - D2 - W - D3 - W - W. W tej chwili zależy mi prz

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1642 Data: 2008-04-12 19:05:10 Liczba szacunów: 0
  • Plan 4 dni do oceny.

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    a zastanawiam sie czy nie zrobić np. 20-15-12-10-8. Co o tym sądzicie? No i jeszcze pytanko co do przedramienia, jest to moja słaba partia, czy moge je trenowac 2 razy w tygodniu, w te dni co napisałem. Takie dni mi pasują, czy nie będzie to przeszkadzać? Wiadomo, że przedramie bardziej pracuje przy łapach, albo plecach, ale taki uklad mi pasuje,

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 795 Data: 2010-02-02 09:23:04 Liczba szacunów: 0
  • Plan 4 dni - masa, fbw?

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    W NA KGMC: 5.4g ****PYTANIA DODATKOWE********************************** CZY STOSUJESZ DOPING/PROHORMONY: zjadłem 10 tabsow metki, ale rezygnuję z dopingu, chcę sobie coś udowodnić CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: tak CZY STOSUJESZ SPALACZE/POBUDZACZE: czasami przedtreningówka Iron Pump, ew. inny PW, ale rzadko ============================================

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 862 Data: 2016-04-19 10:37:38 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - 5 dni, cel - masa

    Temat
    Trening dla początkujących

    Cześć Chciałbym prosić o pomoc przy modyfikacji/ułożeniu od nowa planu treningowego. Trenować planuję 5 dni w tygodniu (pon-pt), moim celem jest suchy mięsień. Pon: Klatka -Wyciskanie płasko 4x12/10/8/6 -Bramka - ściąganie linek wyciągu górnego 3x 12/10/8 -Rozpiętki - maszyna 2x10/8 Wtorek: Bic/tric -Uginanie rąk ze sztangą na stojąco 3x12/10/8 -Fr

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 17753 Data: 2011-09-11 21:23:10 Liczba szacunów: 2
  • PLan na mase 4 dni prorytek lapy 2 opcje

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    witam przedstawiam wam dwie propozycję planów z prorytetem biceps - triceps 1 Opcja Poniedziałek : Klata + Triceps (lekko) Klata: -Wyciskanie na płaskiej sztangą 3x 10-10-8 -Wyciskanie hantlami ze skrętem dłoni na skosie w górę 3x 10-10-8 -Wyciskanie sztangą na skosie w dół 3x 10-10-8 -ściąganie linek w bramie dolnego wyciągu 2x 10-10 -ściąganie li

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 856 Data: 2015-12-15 22:11:19 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy 3 dni (*4)

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    o tego większą wagę, a jeszcze większą od roku. W każdym razie mam do dyspozycji całą siłownię, a jedyne co mnie ogranicza to czas i chęci :) Dotychczas chodzę 3 razy w tygodniu robiąc tradycyjnie treningi po 2 partię dziennie, odpowiednio : - klatka, triceps, - biceps, plecy, - barki, nogi ( ostatnio nogi, barki ), Jednak ostatnio wpadłem na p

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 595 Data: 2013-03-31 17:12:57 Liczba szacunów: 0
  • CO SĄDZICIE ?? PLAN 2 Dni FBW + MT/aero

    Temat
    Trening dla początkujących

    Mój Plan Na POPRAWĘ Sylwetki i Redukcje TKANKI TŁUSZCZOWEJ: Oprócz tego w PONIEDZIAŁKI ŚRODY I PIĄTKI: MUAY THAI i Aero CEL Redukcja tkanki tłuszczowej i poprawa jakości Mięśni. Planuje jechać tak do końca roku i uzyskać BF na poziomie 8-10% i wagę 70 -71kg aby w styczniu zacząć SUCHĄ MASÓWKĘ WTOREK: (priorytet Klatka) 1. Plecy: - ŚCIĄGANIE DRĄŻK

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 622 Data: 2010-10-27 23:44:47 Liczba szacunów: 0
  • Plan do sprawdzenia / masa+rzeźba / 4 dni / tydzień

    Temat
    Trening dla początkujących

    Przejrzałem tematy na forum i ułożyłem coś dla siebie. Moim celem jest masa + rzeźba, mam 4 dni na trening, dlatego w poniedziałek zaczynam lekko i w czwartek robię ze średnim obciążeniem (tak, by mięśnie mogły odpodząć. Dodatkowo w środy i soboty biegam, taka forma przygotowanie do sezonu. PONIEDZIAŁEK KLATA Rozpiętki 6 serii / 6 powtórzeń Wy

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1389 Data: 2009-05-23 15:49:57 Liczba szacunów: 0
  • Plan ćwiczeń na 5 dni - Ocena

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    tosować żeby osiągnąć jak najlepszy rezultat. ( Systematycznie ćwiczę od Marca tego roku, wcześniej czyli od 10 lat ćwiczyłem tylko czasami, czyli raz, czasami dwa razy w tygodniu, czasami częściej, a czasami był miesiąc że wcale ). a więc do dyspozycji mam HMB w kapsułkach, kreatynę Monohydrate, Białko, X-tra Mass i Przed treningowy Shock Therapy

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 593 Data: 2014-11-22 07:18:31 Liczba szacunów: 0
  • "Inny Plan" - plan powyżej 7 dni - Pomocy

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam :) Mam mały problem , to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość ;) chciałbym ułożyć sobie plan treningowy na więcej niż 7 dni czy jest to możliwe ? Generalnie chodzi o to że chciałbym każdego dnia treningowego trenować 1 mięsień , żeby było to lepiej zrozumiałe to podam przykład (i założenie za razem) : 1 dzień - klata ( + brzuch -> le

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 457 Data: 2013-10-11 12:09:16 Liczba szacunów: 0
  • Plan do poprawy; 2 dni treningowe...

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    tam serdecznie. Jestem na redukcji, dietka jest ale nie o tym mowa... TRENING... no właśnie... Prosze o opinie i ewentualną poprawę... Ćwicze każdą partię mięśni 2 razy w tygodniu z podziałem na 2 różne dni treningowe, do tego Krav-Maga jako areoby 2x w tygodniu, wygląda to tak: Poniedziałek - Krav Maga Wtorek - dzień 1 \klata\biceps\triceps\uda Śr

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 847 Data: 2007-11-25 17:17:50 Liczba szacunów: 0
  • Plan 3-4 dni FBW SPLIT ? - MASA

    Temat
    Trening dla początkujących

    iem na łapki, które ostatnimi czasy są mizerne, ponadto narzekałem zawsze na słabo rozwiniętą klatkę więc na nią też nakładałbym nacisk. "Ukleiłem" sobie coś takiego...: 3=4 dni treningowe: Poniedziałek A /Środa B/Piątek A ew Sobota A 1) wyciskanie sztangi płaska 3 x 12-8 (progresja) 2) wyciskanie hantli skos 2 x 12 3) podciąganie sztangi wzdłuż

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2227 Data: 2009-01-23 22:59:03 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do oceny, pytania dot. ćwiczeń i rozłożenia dni treningowych

    Temat
    Trening dla początkujących

    odpada. Wtorek również jest bowiem przeznaczony na regeneracje. Zostaje więc Czwartek-Niedziela. Proszę o ocenę planu- Zdobyłem taki plan i dostosowałem go do ilości wolnych dni. Dostęp do siłowni- full. CZWARTEK- PLECY: 1. Podciąganie się na drążku z szerokim uchwytem 3x max. 2. Wiosłowanie w opadzie tułowia 4 x 8 3. Martwy ciąg 2x10 rozgrz; 4

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 798 Data: 2014-01-27 01:08:52 Liczba szacunów: 0