SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

4 lata cwiczen na sucho

  • na doł masa na gore rzeźba

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja sie pytam o odzywki a nie o rozpiske cwiczen ,jak nie rozumiesz czytanego tekstu to nie odzywaj sie , poza tym nie kazdy je odzywki od 2 miesiaca cwiczen ,ja 4 lata cwiczyłem na sucho ,jedyne co to odpowiednia dieta ,jak podrosniesz to nauczysz sie co to wytrwałość i cierpliwość ps:takie odpowiedzi nie powinne byc banowane ?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 975 Data: 10/8/2005 1:16:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Wybór odżywek - cel masa, siła

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mam 25 lat, waga 74 kilo, dwa lata ćwiczeń na sucho przeplatanych z melanżami a więc raczej czysta rekreacja aby rozruszać zastałe mięśnie, moim problemem jest nabranie masy bo ile bym nie jadł waga i tak utrzymuje się w miejscu, może problemem są kolacje które zjadam około 21 by położyć się spać po 2giej, robiłem tak z obawy przed zalaniem się [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 734 Data: 7/28/2015 8:14:20 PM Liczba szacunów: 0
  • 1) cel: Budowanie masy mięśniowej 2a) nazwa produktu/produktów*: Monohydrat kreatyny 3) staż: 3 lata 4) przerwa od ostatniego cyklu kreatynowego: brak 5) stosowane wcześniej preparaty kreatynowe i opinie na ich temat: brak 6) dokładny opis problemu/konkretne pytanie: 3 lata leciałem na sucho, przeczytałem różne artykuły związane z kreatyną i [...]

    Odpowiedzi: 3062 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/29/2011 10:18:23 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] a od ponad roku cwicze bardzo regularnie i mozna powiedziec intensywnie...." cytat z drugiej strony tego tematu: "...no wiec pierwsza wizyta na silowni jakies 4 lata temu przez prawie rok to byly wyglupy i zabawa (nie traktowalem tego powaznie), potem rok porzadnych cwiczen na sucho, potem troche sie zaniedbalem - chodzilem [...]

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 17201 Data: 4/13/2002 5:31:00 PM Liczba szacunów: 0
  • pytanie w sprawie supli

    Post
    Odżywki i suplementy

    a wiec tak 1. typ budowy: nie mam zdjecia na ta chwile. co do budowy to rzeźba, uwidocznione mieśnie. Spowodowane jest to pewnie tym ze przez pierwsze 3 lata cwiczyłem na sucho tylko z dieta w miare możliwosci, po roku na opisanych odżywkach ciało nabrało fajnego wyglądu, nie jestem zalany masa i chciałbym zeby tak pozostało 2. 23 lata 3.180 cm [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1371 Data: 2/2/2011 6:07:58 PM Liczba szacunów: 0
  • no wiec pierwsza wizyta na silowni jakies 4 lata temu przez prawie rok to byly wyglupy i zabawa (nie traktowalem tego powaznie), potem rok porzadnych cwiczen na sucho, potem troche sie zaniedbalem - chodzilem niereguralnie, a od roku cwicze naprawde pozadnie i intensywnie, jestem po 5 cyklach kreatynowych i jednym HMB (w przyszlym tyg. zaczynam [...]

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 17201 Data: 4/9/2002 2:28:16 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] postanowilem podzielic sie swoim doswiadczeniem. Zaczynajac od poczatku. Cwicze juz ok 7 lat nie wliczajac przerw. Ogolnie nie tykalem zadnych suplementow przez ok 3 lata. Niestety sila szla mi nie proporcjonalnie do masy wiec kupilem sobie pierwsze odzywki. Czyli gainery kreatyna itd. Szalu nie bylo wiec w tym roku poraz pierwszy [...]

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 11368 Data: 3/27/2010 12:25:39 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] spuchlem jak pies i schudlem jak pies potem nic mi nei dalo za wczesnie wziolem sila skoczyla a ajk odstawilem to spadla zrobilem przerwe w wakacje i zaczolem na sucho 4 lata ostrych treningow odzywki kreatyna i luz po wakacjach na czysto osiagnoem 100kg na laweczce potem juz poszlo obcykalem trening i poznalem siebie oszedlem do 155 na sucho [...]

    Odpowiedzi: 256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/1/2003 8:27:16 PM Liczba szacunów: 0
  • To wbij tyle towaru, leż chory ponad pol roku w łóżku i bez ćwiczeń, żarcia a potem odstaw towar i zaczekaj 4 lata... pewnie nadal byś był za***isty i miał super przyrosty na sucho Pytam serio czy ktoś może zamknąć temat bo nie chce mi sie odpowiadać na pyskówki??

    Odpowiedzi: 87 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/6/2011 7:31:16 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    [...] 2,5 miecha zszedłem na 3 a potem 2,8 kkcal w DT. Tak więc mam 8 kg w 2,5 miecha. Nie wiem czy różnica jest niewidoczna. chyba jednak jest, przynajmniej dla mnie. dodatkowo klata bez zmian, udo -1 cm( aktualnie 68 cm), bic -0,5 cm( 39 cm) kark - 0,5 cm( 43 cm) jak tutaj nie ma zmiany in plus to nie wiem po co pisać że "masa mięśniowa zeszła, że [...]

    Odpowiedzi: 3986 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2016 3:06:42 PM Liczba szacunów: 1
  • Trening na ekstremalny wzrost siły!!!!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] Ja sądzę że nie masz wogóle pojęcia o ćwiczeniu i piszesz głupoty bo sie napaliłeś na to 70 kg jak by to było nie wiadomo ile,napisałeś że chcesz brać te odżywki do lata-to niemożliwe bo ich jest na min. rok człowieku,jak twój staż wynosi 4 miesiące to ćwicz na sucho i po jakimś roku weś sobie mono,masz mały staż więc czy będziesz brał [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 5963 Data: 2/17/2008 1:40:24 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] i jeżdżę dużo rowerem a ponadto jeszcze pływam i gram w piłkę nożna więc twoje sugestie z zawałem są nie na miejscu. Nie mówię tu że jestem szczupły i wo ogóle ale dwa lata temu było ze mną krótko mówiąc źle . Co do tego redukowania tkanki tłuszczowej to za daleko nie zajdę jeśli będę się bawił w radykalne redukcje więc redukcje opieram na [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 15946 Data: 4/17/2010 6:59:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening 6 razy w tygodniu???

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] ->bicek to startowałes z niskiego pułapu ja miałem podobny wynik po pierwszym roku cwiczen -> ale jechałem 3-4 x tyg kolejne cykle Weidera ,tylko ze przez kolejne 2 lata zyskałem jeszcze 4 cm jesli ty bedziesz tak ciągnął to nie wiem ,czy na sucho cos jeszcze wycisniesz chyba ,że jestes tym jednym na milion populacji - talentem wtedy [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 13103 Data: 10/17/2002 11:41:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening i odżywki na masę do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] ( moj plan sklada sie z 4 cwiczen) u ciebie nie ma mozliwosci brania zadnych priorytetow , to slowo nie istanieje na ten moment. nie staż a wyniki , mozesz trenowac 3 lata a byc na poczatku drogi :-) Poki tego nie zrozumiesz , bedziesz stal w miejscu i szedł do przodu tylko za pomoca tony supli. "plan też jest bardzo prosty " i o to chodzi [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1648 Data: 12/21/2011 2:57:35 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] ale ja mam takich samych.Z tym ze jeden z nich wzial omke no coz przeciez to az sie plakac chce jak mozna podchodzic do kulturystyki w ten sposob??ja mysle ze jeszcze ze 4 lata na sucho pojade nim chwyce sie za koks bo leci mi teraz 4 rok cwiczen i chce wykorzystac wszystkie mozliwosci a wiem ze mam ich mnostwo i nie mam sie co spieszycJestem [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2090 Data: 5/4/2003 10:41:47 PM Liczba szacunów: 0