SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

1 6 npp 50mg eod

  • first time - aga+npp

    Post
    Doping

    [...] szybko, nie bierz odrazu agi skoro nie brales innego koxu i nie wiesz jak na niego zareagujesz, po drugie aby utrzymac dobre stężenie agi najlepiej jest ja bic 2 razy dziennie a 50mg agi to troche za duzo jak na pierwszy raz. Proponuje:) 1) 1-6 npp 50-75mg eod 1-6 proviron 50mg ed 2) 1-6 prop 50mg eod 3) 1-6 npp 50mg eod 1-6 prop 50mg eod

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1519 Data: 6/17/2007 1:43:37 AM Liczba szacunów: 0
  • 1-4/5 meta 20mg ED 1-6 t.prop 50mg EOD 1-6 npp 50mg EOD 1-10 bold 200mg EW 1-10/12 t.enth 200 mg E5D a co myslicie o tym ? ktory z tych cyklow wedlug was najlepszy na first time. pozdrawiam serdecznie

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3946 Data: 10/9/2007 3:20:14 PM Liczba szacunów: 0
  • 94 w pasie, może dlatego że mam dość bardzo szerokie plecu i w dół talie, bruch mam lekko wypukły a sadłem bym tego nie nazwał...może mało trenowany, dobra obrałem se taki saa, odpowiedźcie czy dobry.. 1-6 NPP 50mg EOD 1-8 Prop 100mg EOD 4-9 WIN ORAL 30mg ED wyrzuciłem mete i zamiast enana dałem NPP, co wy na to, tak zostawić czy ok,

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2261 Data: 6/16/2010 7:43:22 PM Liczba szacunów: 0
  • zimowa jadka hehe

    Post
    Doping

    Metanabol 5 tygodni 100 sztuk po 3 dziennie NPP - 50mg co 2 dni jest ok. Zostaw Winstrol na kiedy indziej. Nie laduje sie 3 srodkow od poczatku bo nie przyswoisz. Chyba, ze pokombinowac cos innego: Tygodnie: 1. Metanabol 10mg ED 2. Metanabol 15mg ED 3. Metanabol 15mg ED ...... NPP 50mg EOD 4. Metanabol 15mg ED ...... NPP 50mg EOD 5. [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 970 Data: 9/21/2005 11:01:17 AM Liczba szacunów: 0
  • 1) 1-10 deca 300 mg EW 1-12 prop 100 mg eod 7-12 wins 50mg eod 2) 1-6 npp 100mg eod 1-6 prop 150mg eod 1-6 wins 50 mg eod 3) 1-6 tren 75mg eod 1-6 prop 100mg eod 1-6 wins 40 mg ed Biłbym trena

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 9666 Data: 9/17/2007 11:35:44 PM Liczba szacunów: 0
  • chodzi mi o cos takiego: listopad:(cel masa) 1-6 prop 150mg eOd 1-5 meta 30mg ed na koniec czyszczenie clenem razem z pct kwiecien:(cel definicja) 1-6 prop 150mg eOd 1-6 npp 100mg eOd 1-6 wino 50mg eOd PCT z cleaningiem ...noi tak w kółko z roku na rok może najwyzej dawki bym z czasem zwiekszal ale chodzi mi o to czy bedzie caly czas progres na [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1688 Data: 7/25/2008 2:26:20 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl prop npp

    Post
    Doping

    ja bym to widział tak: 1-6 npp 75mg eod 1-7 prop 100mg eod (ew. stopniowo zwiekszac dawke od 50mg eod, przez 75mg eod do 100mg) jezeli obawiasz sie gino to 2-7 10mg nolvy mozesz ew. zrobić: 1-6 prop 1-6 winko Zmieniony przez - foRgott3n w dniu 2006-12-07 18:53:45

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2327 Data: 12/7/2006 6:51:46 PM Liczba szacunów: 0
  • wyszło mi takie coś przy cyklu 1-6 prop 100mg EOD 1-4 npp 50mg EOD gdyby pociągnąć npp o tydzień dłużej to powinny być dość zadowalające efekty Co o tym sądzisz MaEnic?

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3925 Data: 7/21/2007 1:19:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl by wygladal tak: 1-6 npp 100mg eod 1-8 prop 100mg eod, zejscie na 50mg eod w ostatnim tygodniu 4-9 wins wino oral 30mg ed na odblok clomid i hcg kiedy zaczasc walic hcg i clomid i w jakich ilosciach , ogolnie prosilbym o rozpisanie odbloku, czy dac nolve?

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 11234 Data: 12/27/2008 8:36:56 PM Liczba szacunów: 0
  • npp prop wino

    Post
    Doping

    Ok, dzieki, zapodam w ten sposob: 1-8 Prop 100mg EOD 1-6 Npp 100mg EOD 2-9 Wino 50mg EOD Podpowiedzcie panowie w spr odbloku (HCG konieczne?), mozna mieszac srodki w jendej strzykawce? Pozdro

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1312 Data: 9/23/2010 10:14:21 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] odblok był wzorowy (clom+nolva +hcg gonasi +2 puszki novedex xt) to i tak czuje sie rozbity i ogólnie nie ciekawie. moja propozycja: I cyklik 1-8prop 150/eod 1-7 npp 100/eod 1-6 meta 30/ed 7,8 tydzien hcg,9-10 (11?) clom, +novedex i kreta 15g/ed przerwa=? 5tygodni wystarczy od ostatniej tab cloma? II cyklik <okres letni> [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1526 Data: 12/29/2009 4:31:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl bedzie wyglądal tak: 1-6 meta 30mg ed 12-17 wino 30/40mg ed 1-6 npp 100mg/ 7-8 150mg eod 1-6 mix 250mg e4d co daje 440mg srednio tygodniowo 7-12 enan 500mg + 200mg mixa / week (zostało mi troche mixa z phoenixa i chce wykorzystac) 8-9 HCG 14-15 prop 150mg, 16 - 100mg i 17 - 50mg eod 1-8 bold 250mg e5d, 9-14 500mg /week 18-20 HCG dalej [...]

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 11462 Data: 9/9/2011 11:49:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Wracac do tematu odnosnie cyklu, ostatecznie wygladac ma tak 1-6 meta 30mg ed 12-17 wino 30mg ed 1-8 npp 100mg eod 1-6 mix 250mg e3d 6-13 enan 250mg e3d 8-9 HCG 14-17 prop 150mg eod + taper na koniec 1-8 bold 250mg e5d, 9-14 500mg week W trakcie byc moze zrobie 2 krotkie cykle z t3 do tego tamox 10mg ed i provi 50mg ed Prosze o komentarze do [...]

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 11462 Data: 8/28/2011 6:02:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Jeśli chcesz sprawić reakcje nanadrolon ja mam dobrą , tozacznij od małych dawek npp 50mg eod jak dobrze będziesz tolerował to podbijaj dawkę npp o 20-30mg co 3tygodnie poleć tak z10-12 tygodni. Dorze by było do npp dodać proviron lub masteron ten drugi działa umiarkowanie antyestrogennowe ściślej trzyma e-2 w ryzach nie obniżająć go dodatkowo [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1830 Data: 8/5/2016 9:51:06 PM Liczba szacunów: 2
  • prop + stan

    Post
    Doping

    No dobra, sprobuje pojechac z npp, ale cos czuje, ze zamist 0,25 bedzie lecialo przynajmniej 0,5. moze byc tak? 1-6(7)prop 75/100mg/eod (w siodmym tygodniu 50mg/eod) 1-6 npp 25(50)mg/eod 3-7(8) stan ~40mg/ed /w osmym tygodniu 10mg/ed/ od 9 PCT, clomid, nolva, proviron 8-10 prov 25mg/ed 9-11 nolva 10x40mg, 10x20mg 9-11 clo /dwie opcje: 1/ 5dni [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2265 Data: 6/1/2006 11:05:42 PM Liczba szacunów: 0
  • 1-12 cypio 250mg E2D 1-10 NPP 100mg EOD 4-12 Wino 50mg EOD 5-6/7 HCG 1000i.u ED przez 10 dni 12-15 HCG 1000 i.u ED 14 Clom 100mg przez tydzień Kolejne 3 tygodnie Clom 50mg 14-18 Nolva 20mg Booster testosteronu w połowie odbloku Axis HT 3*2tbl. ED Zmieniony przez - BodyLine w dniu 2009-02-11 21:08:50

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1234 Data: 2/11/2009 9:06:48 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] nigdy i mogl bym to odsunac , ale i wina tez nie bralem i jestem ciekaw efektow , fakt ze srodkow dalem tutaj duzo , a zawsze lecialem na nie wiecej jak dwoch , zazwyczaj npp + tesc . Ten cyprio dalem , bo jesli tren blokuje jak deka w moim przypadku to tescia musi duzo wiecej , chce modz poruchac tescia wyjdzie w sumie 600mg tyg , tak moze [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1834 Data: 5/29/2010 5:55:34 PM Liczba szacunów: 0
  • 1-8 prop 100/150mg eod 3-9 wino oral? 30-40mg ed 1-6 tren 75mg eod/ opcjonalnie 50mg ed tren bym zostawil na pozniej... lepiej dac npp

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 786 Data: 11/11/2010 10:45:28 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] tez (w poscie e-lite'a opisujacym rozne substancje masz napisane jakie dawki stosuje sie na kg masy ciala, wiec mozesz tez przeliczyc wszystko pod siebie) ja lece tak 1-6 npp 75/50mg/e2d 1-7 prop 50/100mg/eod (w siodmym tygodniu schodze na 50) 3-8 stan 4 lub 5tabs(10mg)/ed, a w osmym tygodniu schodze na 1 lub 2 tabsy poza tym tak naprwade [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1947 Data: 6/23/2006 6:32:08 PM Liczba szacunów: 0
  • a to moze jakos zamiast tego npp ta deke wykorzystac? co ty na to? nie za malo bedzie ile ewentualnie dokupic? a moze byc tak? 1-6 Meta 30mg eod stala dawka 1-8 mix 500mg week, inj. pon 250mg i czwartek 250mg 4-10 deka 300mg week inj. wt 200mg i pt 100mg 9-14 prop 100-150mg e2d z zejsciem do 50mg Zmieniony przez - lolinia w dniu 2010-07-27 [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1608 Data: 7/27/2010 7:44:29 PM Liczba szacunów: 0