SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

łaknienie

  • Czy istnieje terapia hormonalna zwiększająca łaknienie ??

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] moją naturę) !! Tryb życia: siedzący (nie uprawiam żadnego sportu, bo bardzo szybko się męczę; siedzę głównie przed kompem i TV) Moim głównym problemem jest bardzo słabe łaknienie, które doskwiera mi już od najmłodszych lat. W chwili obecnej wszystkie moje posiłki zjadane w ciągu dnia wyglądają mniej więcej tak: - śniadanie: 1 - 1.5 bułki/2 [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3644 Data: 7/30/2006 4:24:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Preparat który zmniejsza łaknienie

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Tak jak w temacie ,czy znacie jakiś naprawdę dobry preparat na zmniejszenie łaknienia. Wydawać by się było ,że wystarczy przestrzegać diety i tak własnie robi moja laska , ale nie stety nie umie sie pochamować w jedzieniu . Jakies propozycje ???

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/27/2005 1:01:54 PM Liczba szacunów: 3
  • Chorobliwe łaknienie

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wszystko zaczęło się rok temu, gdy leżałam w szpitalu z powodu zaostrzenia astmy oskrzelowej. Nigdy nie byłam jakoś szczególnie szczupła, ale to co mi zrobili w tym szpitalu to przesada. Dośc powiedzieć, że przez leki sterydowe w ciągu tygodnia przybyło mi ponad 10 kilo! Byłam załamana, ale postanowiłam się odchudzać. Niestety, dowiedziałąm się, [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 6482 Data: 11/1/2003 2:02:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Środek zmniejszający łaknienie- jaki?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] od nich dostałem z racji moich zainteresowań zlecenie znalezienia takowego środka. Mam jakieś swoje pomysły ale zanim je podam chciałem poznać waszą opinie. Zaznaczam że nie ma to być jakiś typowy spalacz czy coś ale przede wszystkim środek zmniejszający łaknienie i ułatwiający tym samym życie osobom lubiącym jeść. Z góry dzięki za pomoc! Pozdro

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 9480 Data: 3/6/2009 11:53:50 PM Liczba szacunów: 1
  • Jak ograniczyć łaknienie?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    mężczyzna, 27 lat, 180cm, 97 kg. Kiedyś sporo ćwiczyłem, przez ostatnie 2 lata strasznie się zapuściłem. Wiem jak ułożyć ćwiczenia i dietę. Mam problem w postaci rozepchanego żołądka, muszę zjeść masę pokarmu żeby nie czuć się głodnym. Chciałbym przez 2-4 tygodnie brać jakąś chemię żeby łatwiej było ograniczyć jedzenie, tak żeby żołądek trochę [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 10200 Data: 10/20/2008 11:03:19 AM Liczba szacunów: 0
  • kompletny brak apetytu... Jak pobudzić łaknienie ?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] nie mam apetytu i to pomimo duuużo kosztujących energii ćwiczeń na siłowni. Wogóle nie chce mi sie jeść nawet zaraz po treningu ;/ . Wiem że są jakieś środki aby pobudzić łaknienie. Potrzebuje profesjonalnej porady i propozycji preparatów w jakie powinienem zainwestować. Obecnie waże 73kg przy wzroście 183cm (ektomorfik). Niby masa normalna do [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 5903 Data: 4/27/2009 1:14:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak zmniejszyc laknienie ?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam serdecznie. Chciałbym sie dowiedziec czy sa jakies srodki dostepne na rynku ktore w razie duzego laknienia sa w stanie je zmniejszyc. Slyszalem gdzies ze jest cos takiego, co po zjedzeniu, pecznieje w zołądku zapelniajac go.Jakis zel czy cos w tym stylu. Moze ktos sie spotkal z takim czyms. Jesli tak to prosze o jakakolwiek informacje...

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 6024 Data: 2/17/2005 7:26:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Ogromne łaknienie .Co z tym zrobić?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Otóż potrzebuje pomocy.Parę miesięcy temu wyszedłem z anoreksji.Ważę 60kg przy 176cm wzrostu.Od 2miesięcy mam ogromne łaknienie.Pochłaniam ogromne ilości jedzenia ,w szczególności słodyczy.Nawet jak nie jestem głodny to jem.Co z tym zrobić? Myślę czy nie zacząć brać błonnika w tablekach(brałem go kiedyś).Co sądzicie?

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 5565 Data: 4/6/2011 1:28:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie srodki na łaknienie???

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Nie wiedziałem gdzie ten temat załozyc wiec zakładam tytaj. Chciałbym sie od was dowiedziec jakie znacie srodki na zwiekszenie łaknienia ale nie chodzi mi tutaj o jakies diebencozide tylko cos z apteki ?? bo słyszałem cos o jakims syropie ale niewiem jak sie nazywa. Tak wiec prosze o nazwy tych srodkwów. Z góry dzieki. Pzdr.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 4681 Data: 9/27/2006 7:50:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Tussi, efka, tolerancja, apetyt, środki hamujące łaknienie

    Temat
    Doping

    [...] apetytu a na tym mi głównie zależy. Znany jest wam jakiś sposób aby efka działała non stop z brakiem łaknienia czy jest to niemożliwe bez podnoszenia dawki? Inne pytanie: znacie jakieś inne środki hamujące łaknienie? Sibutramina wycofana z aptek, może coś innego? Słyszałem o clenie i salbutamolu - wypróbowane, co do apetytu zero zmian.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 725 Data: 10/24/2015 8:07:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Środek hamujacy laknienie i przeczyszczajacy

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, interesuje mnie czy ktoś może polecić jakiś naprawdę silny i skuteczny środek, który hamuje laknienie oraz przeczyszczajacy? Tylko nie piszecie amfetamina xd tylko poważne odpowiedzi proszę. Dzięki ;)

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 4482 Data: 3/11/2018 4:03:20 PM Liczba szacunów: 19
  • łaknienie dzień po treningu

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Moje łaknienie dzień po treningu jest znacznie większe niż w dniu treningowym, nawet parę godzn po meczącym treningu. Zdaje się że w dni beztreningowe powinno się troche opuścić liczbę spoż. kalorii, ja ja raczej zwiększam. Czy mam cos z tym robić i co jeśli tak? Dzięki, pozdrawiam aha, robię masę, biorę krea (mam 176/79, utrzymuje dietę na [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 861 Data: 10/18/2003 6:52:07 PM Liczba szacunów: 0
  • glod, laknienie na slodycze

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam staz 7 miesiecy, 187 cm, 80 kg, 27 lat dieta bilans +- 0 mam problem, czesto po posilku jestem nadal glodny? lub czesto po posilku na maxa odczuwam chec zjedzenia slodyczy, jadl bym je i jadl bez opamietania, w czym rzecz? jak temu zaradzic?

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3477 Data: 9/10/2007 12:08:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Laknienie...

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam... wlasnie zabieram sie za diete, ale wychodzi na to, ze nwaet jezeli mam jest tyle posilkow to moj organizm nie ma to ochoty... po drugie jak juz zjem troche to nie mam ochoty na wiecej :( ...jak powieniene postepowac? z czasem zoladek zacznie przyjmowac coraz wiecej ;) ? ..a moze powienien zafundowac sobi jakies tabletki na zwiekszenie [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1709 Data: 4/28/2004 10:33:30 AM Liczba szacunów: 0
  • łaknienie

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    czy znacie jakies metody, srodki powodujace zmniejszenie laknienia? (o efedrynie i amfetaminie slyszalem)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3992 Data: 9/24/2006 7:53:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje suplement zwiększający łaknienie !

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam ! Jestem zainteresowany takim specyfikiem jak CONTROLLED LABS Black Hole. Lecz chciałbym pooglądac wiecej takich specyfików , najlepiej przetestowanych . Mam problem z jedzeniem poniewaz wystarczy ze zjem pare kęsów a juz nie moge jesc , lecz nie jestem jeszcze syty . Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1506 Data: 2/7/2009 5:02:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zwiekszyć łaknienie

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siemka wszystkim Mam do was pytanie co sądzicie o syropie poprawiajacym łaknienie mianowicie citropepsinie. Czego moge sie spodziewac po jego zazywaniu? Czy on cos w ogole "daje" ? Pozdro All

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2346 Data: 1/26/2005 12:31:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Co dodać do clenbuterolu (łaknienie)

    Temat
    Doping

    W zeszlym sezonie przerobilem juz raz cleana i wszedl elegancko . teraz znow sie zlapalem ale zauwarzylem ze nie dziala tak mocno jak wtedy łapki latają itd ale apetyt wciaż jest. w zeszlym sezonie wyraznie go zmniejszal ,. teraz nie za bardzo . co dodać ? Efedryna ? Jesli tak to jak to pomieszać ? jakie dawki . ?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1058 Data: 6/9/2009 2:29:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Fat burnery, kofeina a łaknienie

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    cześć, czy branie popularnych spalaczy tłuszczu i picie dodatkowo napojów (bez cukru) z kofeiną, może wzmagać apetyt? Czasem biorę jakiś spalacz tłuszczu nawet nie ćwicząc, żeby się pobudzić, i cos tam wypije dodatkowo z kofeiną i czuję potem jakby mi spadal poziom cukru, wzmagał się głód itp. Może to karnityna zawartach w tych "spalaczach"? [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 189 Data: 9/1/2017 1:54:14 PM Liczba szacunów: 0
  • suplementy zwiększjące laknienie

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    mam 26 lat przy wzroście 167 ważę 44 kg jak mogę bezpiecznie przytyc???????????? ???????????????????? ???????????????? ??????????????????? ??????????????????? ???????????? ??????????? ??????????????????????? ????????????????? ????????????? ???????????? ????????????????? ???????????????? ????????????????? ?????????????????????? [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 374 Data: 2/6/2011 7:17:03 PM Liczba szacunów: 0