SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Ćwiczenie mięśni grzbietu

  • Ćwiczenie "na dobicie" mięśni grzbietu

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    wiek 16l waga 76kg wzrost 176cm cel: masa staż: kilka miesięcy :D dieta: jest Witam! Problem mój polega na tym, że mam 3 ćwiczenia na plecy (priorytet szerokość) i brakuje mi ćwiczenia 4 "na dobicie". Miałem wykonywać martwy ciąg, ale w moim przypadku (garbaty jestem:D) technika leży i kwiczy, więc wykonuję MC luźną sztangą jako rozgrzewkę dla ple

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1679 Data: 2012-12-04 21:36:57 Liczba szacunów: 0
  • SKOK W DAL - kompedium wiedzy ;)

    Post
    Inne dyscypliny

    nia tyłem unoszenie nóg lub tułowia z obciążeniem i bez obciążenia, w seriach; w zwisie unoszenie nóg do poziomu i wyżej; w leżeniu tyłem "scyzoryki" w seriach. 8. Ćwiczenie mięśni grzbietu - z leżenia przodem unoszenie nóg i ramion w górę; leżąc przodem na skrzyni wysunąć tułów poza jej krawęż i przy ustabilizowanych nogach wykonywać wz

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-09-15 14:09:02 Liczba szacunów: 0
  • Zmniejszenie przodopochylenia miednicy.

    Post
    Trening dla początkujących

    orygujących wadę postawy PLECY WKLĘSŁE 1. Ćwiczenia NN. 2. Ćwiczenia RR w pozycjach półwysokich (siad ugięty, skrzyżny). 3. Ćwiczenia T – skłony i opady w przód 4. Ćwiczenie mięśni grzbietu. 5. Ćwiczenia mięśni pośladkowych z korekcją ustawienia miednicy. 6. Ćwiczenia mięśni brzucha. 7. Ćwiczenia oddechowe 8. Ćwiczenia mięśni grzbietu z

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 8673 Data: 2008-04-29 08:39:26 Liczba szacunów: 0
  • wzmocnienie OSłABIONYCH mięśni nóg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Uważam, że najpierw powinnaś udać się do lekarza na konsultację w związku z Twoim kręgosłupem i zapytać się, czy umiarkowany wysiłek na siłowni Ci nie zaszkodzi... Jeśli lekarz wyda pozytywną dla Ciebie opinię, czyli pozwoli Ci umiarkowanie ćwiczyć to wtedy tylko na siłownie - oczywiście proponowałbym ćwiczyć całe ciało ze względów chociażby zdrowo

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 9916 Data: 2008-08-09 09:35:01 Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI v2

    Post
    Piłka Nożna

    Nie sadze aby walenie z calej sily o sciane przynioslo inne efekty niz nadciagniety miesien czworogłowy lub bardziej zaawansowana kontuzja. Lepiej wykonac trening stacyjny na silowni gdzie wzmocnisz nogi niz bezsensu wyjdziesz na dwor i bedziesz przez okragła godzine walil o mur.. Mieśnie brzucha sa bardzo ważne lecz take proponuje cwiczenie miesni

    Odpowiedzi: 1270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-28 09:38:24 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    z jednoczesnym krażeniem nadgarstków. 2) Wspięcia na palce na jednej nodze (łydki) 15-20 powtórzeń - trudne, lub 2a) Wspięcia na palce obunóż (łatwe) 15-20 powtórzeń - łatwe Ćwiczenie obunóż (łatwiejsza wersja) wykonujemy zachowując takie same zasady jak w ćwiczeniu nr 2, tylko z tą różnicą, że ćwiczymy dwie łydki jednocześnie. 3)Przysiady z obci

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-30 09:05:36 Liczba szacunów: 0
  • Pompki, brzuszki i przysiady - przyniosą jakiś efekt?

    Post
    Trening w domu
    PRO

    Pompki, brzuszki i przysiady – jakie przynoszą efekty? Pompka to jedno z najbardziej powszechnych ćwiczeń wielostawowych. Niewątpliwą zaletą pompek jest to, że wykonywać możemy je właściwie wszędzie. Nie potrzebujemy do tego specjalnego sprzętu ani obciążenia. Pompki kojarzone są głównie ze wzmacnianiem klatki piersiowej. Tymczasem ich wykonywanie

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-18 10:57:01 Liczba szacunów: 0
  • Jaki efekt dają pompki i brzuszki?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie
    PRO

    Pompka to jedno z najbardziej powszechnych ćwiczeń wielostawowych. Niewątpliwą zaletą pompek jest to, że wykonywać możemy je właściwie wszędzie. Nie potrzebujemy do tego specjalnego sprzętu ani obciążenia. Pompki kojarzone są głównie ze wzmacnianiem klatki piersiowej. Tymczasem ich wykonywanie wpływa na wiele innych grup mięśniowych. O tym jakich,

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-17 08:36:26 Liczba szacunów: 0
  • Joe Weider, trening dla początkującego na pierwsze 3 miesiące.

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Plansza nr.3 1. Przysiady Pozycja wyjściowa: Stojąc w postawie wyprostowanej, trzymaj sztangę z tyłu, na barkach, uchwyć gryf rękoma w pobliżu pierścieni. Pięty rozstawione na szerokość 35-50, palce skierowane na zewnątrz. Ruch: Utkwij wzrok w jakimś punkcie przed sobą, położonym nieco wyżej od linii twoich oczu, teraz zacznij powoli uginać nogi w

    Odpowiedzi: 325 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-05 13:18:15 Liczba szacunów: 0
  • Dasendi - plan działania

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    napiszesz nam co robiłaś na tej siłowni, a jaki plan miałaś, żeby robić? Jasne, z tym że nie znam nazw ćwiczeń, więc postaram się znaleźć w necie i ewentualnie opisywać co robiłam. Wybaczcie, jeśli opisy będą śmieszne :p To co chciałam robić, to trening stąd: http://www.sfd.pl/art/Trening/Plan_treningowy_dla_początkujących-a81.html Wiem już, że wsz

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3642 Data: 2018-01-10 17:26:24 Liczba szacunów: 0
  • TRENING NÓG

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    rozaicznych, codziennych czynnościach jak chodzenie, wchodzenie po schodach, bieganie, jazda na rowerze itp. 2. Jakie korzyści niesie za sobą ćwiczenie tej partii mięśniowej? Ćwiczenie mięśni nóg pozwoli na znaczne poprawienie komfortu i efektywności wykonywania codziennych czynności. Wzmocnienie tej partii przełoży się na ogólną siłę i wytrzymałoś

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 10489 Data: 2016-12-30 22:04:03 Liczba szacunów: 0
  • podciąganie na drążku - jak zacząć od zera?

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    /SFD/2016/8/30/2594d56bd5cf4ff3a0aaad9880b611d9.jpg Podciąganie na drążku to bardzo dobre ćwiczenie na rozwinięcie mięśni grzbietu oraz ramion. Można je wykonywać w różnych wariantach: - szerokim nachwytem lub podchwytem - wąskim nachwytem lub podchwytem - chwyt młotkowy - z dodatkowym obciążeniem Różnica w uchwycie polega głównie na innym zaangaż

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-30 23:29:11 Liczba szacunów: 1
  • Cwiczyć nogi, czy nie ćwiczyć nóg - oto jest pytanie ;P

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    rozaicznych, codziennych czynnościach jak chodzenie, wchodzenie po schodach, bieganie, jazda na rowerze itp. 2. Jakie korzyści niesie za sobą ćwiczenie tej partii mięśniowej? Ćwiczenie mięśni nóg pozwoli na znaczne poprawienie komfortu i efektywności wykonywania codziennych czynności. Wzmocnienie tej partii przełoży się na ogólną siłę i wytrzymałoś

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 18215 Data: 2016-12-30 21:54:53 Liczba szacunów: 0
  • NOGI a TESTOSTERON

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    rozaicznych, codziennych czynnościach jak chodzenie, wchodzenie po schodach, bieganie, jazda na rowerze itp. 2. Jakie korzyści niesie za sobą ćwiczenie tej partii mięśniowej? Ćwiczenie mięśni nóg pozwoli na znaczne poprawienie komfortu i efektywności wykonywania codziennych czynności. Wzmocnienie tej partii przełoży się na ogólną siłę i wytrzymałoś

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-30 22:01:08 Liczba szacunów: 0
  • Trening na nogi - Dla początkującego

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    rozaicznych, codziennych czynnościach jak chodzenie, wchodzenie po schodach, bieganie, jazda na rowerze itp. 2. Jakie korzyści niesie za sobą ćwiczenie tej partii mięśniowej? Ćwiczenie mięśni nóg pozwoli na znaczne poprawienie komfortu i efektywności wykonywania codziennych czynności. Wzmocnienie tej partii przełoży się na ogólną siłę i wytrzymałoś

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 16056 Data: 2016-12-30 22:08:47 Liczba szacunów: 0
  • Jakie ćwiczenia na motyle????

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Mięśnie potocznie nazywane motylami to mięśnie najszersze grzbietu. To właśnie mięsień najszerszy grzbietu posiada największą powierzchnię spośród wszystkim mięśni w ciele człowieka. Jego podstawową funkcją jest przywodzenie, odwracanie oraz prostowanie ramion. Poza tym podczas silnych wdechów i wydechów wspomaga oddychanie. Każdy człowiek ma dwa m

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-26 22:04:19 Liczba szacunów: 0
  • Nogi a testosteron ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    rozaicznych, codziennych czynnościach jak chodzenie, wchodzenie po schodach, bieganie, jazda na rowerze itp. 2. Jakie korzyści niesie za sobą ćwiczenie tej partii mięśniowej? Ćwiczenie mięśni nóg pozwoli na znaczne poprawienie komfortu i efektywności wykonywania codziennych czynności. Wzmocnienie tej partii przełoży się na ogólną siłę i wytrzymałoś

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 8480 Data: 2016-12-30 22:11:27 Liczba szacunów: 1
  • Trening Nóg--POMOCY!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    rozaicznych, codziennych czynnościach jak chodzenie, wchodzenie po schodach, bieganie, jazda na rowerze itp. 2. Jakie korzyści niesie za sobą ćwiczenie tej partii mięśniowej? Ćwiczenie mięśni nóg pozwoli na znaczne poprawienie komfortu i efektywności wykonywania codziennych czynności. Wzmocnienie tej partii przełoży się na ogólną siłę i wytrzymałoś

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 5157 Data: 2016-12-30 22:07:17 Liczba szacunów: 0
  • Trening nog a testosteron

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    rozaicznych, codziennych czynnościach jak chodzenie, wchodzenie po schodach, bieganie, jazda na rowerze itp. 2. Jakie korzyści niesie za sobą ćwiczenie tej partii mięśniowej? Ćwiczenie mięśni nóg pozwoli na znaczne poprawienie komfortu i efektywności wykonywania codziennych czynności. Wzmocnienie tej partii przełoży się na ogólną siłę i wytrzymałoś

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 7309 Data: 2016-12-30 22:11:03 Liczba szacunów: 0
  • Czy nogi az tak wazne?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    rozaicznych, codziennych czynnościach jak chodzenie, wchodzenie po schodach, bieganie, jazda na rowerze itp. 2. Jakie korzyści niesie za sobą ćwiczenie tej partii mięśniowej? Ćwiczenie mięśni nóg pozwoli na znaczne poprawienie komfortu i efektywności wykonywania codziennych czynności. Wzmocnienie tej partii przełoży się na ogólną siłę i wytrzymałoś

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 5221 Data: 2016-12-30 22:08:00 Liczba szacunów: 0
;