SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wysu forma z sylwka

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6214

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1575 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21237
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 196 Napisanych postów 1049 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 146321
Jest dobrze sog :]

No likes us and we don't care..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1575 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21237
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 289 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4293
no fajnie wygladasz ! sog!

Nieważne przegrałeś czy wygrałeś - wciąż musisz zachowywac sie z klasą, jak prawdziwy mistrz -Quincy Taylor

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 234 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1562
jesli prawde piszesz w profilu to git przy 74 kg 130 wyciskac...ale jak tak patrze na te foty to jakos niechce mi sie wierzyc... pozdrawiam...

baunce browar dzifki najdrozsza whisky :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 652 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 41211
bardzo fajne plecy idziesz w dobrym kierunku !!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1045 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8166
Wyglad spoko ale tez jakos nie wierze w dane zawarte w profilu
(chociaz moge sie mylic)

Pozdrawiam

Nowoczesny Trening Ramion
http://www.sfd.pl/temat209192/

Specjalista w dziale "Nasze Zdjęcia"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1753 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 20297
Wy****iscie . Ale do***uj nogi to bedziesz wazyl 10 kg wiecej za pare miechow.

Trening czyni rzemieslnika, MISTRZEM to sie trzeba urodzic
http://s5.bitefight.pl/c.php?uid=82912 <-- Taka ciekawostka
Tutaj sa moje fotki do oceny:
http://www.sfd.pl/temat233849

http://www.sfd.pl/temat286418/  WEJDZ ZOSTAW WPIS OD SIEBIE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1575 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21237
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2272 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 20288
wyglądasz na więcej niz 74kg ale to pewnie dlatego że nóg nie ćwiczysz.Tak było by te 10kg więcej.Soga dam za góre bo wygląda to wszystko bardzo fajnie.

...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1575 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21237
pod koniec stycznia bylem jeszcze wiekszy ale w lutym jakos slabo szlo zrobilem przerwe i spadlem okolo 3kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

to ja i moj przyjaciel{karas moj trener}

Następny temat

Fotki doswiadczonego kumpla.

Masa