SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wyjście z redu opinie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1394

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

22

Płeć

m

Waga

70

Wzrost

180

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

12

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

rok~

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

full osprzęt 4x w tyg + 4x aero

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

full wypas

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

ok

Stosowana lub planowana suplementacja

bcaa , beta alanina agmatyna
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 339 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5422
Witam krótko o sobie mam 22 lata ćwiczę od ponad roku waga sprzed roku wynosiła ok 100kg w pól roku zredukowałem prawie 35kg po czym przeszedłem na lekką masę gdzieś do lutego tego roku waga wskoczyła na 80 (większość fatu) i od lutego redukuje sobie spokojnie aktualnie waga 70kg bf 10-12 cel poniżej 10. Redukować planuje do końca czerwca po czym wejść na reverse i tutaj proszę was o pomoc :P
aktualnie trenuje split 4dni + 4x 40min aero ok 2000kcal. Powiedzmy ze zakończę redukcje na tym samym treningu tylko że przy 1800kcal jak powinno wyglądać reverse u mnie czy dodajemy pierw kalorie np 100kcal na tydz i do tego odejmować po 5min aero czy osobno pierw podbijam kal później odejmować aero.
dodaje zdj podglądowe opinie mile widziane 2 górne przed i 2 dolne po










Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)