SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wycwiel-Wyciskanie Wielokrotne & Pompki

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 177847

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 8594 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 293569
Brzuch to chyba jedynie w przysiadach pomaga (się odbić z dołu!)

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1701 Napisanych postów 2084 Wiek 45 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 27932
show must go one

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 8594 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 293569
Ładnie!
Robiłeś, robiłeś i odcięło? Czy tak zaplanowałeś ?
U Ciebie ostatnie powtórzenie to niemal jak pierwsze.
Konkurentom najpierw spadała technika i potem jeszcze kilka słabszych technicznie powtórzeń robili, i dopiero przestawali.

Zwycięzca to jakiś gladiator?

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10959 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
wycwiel, Ty to fachura jestes.
Szacuneczek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4637 Napisanych postów 10057 Wiek 62 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 81303
Ha ha Fans dzięki wierny kibic z Ciebie