SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wyciskanie na klatkę głową w dół

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 525

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1115
Czy to ćwiczenie tylko na pocięcie klatki? Jeśli mam płaską klatkę opłaca się robić to ćwiczenie? Typ na siłowni powiedział że najpierw ją sporo wymasować a dopiero w przyszłości podetnie się ją skosem w dół- to prawda?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 20118 Wiek 16 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 184232
Podcina mięśnie się dietą, a nie skosem ujemnym

Przy budowaniu masy sugerowałbym dipsy, skos dodatni na hantlach, rozpiętki i wyciskanie leżąc na płaskiej, czyli klasyka. Oczywiście nie musisz robić wszystkich ćwiczeń na 1 sesji/ na jednym cyklu treningowym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4509 Napisanych postów 44891 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 366258
to cwiczenie jest do podkreslenia dolnych rejonów klatki piersiowej , jesli masz problemy z cisnieniem tetniczym to nie polecam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 20118 Wiek 16 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 184232
Z tym, że brzuszna część mięśnia piersiowego większego pracuje przy "normalnym" wl, jeżeli robisz lekki mostek i nie wyciskasz gilotynowo. To samo przy pompkach klatkowych na poręczach. Akurat ze zbudowaniem części brzusznej i mostkowo-żebrowej nie ma większego problemu, zdecydowanie gorzej jest z częścią obojczykową. Dlatego też w planach dla początkujących rzadko spotyka się to ćwiczenie.

Zmieniony przez - Pandarek w dniu 2012-07-01 14:44:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Doradca
Ekspert
Szacuny 2114 Napisanych postów 49893 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 492541
przy dipsach mocno czuc te rejony piersiowego
ujemny od czasu do czasu zrobie ale ogolnie nie jest to jakies istotne cwiczenie w moich planach treningowych
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prośba o poprawę ew błędów w diecie i w treningu

Następny temat

Rower

nutlove nowy