...
Napisał(a)
Witam.Jestem początkującym i chcialbym sie poradzic kogos doswiadczonego by pomogl mi ulozyc diete...z tego co wyliczylem przez kalkulator moja dzienna dawka kcal wyniosla mniej wiecej 2200-2300 kcal.Od znajomych sie dowiedzialem ze na poczatku pzrez ok 2 miesiace mam tylko stosowac diete i zadnych suplementow itp,czy to prawda,czy moge sie wspomoc jakas odzywka itp?Oczywiscie podczas rozpoczecia tej diety chce trenowac na mase.Pisze tego posta bo jesltem zielony w tych sprawach a co do przeczytania postow na forum nie jest tez dla mnie to za abrdzo jasne,wiec chcialbym klarowne wskozowki,podpowiedzi,wskazowki i rozpiske diety.Moja waga to 60kg,wzrost 170 cm.BARDZO chcialbym by ktos mi pomogl.Pozdro
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
- Dieta z allegro: Jak jeść normalnie i chudnąć 10kg miesięcznie (nie polecamy)
- Dieta odchudzająca - komponowanie posiłków, znaczenie odpoczynku
- ART. CARB CYCLING - dieta dla endomorfików, a może nie tylko....
- Trening dla poczatkujacego - pomoc
- FBW na mase dla poczatkujacego
- Dieta na mase dla poczatkujacego
100% CZYSTY HYDROLIZAT KOLAGENU
Kolagen SFD PURE GOLD dedykowany osobom dbającym o zdrowy wygląd skóry, a także osobom uprawiającym sport, po kontuzjach sportowych.
Sprawdź
...
Napisał(a)
crouch nie przez 2 miesiące, najważniejsze na początku jest poprawne ułożenie diety, możesz jedynie kupić jakiegoś gainera, później dopiero myśli się o odżywkach/suplach jako uzupełniaczach diety, bo jak chcesz uzupełnić dziurki klejem skoro w muru cegieł brakuje?
Poczytaj, z początku będzie zamęt ale zaczniesz łapać powoli i będzie co raz lepiej

Poczytaj, z początku będzie zamęt ale zaczniesz łapać powoli i będzie co raz lepiej
...
Napisał(a)
ja wiem ze nie tak szybko:)...głownie chodzi mi o to by ktos z dosiwadczonych podal mi przykladowa diete:)
...
Napisał(a)
Nie ma przykładowej diety. Kazdy człowiek jest inny i diete takze jest inna. Odezwij sie na gadu to pomoge.
pozdro
pozdro