SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wpływ Bialła i Weglowodanow

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 834

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 521 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2245
Witam zastanawia mnie jedno pytanie,szukalem na forum odpowiedzi ale nic nie znalazlem konkretnego a wiec pytam sie teraz.
jezeli w naszej diecie bedzie za duzo weglowodanow to sie otluscimy tak ?
a co sie stanie jezeli w naszej diecie bedzie za duzo bialka ? bo mam diete na mase wszystko teges fajnie,ale znajomy z silky podpowiedzial mi zebym kupil bialko i do mojej diety gdzie wychodzi ok 160gbialka dziennie dolozyc 3x bialko w proszku np rano,przed treningiem i przed snem...ponoc wtedy bedzie budowala sie sucha masa miesniowa.. co otym sadzicie ?

Zmieniony przez - Mam_Dziare w dniu 2011-02-20 17:04:33
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 2551 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31383
3g/kg masy ciala generalnie to ta gorna granica, wiecej juz jest nie zdrowe (dla ogolu - wyjatki zawsze sa) i z tego co pamietam szkodzi to na watrobe albo nerki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 184874
Ogólnie nie tyle ww co nadmiar kcal ponad twoje zapotrzebowanie będzie powodował wzrost otłuszczenia. Jaki jest cel wrzucania tak dużej ilości białka? Nie widzę białka co prawda zwiększa termogenezę ale aby rosnąc potrzebujesz zarówno tł jak i ww. Poza tym białko jest bardzo energochłonne że tak sie wyrażę. Bedziesz tylko niepotrzebnie obciążał organizm możesz doprowadzić do zakwaszenia. Więc to tak nie działa przeczytaj podstawy biochemi tam znajdziesz wyjaśnienie. I jeszcze jedno powiedz znajomemu ŻĘ NIE ZBUDUJESZ SUCHEJ MASY MIEŚNIOWEJ!

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 521 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2245
dzieki Panowie,to moze zdecydyje sie jednak na gainerka w celu uzupelnienia diety.. sogi wam dam jak wejda..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 184874
w celu uzpełnienia tak

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

1 DIETA POMOCY !!!!!

Następny temat

Odchudzanie

Fitmeal