SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

winstrol

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4313

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Gochan ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 142 Napisanych postów 4627 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 30333
Najlepiej jeśli decydujesz się na branie wogóle zrezygnuj z alkoholu na cały rok, nie tylko na czas cyklu.

Człowiek po to ma wolną wolę, by dokonywać samodzielnych wyborów i nikt nie powinien wpływać na jego decyzje póki nie szkodzi innym. Oznacza to także branie odpowiedzialności za własne czyny
Son Gochan Moderator działów doping i sztuki walki.

"Czyń Swoją Wolę niech będzie całym prawem"
Aleister Crowley

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 87 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 1049
tego bym nie przezyl

DureX123

DureX123

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50411 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Chłopie, albo trenujesz i bierzesz koks, albo balujesz. Bedziesz pil i brał to tylko wydasz kase i stracisz na zdrowiu. Efekty bedziesz mial mizerne a drugim razem ten sam cykl tak samo mocno nie zadziala i trzeba bedzie wydac wiecej kasy na szpryce. jesli chodzi o ruskie wino to tez nie slyszalem, ale kiedys widzialem stanozolol 2mg w kapsulkach o nazwie Neurabol. Kapsulki byly kol. czerwonego i pakowane w listkach po 10szt w pudelkach po 10 listkow. Pochodzil on gdzies ze wschodu, ale nie wiem dokladnie skad. Jesli to masz to Ci zazdroszcze bo strasznie ciezko zdobyc a dziala jak cholera.

"nawet najdłuższa droga zaczyna sie od pierwszego kroku"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 2620 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 18606
Nie rozumiem sensu odpowiedzi na przedawnione posty....

*** HOLDER - doradca w dziale doping ***
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50411 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Post jest stary, wiec tylko nawiazalem do watku autora tematu, jednoczesnie informujac ze ten "ruski" winstrol moze byc dobry. Wiem ze duzo osób raczej nie mialo z nim stycznosci i jest to rodzaj ciekawostki. Moze za bardzo sie wychylilem , ale jesten nowy i licze na wyrozumialosc.

"nawet najdłuższa droga zaczyna sie od pierwszego kroku"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 2620 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 18606
Spx, w żaden sposób Cię nie potępiam

*** HOLDER - doradca w dziale doping ***
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wbrew dziewczynie

Następny temat

Androbolic - Kaizen, Prolab.

nutloveb