SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

winko i metka

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1225

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1484 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16169
moj koles bieze metke i kupil sobie stanazol 5mg/100tab.osobno to i to wie jak brac,a razem jak t brac.tak samo jak by sie bralo to i to osobno?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 620 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 7493
Wogule to jest glupota brac w tabletach mietka i winstrol. zrezygnuj z mietka i dokup sobie tescia. A jak tak bardzo chcesz to podziel to w dniu i lacz razem wino i miet.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1484 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16169
osobiscie tez tak mysle,ale koles sie uparl.czyli winko i metke razem brac?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10834 Napisanych postów 48914 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Roz***ie mu watrobe jak bedzie brla wino + meta A wogole po co on chce to ze soba laczyc ... Hmm ... ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 620 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 7493
tak moze razem brac ale wes mu wytlumacz ze to bez sens
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10834 Napisanych postów 48914 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
To jak jest durny i nie da sie mu wytlumaczyc to niech bierze razem mete 20 mg z winem 25 mg i jak mu watroba ******lnie to wtedy zajarzy ze zle robil
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 2765 Napisanych postów 34913 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 253199
Połączenie dobre ale niech nie przekracza 30mg dziennie.. ja bym brał 20mg winka i 10mg mety.. i do tego full soku grejpfrutowego :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10834 Napisanych postów 48914 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
e-lite ty bys laczyl wino z meta ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 2765 Napisanych postów 34913 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 253199
Nie używam już tak silnie aromatyzujących środków ale jeżeli ktoś sie boi strzałów i tak czy inaczej weźmie to myśle, że lepiej wyjdzie na takim mixie aniżeli na jednym środku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10834 Napisanych postów 48914 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Ok...dziekujemy za wypowiedz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3474
a prubowal ktos czegos takiego??? Bo ja jestem na drugim tydniu czegos takiego wlasnie i..... watrobka dziala bez zarzutu /sylimarolek, hepatilek, lakcid/ i wsjo wpariatkie zadnych dzialan ubocznych tamofen w pogotowiu tesz mam biore to tak: 2tabsy wina to jeden tabs mety i odwrotnie lacznie wychodzi 25mg stanaba i 25mg stanabolu i 20mg mety
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

takie polaczenie....

Następny temat

czy warto??

nutlove