SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wiecej mocy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 826

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

25

Waga

95

Wzrost

180

Cel treningowy

wiecej sily mniej tluszczu

Staż treningowy na siłowni

1.5 roku prawie 2 lata z przerwami

Uprawiane inne sporty

brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

jest

Dieta

jest

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

bcaa

Ostatnio przerabiany plan

masa

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

nogi robie rzadko , max.160 , 120
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 529
witam ! jak najlepiej zwiekszac ciezar ??

Sport Style !

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 934 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7041
zdejmujesz zaciski i dokladasz ciezar a optem spowrotem zaciski :D A tak serio to o co ci chodzi ?:/ Chcesz cwiczyc progresem ? a moze regresem?

Tetrahydrocannabinol z nim mi chwile płyną

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 529
progres domyslam sie ze jest to zwiekszanie ciezaru a regres nic mi nie mowi :O , moze objasnisz mi co to takiego jest progres a co regres dokladniej to bede w stanie Ci odpowiedziec na pytanie dzieki

Sport Style !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 934 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7041
To raczej ty powinienes mi powiedziec o co tobie chodzi w tym pytaniu ;P Progres polega na tym ze co serie zwiekszasz obciazenie np. 70 kg 1 seria , 72,5 2 seria. ostatnio jednak czytalem ze lepszym sposobem jest regres czyli np 1 seria 80 kg 6 powtorzen , 2 seria 75 kg 8 powtorzen i itd. i wlasnie z tego co czytalem regres daje lepsze efekty bo gdy masz najwiecej sily targasz najwiekszy ciezar, ale musisz tutaj pamietac zeby zrobic konkretna rozgrzewke bo tylko kontuzje zlapiesz ;D albo rece pekna haha :D

Tetrahydrocannabinol z nim mi chwile płyną

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 529
ok zrozumialem i gdzies to juz slyszalem ale nie wiedzialem jak sie to zwie dokladnie mi chodzi zebym robil np.20kg bic a nie 15 jak robie juz od dlugiego czasu, caly czas odpowiada mi ciezar 15 kg a ja chce wiecej :P

Sport Style !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 934 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7041
No to musisz jakos stymulowac miesien a nie ciagle walisz to 15 kg i pewnie ciagle 4 serie po ciagle tyle samo powtorzen ... a tak to sobie mozesz machac i machac :D a nic sily nie bedzie ;p a jakies suple bierzesz czy tylko to bcaa? , bo skoro masz juz taki staz to raczej bym chociaz jakis cykl na kreatynie zrobil no i zmodyfikowal swoje cwiczenia na biceps

Tetrahydrocannabinol z nim mi chwile płyną

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 529
jarze ocb bede ogolnie teraz po przerwie czesciej trenowal mam zamiar 6 razy w tyg do maja pozap*****lac to moze wezme kreatyne i sila mam nadzieje ze tez pojdzie w gore dzieki za wsparcie i przyjmij zaproszenie do znajomych

Sport Style !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 529
po pol roku treningow wazylem tyle samo co ty hehe i mamy tyle samo wzrostu

Sport Style !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 934 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7041
tutaj nie chodzi o to zeby zap*****lac 6 razy w tygodniu :D tak to sie zajedziesz i w ogole efektow nie bedzie :D

Tetrahydrocannabinol z nim mi chwile płyną

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 529
slyszalem ze endomorficy moga czesto trenowac nawet do 6 razy w tyg

Sport Style !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 934 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7041
No ale to zalezy od wielu czynnikow, jaka masz diete, czy pracujesz ciezko fizycznie i predyspozycje do tego :) Bez regereacji nie ma nic ;) Lepiej przylozyc sie do splitu klasycznego 1 partia w tyogniu i bedzie gitara :) ja tyle waze, ale ogolnie sadla mam sporo ;p hehe . A tak nawiasem mowiac targasz na nogi 160 :D a na bicka tylko 15 kg ?? ja wcale poki co nog nie robilem a na serie to robie 37 kg. Cos chyba klamiesz tutaj ;D hehe

Tetrahydrocannabinol z nim mi chwile płyną

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na mase do oceny

Następny temat

Porada na temat miesni brzucha abs 2

Nutlove-choco