SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wege dieta redukcyjna + suplementacja - do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1903

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

30

Płeć

kobieta

Cel

redukcja + wzmocnienie

Waga

60

Wzrost

171

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

25%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

wstaję o 7:00, praca za biurkiem do 17:00, przerw w pracy brak, trenuję 20:00-22:00, sen 23:00,

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

trening siłowy 2-3 razy w tygodniu, dopiero zaczynam + chcę dołączyć bieganie + trening aerobowy

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

za dużo żeby mówić, teraz dieta wegetariańska, prawie wegańska, bezglutenowa

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

zespół jelita drażliwego + nietolerancje pokarmowe na laktozę, gluten, owies

Stosowana lub planowana suplementacja

białko konopne, CLA, BCAA, Thermo speed
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 29
Hej,

piszę z paroma pytaniami oraz prośbą o ocenę prawidłowej diety redukcyjnej.
Może parę faktów o mnie:
kobieta, lat 30
wzrost 171cm, waga 60 kg (5kg zgromadzone w ciągu roku w efekcie totalnego folgowania + przejścia na dietę wegetariańską)
sylwetka normalna, tkanka tłuszczowa na brzuchu, pupie+biodra i udach
trening 2-3 razy w tygodniu (cardio+obwodowy, z trenerem)
inna aktywność: dokładam bieganie + zajęcia crosfiit/ tabata (łącznie 5-6 dni treningowych - taki jest plan)
suplementacja: koktajl białkowy goodhemp codziennie zamiast śniadania, L-carnityna zawsze przed treningiem, BCAA po treningu, dołączam teraz Thermospeed + CLA 1500mg

Moja historia: jestem raczej leniwa, ale ze lenistwo odłożyło się tu i ówdzie to postanowiłam je zwalczyć ;) nie pierwszy raz zresztą, miałam już parę zrywów na siłowni, jednak nie przynosiły one efektów i się poddawałam. Teraz wiem, ze to kwestia jedzenia i źle zbilansowanej diety. W przeciągu ostatniego roku przeszłam na dietę wegetariańską, a właściwie prawie wegańską i zaczęłam sobie wesoło tyć, mimo że jem zdrowo (zdrowe tłuszcze, orzechy, dużo warzyw i owoców, bez glutenu etc), regularnie i w małych porcjach. Trochę poczytałam, trochę pogadałam z ludźmi i nagle oczywiste stało się, że mam zły bilans białka i węgli - jadąc na warzywach pochłaniałam ogromne ilości tych drugich, a białko było na żałosnym poziomie. Wyliczyłam sobie zapotrzebowanie kcal na 1770 kcal, odjęłam 300 kcal celem redukcji i zbilansowałam dietę na poziomie B: 80g W:180g T:45g, białko uzupełniam głównie koktajlami na bazie białka konopnego, które piję 1-2 razy dziennie na śniadanie lub śniadanie+kolacja, jeśli pod koniec dnia okazuje się, że nie dostarczyłam go wystarczająco, co łatwe na diecie wege nie jest.

Załączam mój przykładowy jadłospis i mam wielką prośbę - bardzo zależy mi by tym razem nie błądzić i zrobić wszystko, żeby trening był efektywny - zależy mi na zrzuceniu ok 7-8kg masy tłuszczowej i zbudowaniu 3-5kg masy mięśniowej. Czy najpierw powinnam się skupić na redukcji czyli cardio + dieta? czy włączenie 2 obwodowych treningów siłowych jak teraz ma sens? Bo znając życie jednoczesna redukcja z budowaniem masy mięśniowej jest nierealna, ale też chciałabym trochę zmienić wygląd sylwetki i nie ukrywam, że jak każdej kobiecie zależy mi na w miarę szybkim JAKIMKOLWIEK efekcie, bo sytuację, kiedy poddawałam się po 3 miesiącach regularnych treningów ponieważ NIC się nie działo znam zbyt dobrze ;)
Będę wdzięczna za ocenę planu zarówno treningowego jak i żywieniowego + suple :) za wszystkie rady czy słowa krytyki również :)





Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 7 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,

zachęcam do skorzystania z indywidualnej porady dietetyka, dieta zostanie opracowana precyzyjnie dla Ciebie.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 



Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 888 Napisanych postów 11107 Wiek 309 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188566
Badałaś hormony , tarczyca i inne ? Odwiedź ten dział : http://www.sfd.pl/Ladies_SFD-f403.html planu treningowego żadnego nie wrzuciłaś ( chodzi mi o plan na siłownie) . To powinno być postawą dla Ciebie zobaczysz dział i dzienniki w nim zawarte .
Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Orzeszki ziemne w karmelu

Następny temat

Co sądzicie o galaretce bez cukru na redukcji?

Fruzelina