SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

waga nie rośnie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 719

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

20

Płeć

mężczyzna

Cel

masa

Waga

63,5

Wzrost

178

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

~11,5%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

wstaję 7/8, na siłownie chodzę 9 kładę się przed 23, codzienna aktywność nie jest jakaś wielka zwykłe codzienne prace fizyczne domowe czasami spacer średnio ok.8 tyś kroków dziennie.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

full siłownia

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

wcześniej była długa redukcja, teraz pierwsza masa

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

brak

Stosowana lub planowana suplementacja

klasyk d3 i omega3.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17727 Napisanych postów 16846 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 340728
nie patrz na kg, tylko na obwody i lustro, może się okazać że na wadze zejdzie 2-3kg a w obwodach i lustrze będzie o niego lepiej wyglądąło, a może sie okazac że po 3kg jeszcze będzie brakować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 796
no dobra bardzo dziękuje, wchodzę od dziś na 4tygodnie na mały deficyt, popracuję z gumami i dam znać za te 4 tygodnie jak sytuacja, a może już otworzą siłownię to będzie idealnie na powrót do masy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4377 Napisanych postów 65989 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693263
Masa ciała nie jest wyznacznikiem efektów. Kilogramy nie świadczą o tym jak wygląda nasza sylwetka. Redukować warto nisko, po to, aby później budować lepszej jakości mięśnie. Obecnie sytuacja jest taka, że ciężko jest wykonać solidny trening siłowy, o ile ktoś nie ma dobrego sprzętu w domu. W takiej sytuacji pozostają gumy, drążki często spotykane w różnych miejscach, ciężar własnego ciała, bieganie, sprinty, tabata. Również sugeruję zerowy bilans kaloryczny do czasu otwarcia siłowni. W jedną nią i drugą stronę może skończyć się słabo.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Posiłek potreningowy- płatki owsiane ??

whey deli