SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

węglowodany po treningu

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1980

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 272
Jestem początkująca ( bardzo ) - zaczęłam ćwiczenia w domu z zamiarem regularnych ćwiczeń na siłowni. Stosuję dietę o obniżonej zawartości węglowodanów ( pochodzą tylko z warzyw, małej ilości owoców, nabiału )i powolutku chudnę ( mam do zrzucenia 5-6 kg). Przeczytałam kilka wątków o tym, że zaraz po treningu wskazane jest spożycie węglowodanów prostych, ale nie znalazłam odpowiedzi na pytania które mnie nurtują. Wiadomo że mój trening nie będzie tak intensywny jak większości uczestników tego forum - czy po takim treningu lub po treningu aerobowym też powinno się spożyć węglowodany? Jeżeli tak to w jakiej ilości? Ponieważ z racji mojego zawodu "liznęłam" kiedyś trochę fizjologii bardzo mnie interesuje dlaczego tak należy postępować. Z góry dziękuję za odpowiedź
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 152 Wiek 51 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3655
Nie wiem ile sie dowiedzilas po 2 art. ale w wyszukiwarke wpisz slowo weglowodany i......czytaj.

If ignorance is bliss than I am very blessed

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51559 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
prędzej "posiłek potreningowy"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 2510 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 10258
Samboni: mogla czytac bez logowania

"Go ahead, make my day..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie