SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wątroba,a używki

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 900

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 252
witam mam pytanko odnosnie mojej watroby,jestem nosicielem wirusa hbv,zułtaczki wszczepiennej,ostatnimi czasu pojawiają mi sie krwawienia z odbytu,tzn,po ostatniej imprezie w której ktoś nakarmił mnie pigułkami ekstasy,czy to może byc bardzo dla mnie szkodliwe,czy mam sie udac do lekarza,co mam zrobic jezeli jestem za granicą???
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 357 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2770
Nie brać tego ścierwa to po pierwsze. Jeśli krwawienie dalej się utrzymuje to powinieneś zgłosić się do lekarza. Jeśli czujesz się bardziej osłabiony , flegmatyczny itd. też powinieneś udać się do lekarza. Jak wyglądała ta krew (jeśli miałbyś opisać w kilku słowach)? Po tym można mniej więcej określić gdzie może być krwawienie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 4186 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 50616
jak kolega wyżej, mogło dojść do uszkodzenia wątroby, ale to mało prawdopodobne. Jak bedziesz miała jakies niepokojące obawy to koniecznie udaj się do lekarza.

Życie jest za krótkie aby brać ciągle te same suplementy :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 252
jest to zwykła normalna krew o jasnym kolorze,pokazuje sie na koncu załątwiania moich potrzeb fizjologicznych,czy takie swinstwo mocno obciąża moją wątrobe?jezeli zrobiebie badania alat i asat to pomozecie mi okresleniu wyników,nieufam służbie zdrowia za granicą
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 4186 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 50616
Jak to trwa już kilka dni, to najlepiej jakbyś lekarza odwiedził.

Życie jest za krótkie aby brać ciągle te same suplementy :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zestaw na stawy czy dobry....??

Następny temat

Trening a bóle podbrzusza . Jak myślicie?

FuckBaton