SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

voldi99 - siła do kwadratu!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3667

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 243 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21623
Witam Wszystkich ! W tym roku skończę 17 lat i myślę że czas zacząć prowadzić dziennik dzięki któremu mam nadzieje uniknę wielu błędów :)
Dane i wymiary

Waga: 70 kg
Wzrost: 177 cm
Klatka: 95 cm
Talia: 79 cm
Pas (na wys. pępka): 86 cm
Ramię: 33 cm
Udo: 58 cm
Łydka: 38 cm

Micha : po prostu kalorie na + zobaczymy jak to się skończy
Obecny plan treningowy :

Push:

push press
wyciskanie leżąc
pompki na poręczach
+ bruch
Pull:

highpull
martwy ciąg
podciąganie na drążku
uginanie ramion ze sztangą
+bruch
Nogi:

przysiady
rdl
wykroki
wspięcia na palce

każdego ćwiczenia robię 3s Tu wprowadź tekst linku...[/url], na duże partie 10-8-6 a na małe 12-10-8
plan wzielem z

Cel póki co priorytetem jest nabranie siły .



Wypiska z wczoraj:
wyciskanie leżąc 40kg 50kg 62kg
push Press 20 kg 30 kg 46kg
pompki na poręczach 3s x 5 p ( robiłem z doczepionym 5kg )

trening wszedł bardzo ciężko ponieważ bylem dość zmęczony
, wczorajsza micha wyglądała tak:

Owsianka na mleku + 2jaja
bułka z serem i szynka
100g ryżu + 200g kurczaka
i pół kurczaka z rożna

wiem że mój dziennik wręcz razi amatorszczyzną lecz będę starał się to zmienić

foty sylwetki będą wieczorem


Zmieniony przez - voldi99 w dniu 2012-02-29 12:06:51

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Nie jest najważniejsze, byś był lepszy od innych.Najważniejsze jest, byś był lepszy od samego siebie z dnia wczorajszego.

— Mahatma Gandhi

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 762
to czekamy na foty bd zagladal

kazdy chce zmieniac swiat lezc nikt nie chce zmienic siebie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 243 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21623
dodam jeszcze że ćwiczę na siłowni od września .
Zdjęcia zostały zrobione wczoraj







Nie jest najważniejsze, byś był lepszy od innych.Najważniejsze jest, byś był lepszy od samego siebie z dnia wczorajszego.

— Mahatma Gandhi

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 243 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21623
Dzisiejszy Trening:

martwy ciąg 62kg x 12 , 70 kg x 10 , 80 kg x 8 , 92kgx6
highpull 20kg-40kg zakres 12p-8p
podciąganie na drążku 10p -8p -7p
uginanie ramion ze sztangą 10 kg x 15p 20kg x10 20kg 8

Ogólnie na treningu straszna moc była zwłaszcza w MC :D , jednak po właściwym treningu nie było siły na brzuch , czy mogę robić go 2 x w tygodniu w dni nietreningowe ?

Nie jest najważniejsze, byś był lepszy od innych.Najważniejsze jest, byś był lepszy od samego siebie z dnia wczorajszego.

— Mahatma Gandhi

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
Trzymaj się kolejności ćwiczeń. NIe bez powodu HP i PP są na początku.

Trochę mija się to z celem. Rób brzuch na normalnej sesji treningowej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 524 Napisanych postów 15559 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 245261
antysiła kolego, przy takiej misce.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
Swoją drogą trzeba też zapytać jaka siła: wytrzymałość siłowa (siła setowa), siła dynamiczna czy siła na 1rm ;)
...
Napisał(a)
Usunięty przez adzik123 za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 283 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4442

hu* z potencją liczy się masa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 243 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21623
Dzisiejszy Trening:
Przysiad tylni : 60kg x 12, 70kg x10, 80kg x 8
rdl : 40kg x 12 , 50kg x 10 , 62kgx8
wykroki: 20kg x 12 , 20kgx10 20kg x 8
wspięcia na palce: 40kg x 12 , 50kg x 10 60kg x 8

Ogólnie jestem pozytywnie zaskoczony wynikami w siadach ( ostatnio miałem skręconą kostkę i obite kolano , więc dobry miesiąc nóg porządnie nie ćwiczyłem )

rdl robię póki co bez szaleństw nie chce przeciążać prostowników

wykroki robię od bardzo niedawna i dopiero uczę się wykonywać je poprawnie techniczne jednak mimo to nogi dostają nieźle w kość
( czasem czuje przy tym ćwiczeniu takie łaskotanie prądem nad kolanem , co to może znaczyć ?

Antos098 - będę starał się podbijać kalorie w miarę możliwości , ale w zimie jakoś nie mam apetytu ;(

Pandarek - siłą narzazie żadna , przeglądałem twoje tematy i widzę że ty na samym początku targałeś więcej niż ja teraz :)


Ogólnie ciesze się że ktoś tu zagląda

Nie jest najważniejsze, byś był lepszy od innych.Najważniejsze jest, byś był lepszy od samego siebie z dnia wczorajszego.

— Mahatma Gandhi

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 243 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21623
relacja z dzisiejszego treningu:

push Press 30 kg , 40kg , 46kg (zakres 12-8 p)
WL: 46kg, 54kg, 60kg ( zakres 12-8p)
Pompki na poręczach 10p-6p-8p

Trening wszedł dość ciężko , byłem jakiś senny i zmęczony , postanowiłem odpuścić brzuch

Nie jest najważniejsze, byś był lepszy od innych.Najważniejsze jest, byś był lepszy od samego siebie z dnia wczorajszego.

— Mahatma Gandhi

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
No ta, z tym, że jestem o 2 kategorie wagowe wyżej ;)

Wyciskanie robisz wąsko czy szeroko? Jak prowadzisz łokcie w pompkach?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Skakanka

Następny temat

mój 4 dniowy plan treningowy masa-proszę o ocenęi pomoc