SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

uczulony na testopin????

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 826

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 141 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16378
siemaneczko właśnie zaczołem brac testopin w amp 1ml/100mg- po wykonaniu pierwszej injekcji było spoko ale na drugi dzien strasznie mnie napierdzielał posladek w miejscu ukłucia mam zgrobienie----mysle sobie ze jakos mmoze strzał był zle wykonany i sprobowałem raz jeszcze w drugi poslad i to samo---a wczoraj walnołem w nozke i równiez bez zmian.
Aha kilku kolesi odemnie z miasta tez bierze testopin tylko w amp 2ml/200mg i maja takie same problemy- - co sadzicei o tym ???kontuynuowac kuracje tym srodkiem czy moze przeskoczyc na ruski testenat 5%????


za odpowiedzi z gory dzieki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 185 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16934
przy testopinie to normalne, sam jak brałem to też miałem takie akcje, a efekty byly wiec towar uważam za dobry...przyczyną tego bólu jest pewnie to, że w testopinie jest więcej alkoholu niż w innych propionatach i przez to wywołuje się pewnie jakaś reakcja tkanek na podrażnienie

pij mleko będziesz wielki

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DO WSZYSTKICH!!!

Następny temat

Jak po silabolinie

NutLove