SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ułożenie suplementacji

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2308

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 135 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1415
Witam
zalozylem temat bo w sumie zamiast czytac co chwile skrajnie roznych opini na temat supli. moze ktos z tych co sie znaja:P odpowie na pytanie: CO BYS KUPIL GDYBYS MIAL KUPE KASY I CHEC ZMAKSYMALIZOWANIA EFEKTOW NA SILOWNI I POZA NIA , ALE BEZ WYRZUCANIA PIENIEDZY W BLOTO? zakladam ze potrzebne: staz treningowy ogolnie ze 3 lata
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1620 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 62108
Jak masz dużo kasy to przede wszystkim zainwestuj w dobre żarcie np polędwicę wołową jako podstawa diety. Jak byś już miał dobrze ułożoną dietę to do tego możesz dorzucić jakiś stack kreatynowy i booster przedtreningowy. Mógłbyś np połączyć Knockout lub HP z No-expod albo shock therapy, do tego animal pak jako źródło witamin
i ew jakieś białko do uzupełnienia diety

Pomogłem? Daj SOGa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 135 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1415
dieta bedzie stosowana od jutra stacki storm i shock jest lykam omega-3 vitaplex z olimpu dodaje luteine bio- complex profilaktycznie :P na noc lykam 1 caps chela-cynku 1 caps chela-magb6 i 4 tabletki filomagu b6. mysli kraza wokol glutamin, bcaa, bialek roznego kalibru ( okolotreningowe , antykataboliczne na noc) itp. co poradzicie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 135 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1415
mysle zeby kupic ZMA zamiast tych filomagow itp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 734
ALL AMERICAN EFX Kre-Alkalyn 120 kap. 89.00zł
MUSCLE ASYLUM PROJECT Altered State 180 tabl. 249.00zł
TREC L-Glutamine eXtreme 200 kaps. 74.00zł

Ja biore obecnie takie+dieta żyleta i jestem zadowolony

Dla wielkich czynów niewiele pomaga zbytnia przezorność i zimna odwaga. Zapał, nie mędrkowanie odnosi zwycięstwo.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 392 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3738
Jeżeli masz już chela mag, to nie odstawiaj tego, tylko łykaj razem z ZMA. Jako białko okołotreningowe polecam Ci Vitalmax CFM 90, a na noc Pro longatum. Oczywiście bez diety ani rusz, więc najpierw dobrze ją ułóż, a potem, wg braków białka w dziennym bilansie, stosuj w/w odżywki. Dodatkowo przydaje się też Carbo bezpośrednio, i tylko - po treningu - jeżeli od treningu do posiłku masz daleko.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 135 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1415
a z magnezem nie przesadze wtedy ? w 3 kapsach zma jest 450 mg magnezu z dobrze ulozonej diety przynajmniej drugie tyle. a co myslisz o bcaa i glutaminie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 392 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3738
Chodzi o to, że różne formy magnezu mają różne ujście. To, co zdobędziesz z pożywienia, trafi raczej do tkanki kostnej. Chela-mag jest natomiast bardzo dobrym źródłem magnezu wykorzystywanym do budowy włókien mięśniowych. Z resztą Albion Labs miało właśnie to na celu, produkując tę formę. Co do BCAA, możesz stosować przed i po treningu dla ochrony włókiem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1416 Napisanych postów 35562 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 150778
macbeatbox - podaj zrodla sowjej nietypowej wiedzy (odnosnie magnezu), bo ja pierwsze slyszę o tym, ze jeden magnez idzie do taknki kostnej inny budowac miesnie, a wydawalo mi sie ze jestem czlowiekiem zorientowanym...

Co do tego co warto kupic za duze siano - to przede wszystkim towary z gornej pólki:

Ze stackow kreatynowych wzialbym:

-kazien xtreme stack
-HP

Z bialek

- to juz wg preferencji smakowych i uznania, ale raczej bialka z dodatkiem enzymow trawiennych

Ze spalaczy:

- scorch/venom/tight

Z antykatabolikow:

- BCAA w postaci estrow i/lub wolnych form (są specjalne zestawy pomagajace w regeneracji np growth factor)

Z no-boosterow:

- white flood/ester stack

Z dodatkow

- tribulus stack precision

- 6oxo

- animal flex

- olimp vitamin multiple sport

- lecytyna

Dodatkowo - jako alternatywa dla zestawow kreatynowych

zestaw ALRi

W sumie sporo tego jest, jak sie ma niewyczerpane zrodlo gotowki to mozna zakupic to co powyzej wymienilem i do wakacji problem z suplemi z glowy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 392 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3738
macbeatbox - podaj zrodla sowjej nietypowej wiedzy (odnosnie magnezu),

Chociażby artykuł na temat magnezu w najnowszym SDW. Nie twierdzę, że jest bezpośredni podział, ale są lepsze i gorsze źródła.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1416 Napisanych postów 35562 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 150778
Oczywiscie ze sa lepsze i gorsze zrodla, ale to ze jeden trafia do tkanki kostnej a drugi do misniowej wydaje sie byc malowiarygodne.

Chodzi przeciez o biodostepnosc preparatow moneralnych. I tak formy organiczne (chelaty) zawsze beda mialy przewage nad formami nieorganicznymi. W tym wypadku jednak zarwono chela-mag jak i magnez zawarty w ZMA to chelaty, charakteryzujace sie wysoką biodostepnoscią.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

kreatyna a lek uodparniający broncho-vaxom

Następny temat

NO-Xplode+Mono+WPC Ostrowia ?