SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

try_this/ atak na tłuszcz! redukcja

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1885

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 375
Witam! Mam na imię Ania i zachęcona wieloma wspaniałymi przemianami które tu widziałam, postanowiłam również spróbować swoich sił.
Jestem zmotywowana i gotowa to akcji 'redukcja'

Wiek : 21
Waga : 65
Wzrost : 176
Obwód w biuście : 98
Obwód pod biustem : 75
Obwód talii w najwęższym miejscu : 77
Obwód na wysokości pępka : 84
Obwód bioder : 95
Obwód uda: 54
Obwód łydki : 38
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch, biust
W którym miejscu najszybciej chudniesz : nogi, pośladki
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: pływanie, jogging, jakiś czas temu siłownia przez . 1,5 miesiąca 3x w tyg. - później nadeszła zmora zwana sesją i już nie było czasu
Co lubisz jeść na śniadanie: płatki owsiane, owoce, jogurt, musli z jogurtem
Co lubisz jeść na obiad : kurczak z ryżem i warzywami, ryba, zupy, spaghetti, naleśniki
Co jako przekąskę : zwykle jakiś owoc
Co jako deser : -
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : b.dobry - żadnych dolegliwości
Preferowane formy aktywności fizycznej: wszystkie, byle porządnie się zmęczyć! ;)
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : CLA
Stosowane wcześniej diety : nie tyle diety co ograniczenia żywieniowe - rezygnacja ze słodyczy, słodzenia herbaty, ziemniaków, pieczywa

Co do treningu to planuje chodzić na siłownię 4 razy w tygodniu + dwa dni przeznaczyć na coś dodatkowo (bieganie lub basen) jeśli podołam :D

I tak jeśli chodzi o siłkę:

I DZIEŃ - BARKI I KLATKA PIERSIOWA:

Barki
Wyciskanie sztangielek
Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami
Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia
Unoszenie sztangielek bokiem w górę
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia

Klatka
Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce poziomej
Wyciskanie poziome w siadzie
Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej - głową w górę
Rozpiętki w siadzie na maszynie


II DZIEŃ - BRZUCH I PLECY

Brzuch
Unoszenie nóg w podporze
Skłony tułowia z linką wyciągu siedząc
Skłony w leżeniu płasko

Plecy
Podciąganie sztangielki w opadzie (wiosłowanie)
Ściąganie drążka wyciągu górnego w siadzie, szerokim uchwytem
Wiosłowanie w siadzie na ławeczce
Wznosy barków


III DZIEŃ - RAMIONA I PRZEDRAMIONA

Pompki w podporze tyłem
Wyciskanie ‘francuskie’ sztangi stojąc - oburącz
Uginanie ramion ze sztangą - stojąc
Uginanie ramienia ze sztangielką w siadzie - w podporze o kolano


IV DZIEŃ - UDA, POŚLADKI, ŁYDKI

Prostowanie nóg w siadzie
Wypychanie ciężaru na suwnicy
Uginanie nóg w leżeniu przodem
Przysiady wykroczne
Ściąganie kolan w siadzie


Nie wpisałam ilości serii ani powtórzeń gdyż potrzebuje w tej kwestii rady.
Myślałam o 3 seriach po 12 powtórzeń dla każdego ćwiczenia, jednak nie wiem czy to nie za dużo i z jakim obciążeniem zacząć ?

Co do diety to jeszcze nad tym pracuję.
Obliczyłam wstępne zapotrzebowanie kaloryczne na 2350 kcal i w związku z tym, że chcę redukować obcięłam 450 kcal, więc ilość wyjściowa to 1900. Czy to wystarczy? Rozumiem, że to kwestia obserwacji organizmu w trakcie redukcji itp. ale wstępnie chyba jest ok. ?
I tu pytanie, jak rozłożyć B/W/T do posiłków? Myślałam żeby liczyć 2 g białka na kg masy ciała, jednak mam wątpliwości co do węgli i tłuszczów dlatego proszę o radę!

Fotki postaram się wrzucić jak najszybciej i jeśli ogarnę dziś dietę to zaczynam jutro!

"Tyle wiemy o sobie na ile nas sprawdzono"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 59591 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 228104
Dobra, dobra, dawaj foty, bo ja tu po wymiarach/wadze NIC do redukowanie nie widzę

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 375
Będą jak najszybciej, obiecuje :D

No może to nie kwestia wagi i wymiarów, ale chodzi mi o samą poprawę jakości swojego ciała no i nie ukrywam, że mój brzuch to dramat

"Tyle wiemy o sobie na ile nas sprawdzono"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 375


są i fotki :D

"Tyle wiemy o sobie na ile nas sprawdzono"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 375


przód

"Tyle wiemy o sobie na ile nas sprawdzono"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 375


bok

"Tyle wiemy o sobie na ile nas sprawdzono"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 375
Pierwszy trening zaliczony! Karnet zakupiony, więc nie ma już odwrotu

Zrobiłam wszystko z rozpiski na dzień pierwszy oprócz wyciskania sztangi w leżeniu na ławce – muszę zmienić to na coś innego. Tak jak zakładałam 3 serie po 15 powtórzeń, sztangielki 3 kg, po 2 serii musiałam zmienić na 2 kg
Oprócz tego 1500 m na wioślarzu i 15 minut interwałów 1:1.

"Tyle wiemy o sobie na ile nas sprawdzono"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2642 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10337
powodzenia zycze:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2014 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 64059
proponowałabym Ci trening całego ciala, np tu jest kilka: http://www.sfd.pl/-t92199.html (tylko nie dzielone).
trening, który zaproponowałaś nie bedzie wymagał od Ciebie włożenia wystarczająco dużo energii.
a po kilku tygodniach dostaniesz nowy, jeszcze ciekawszy

polecam także lekturę: http://www.sfd.pl/-t585708.html

możesz zacząć od 1900kcal, 2g bialka, 2 węgli, reszta z tłuszczy

powodzenia

Zmieniony przez - agak w dniu 2011-04-07 19:02:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 163 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5750
nie rób żadnej redukcji..... wygladasz dobre, popawa estetyki w zupełności wystarczy, ćwicz fbw 3xw tyg do tego dołóż aeroby/hiit i za pół roku bedziesz jak modelka, powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
ja bym proponowala , mimo wszytsko 2000kcal i wcale nie obcinać, jestes wysoka i musisz startowac z pulapu wyzszego . Obcinajac tyle co myslisz schodzisz od razu do swojego BMR czyli na porcje jakie sa zaliczane do głodowych.
Zaczniesz wkrecisz sie w diete i dopierowtedy powoli bedziesz obcinac kalorie
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

czy jest jakas zenska szkola mma??

Następny temat

Dziennik Dietetyczny, nowa odsłona, nowe możliwości ..