SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

troszkę głupi ale (chyba)ważny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1357

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49843 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Kto z Was uważa że podczas wykonywania powtórzeń napinanie na maksa mięsni pomaga w zdobyciu masy (na przykład przy wyciskaniu na poziomej ławeczce napinać bicepsy,klatę na maksa)


PAKUŚ
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 4008 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 37791
pierwsze slysze zeby od wyciskania na lawce rosly bicepsy - najpierw pomysl jakie tam miesnie pracuja

Moderator działów Sporty Ogólnorozwojowe & Dla Zupełnie "Zielonych" & Grappling

I szkoda tylko, że w noc kwietniową, Ciągnąc za sobą smród spalin,
Nie cały Związek poleciał w kosmos, A tylko jeden Gagarin

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 809 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 9556
Pakuś przy wyciskaniu to pracuje klatka triceps i trochę przednia barków. jak ci puchną bicepsy to albo jesteś jakiś mutant albo leżysz i wyciskasz na wyciągu.

Mądry pracuje żeby żyć, głupi żyje żeby pracować.

Mądry pracuje, żeby żyć; głupi żyje, żeby pracować.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49843 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
sorki chyba wypaliłem z głupotą ;)

PAKUŚ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49843 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
ale generalnie mówisz o zasadzie napięcia mięśni w szczytowym momencie ruchu, zasada jak najbardziej prawidłowa

Pite(r)
"dla podkreślenia wagi moich słów siłacz palnie pięścią w stół"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49843 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
jest z tym tylko jednen problem. napinamie miesni w czasie wykonywania powtorzen wiaze sie z b. dobra technika (wszystko pieknie . tyle, ze b. dobra technika wiaze sie z mniejszymi ciezarami. bardzo wielu kulturystow nie chce pogodzic sie z ta "porazka" i woli dolozyc wiecej kilogramow kosztem techniki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49843 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Wg. mnie PAKUŚ ma racje. Ja wiciskam sztange caly czas napinając miesnie ,takze przy opuszczaniu. Po czterech seriach ,klatka ,triceps i odziwo biceps takze mi sie pompują do takich rozmiarow ,jakbym robil specjalnie oddzielny trening dla tych grup. No ale własnie przy takim treningu nie wezmie sie wiekrzych ciezarow, takze chyba najlepiej robic tak przy 2 ,3 pierwszych seriach ,a ostatnie serie juz robic na maksa, olewajac troche technike.


SZAFAR
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 828 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 49635
Ja odkąd robie ćwiczenia dokładnie z powolnym opuszczaniem,po około 6 powtórzeń mam dużo lepsze przyrosty i poprawiła mi się jakość mięśni.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłownia??

Następny temat

dobry trening?

Shaker