SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening w domu - pomoc w ułożeniu planu

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 341

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10931 Napisanych postów 118759 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1389545
Z pierwszego roku treningów push pull mzoesz sobie podebrać https://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 7019 Napisanych postów 8416 Wiek 39 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 233047
Ułóż sobie klasyczny FBW lub push pull legs składający się z fundamentalnych ćwiczeń i będzie dobrze . ( jeśli masz w planach ćwiczyć np 3 x w tygodniu )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 331
czemu piszesz że ten mój plan na początku jest przeładowany ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 331
Można wszystkie ćwiczenia robić tylko po 3 serię
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10931 Napisanych postów 118759 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1389545
Bo 6 ćwoczeń na biceps to za duzo, ak samo na kaltkę, porządnie tego nie zrobić, na biceps 2 starczą spokonie jak je porządnie zrobisz.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 331
Do upadku mięśniowego każda seria?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10931 Napisanych postów 118759 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1389545
Z twoim stażem treningi do upadku mieśniowego odpadają, za bardzo kombinujesz, nasłuchałeś się głupot, 110% na treningu albo nic itp

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 331
Jak zrobię 2 ćwiczenia na biceps to nie czuje tego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1381 Napisanych postów 29246 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 261324
plan typu split raz na tydzień może być wykorzystywany przez zawodowcow lub mocno zaawansowanych,niejednokrotnie wspomagaj ących się. Osoba trenująca amatorsko może korzystać z bardziej efektywnych podziałów.

W treningu nie zawsze chodzi o to być czuł go przez następne kilka dni. Uczucie po treningu że się dany mięsień ćwiczyło, przy wykonywaniu codziennych czynności, jest spoko. Zakwas po treningu taki że nie możesz ręką ruszyć przez kilka dni,nie jest spoko.

Pamiętaj też ze taki biceps pracuje przy ćwiczeniu innych partii,w tym wypadku grzbietu. To ze zrobisz, w teorii, tylko dwie serie stricte na biceps nie oznacza ze nie był on angażowany wcześniej co oznacza ze w praktyce zrobil trochę więcej serii

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 331
To jakie z tych ćwiczeń robić?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Gryf olimpijski - jaki wybrać?

WPC