SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening trening trening ... male problemy :/:/

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1078

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 221 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4214
cze wszystkim czy moglby mi ktos ulozyc jakis ciekawy i konkretny plan, szukalem w wyszukiwarce ale nie moglem znalezc rzadnego planuu ktory by mi odpowiadal, chodzi o plan 4 dniowy ( masowka ) moj starz na silowni to 3 lata 95 kg w wyciskaniu, dotychczasowy plan musze zmenic bo za dlugo juz nim jade i chce taki ktory przadnie mnie ruszy tzn bede czul ze cwiczylem :) z gory dzieki ( nie wysylajcie mnie do wyszukiwarki bo nie moge znalezc nic dla siebie tam ) :):)

co by bylo gdyby...

co by bylo gdyby...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 292 Napisanych postów 17217 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 86317
Kiedys pisalem taki plan wiec mozesz go sprobowac, ale serdecznie polecam akcje Michaila o treningu cyklicznym. Ponizej fragment planu rocznego :

Masa miesniowa wymaga dobrej techniki i odpowiednio dobranego ciezaru. Odpoczywamy na duze partie okolo 2 min na male okolo 1 min.
Trenujemy dwa dni pod rzad, poczym dzień przerwy i kolejne dwa dni trenignu po ktorych odpoczywamy dwa dni.
Czas trwania 6-8 tygodni.
Dzień 1
Plecy
Wioslowanie sztanga w opadzie (podchwyt) 12,10,8,8
Sciaganie na wyciagu poziomym 12,10,8,8
Sciaganie do klatki szeroko 12,10,8,8
Wyprosty na grzbiet 3 x 20 – 25
Bicepsy
Uginanie ze sztanga lamana 12,10,8,8
Superseria - uginania ze sztanga na modlitewniku + uginania ze sztangielkami chwyt mlotkowy 3 x 10

Dzień 2
Klatka
Wyciskanie na lawce skosnej 12,10,8,8
Superseria – Wyciskanie sztangielek na skosie + rozpietki na lawce plaskiej 3 x 10
Sciaganie linek do dolu 12,10,10
Brzuch
Wznosy nog lezac lub wiszac 4 x max
Spiecia brzucha lezac 4 x 25
Łydki
Wspiecia stojac 3x 25
Wspiecia siedzac 3 x 25

Dzien 3
Nogi
Przysiad ze sztanga 3 x 12
Wyciskanie nogami 3 x 12
Wyprosty na czworoglowe 3 x 15
Ugiecia na dwoglowe 3 x 15
Lydki
Wspiecia stojac 3x 25
Wspiecia siedzac 3 x 25

Dzień 4
Barki
Wznosy bokiem w opadzie (sztangielki) 3 x 8-10
Podciaganie sztangi szerokim chwytem 3 x 8-10
Wznosy sztangielek bokiem 3 x 8-10
Wyciskanie z klatki siedzac 3 x 8-10
Tricepsy
Pompki na poręczach 3x 8-10 (jak zbyt lekko to z dodatkowym obciazeniem)
Supersria - Wyciskanie francuskie sztangi siedzac + sciaganie na wyciagu nachwytem 3x10
Czworoboczne (kaptury)
Szrugsy ze sztanga 3 x 15
Brzuch
Wznosy nog lezac lub wiszac 4 x max
Spiecia brzucha lezac 4 x 25



Pozdrawiam,
Mawashi

**Moderator Działu Trening**

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 221 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4214
oo ciekawy planik widze ale mam pytanie jak jest z tymi super seriami niggdy ich nie robilem one plegaja na tym ze robie jeda serie jednego cwiczenia i pozniej jedna serie kolejnego cwiczenia ??:/

co by bylo gdyby...

co by bylo gdyby...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 292 Napisanych postów 17217 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 86317
Dokladnie tak, jedno cwiczenie, potem drugie tak szybko jak zdarzysz przsestawic lawke czy podejsc do drugiego stanowiska, a po zakonczeniu dopiero odpoczynek i kolejna superseria.


Pozdrawiam,
Mawashi

**Moderator Działu Trening**

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 221 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4214
w klatce jaki skos pierwszy ??

co by bylo gdyby...

co by bylo gdyby...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 208598
gora

Pozdrawiam - Leniwy SiWy
doradca: Trening
******************************
"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

waskie ramiona

Następny temat

Ocena Treningu

Nutlove-choco