SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening split do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1909

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 175
witam

Dzis chciałbym odac moj plan treningowy do oceny i dopytac o pare zeczy. Ale najpierw sam plan

Pon-klatka,bic,nogi

Wt-Odpoczynek

Sr-brzuch,plecy,tric

Czw-odpoczynek

Pt-plecy,klatka,brzuch

Sb-Bic,tric,nogi

Niedz-odpoczynek


Cwiczenia:
Klatka- Pompki z nogami w powietrzu (np stołku) rozstawione ręce trochę szerzej niż barki

Tric- Klasyczne dipy

Bic-Podciagniecia podchwytem

Nogi-Przysiady (jak nadrobie to przejde do Pistoletów)

Brzuch- wznosy kolan na drażku (wyczytałem ze robi sei 3 serie po maksymalna liczbe powtotrzen nie wiem czy jest to poprawne)

Plecy-Podciagniecia nahcwytem (rece szeroko)

Pytania:
-przeczytałem ze na duze partie miesniowe robic 12-16 seri Jest to Prawda?
-Kolejna zecza jest to ze nwm czy prawda jest ze na małe serie miesniowe robic 9-12 seri
nie wiem czy nie jest to za duzo w kazdej seri ma byc 6-12 powtorzen JEST TO WSZYSTKO PRAWDA CZY TYLKO BUJDA????

Jesli nie to jak mam ułozyc sobie powtorzenia i serie według mnie seri jest ciutke za duzo
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 10 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, treningu przygotowanego przez naszych trenerów.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 


Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23463 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 95109
Sam podział mnie odstraszył, więc dalej nie czytałem - może coś z podwieszonych?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 447 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10205
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 175
cwicze na siłce bo nie mam na to pieniedy wiec cwicze Głownie kalistenike i na necie nie mogłem nic znalezc na temat ttakiego planu cwiczen na kalistenike wiec wzorowałem sei na tym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 175
http://workoutbodyattack.blogspot.com/2013/09/trening-dzielony-split.html

Mowisz ze cie odstraszył nie watpie wiec jesli tak to jak powinien wygladac dobry plan kalisteniczny ? Co z seriami co z powtorzeniamio jakie cwiczenia wybrac c o w jaki dzien ?

Mówisz zebym poszukał cos w podwieszonych fakt jest duzo o tym duzo cenych zeczy mozna sie dowiedziec ale jak dla mnie i mojej kalisteniki Wiem o podziale na dni

Wiec sory ze cie poranił no ale mało jes to tym w necie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 50 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 343
Myśle ze zarówno na siłowni jak w kalistenice więcej serii wykonuje sie na większe partie, a mniej serii na mniejsze (6-8). Ilość serii jakie są podawane dotyczą wszystkich cwiczeń razem, wiec jesli wykonujesz trening bez obciażenia i po jednym ćwiczeniu na daną partie to wykonuj 3-4 serie na daną partie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 175
okej a co z powtorzeniami i z seriami jak to ułozyc? ile powtorzen ma byc w poszczegolnych 6-8 seriach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 50 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 343
Ja mam punkt odniesienia z siłowni, zazywyczaj razem z seriami dokładałem cięzaru i odchodziło jedno dwa potwórzenia, ale jeśli np w podciąganiu stosuje sie takie metody z powtórzeniami 8 10 12 i czwarta Maks, albo pierwsza 8 12, 10 8, ale przysiady i brzuch rób po 12 i więcej w zależności ile masz siły (przysiady na pewno więcej powtórzeń)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 175
Dzieki koles nareszcie ktos mi pomogł. Mam pytanie czy ten podział poszczegolnych parti ciała na dni jest dobry układałem od najwiekszej do najmniejszej i tak zeby se soba wspołpracowały. Czy cos takiego może byc?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 175
aha i czy w podciaganiu moge zastosowac serie i powtorzenia z internetu/
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW

Water