SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening split do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1908

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 50 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 343
Myślę ze taki plan jest okej, te metody podciągania z internetu są całkiem okej pozwalają zwiększyć siłe, no i jeszcze jakbyś miał możliwość podciągać się z obciążeniem to również polecam ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 175
a czy w reszcie moge zastosowac metode piramidy czyli 1,2,3,4 i po nie udanej seri od nowa 1,2,3,4??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 50 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 343
No to jest dobra metoda albo progresujesz ilością potwórzeń, 1234, albo zaczynasz od lekkiej serii potem maks i potem lekka seria. A jaka to nieudana? Taka w której nie zrobisz takiej liczby powtórzeń jaką założyłeś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 42 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 752
przy podciąganiu to najlepiej każdą serię robić do faila, a specyfika ćwiczenia i tak nie pozwoli na zbyt wiele powtórzeń. Rób je powoli i cały czas kontroluj ruch skupiając się na napięciu najszerszych grzbietu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3988 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340614
Metod jest wiele.Manipuluj długością przerw wypoczynkowych i tempem.Wiele ludzi siłowo potrafi się podciągać 25-30 razy, a w wersji typowo plastycznej, z pracą łopatkami, polegają po 10-12 ruchach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 50 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 343
Nie na pracy najszerszych a mieśni obłych bo ich zadaniem jest opuszczaniu ramienia, są antagonistami mięśni naramiennych. Miesień najszerszy działa synergistycznie lecz jedynie pomaga, działa w innej płaszczyźnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 175
Czyli metoda piramidy zostajee ale jaka ?? Wyczytałem to w necie: "dużo powtórzeń wytrzymałość, dużo serii mało powtórzeń(ciężkich!) siła, coś pomiędzy masa" czy jest to prawda i czy cos takiego moge zastosowac?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 50 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 343
Tak to jest po części prawda, ciężkie i krótki serie powodują wzrost siły, więcej powtórzeń angażujesz włókna odpowiedzialne za wysiłek długodystansowy, lecz to nie ma przełożenia na metode piramidy, skup sie raczej zeby jedna sesja w całości odpowiadała wzrostowi siły, lub nabraniu masy. Najlepiej niech każda seria będzie intensywniejsza od poprzedniej czyli 1234, lub przedostatnia intensywna a ostatnia lekka na dobicie 1342
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 175
Dobra mam Pytania czy ile gramow białka na kilogram masy ciała mam brac w dzi treningowe i nie treningowe? Sory ze nie ten dział ale nie chce mi sei nowego Tematu zakładac.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 50 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 343
Ja bym zaczął od 2 gram na kilogram masy ciała. Nie patrz na dni treningowe i nietreningowe ponieważ tutaj liczy sie raczej ilość kalorii, mięśnie budujesz do kilku dni po ich pracy na treningu także białko trzymaj tak samo, ogólnie powinno sie trzymać 2-2,5, zdania są różne ale to jest tak jakby bezpieczny przedział.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW

nutloveb