SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

trening silowy pod mma

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1024

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 119 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1160
Witam wchodze za tydzien w makrocykl silowy, planuje robic 1x bieg tlenowy, 2x cross i 3x FBW 5x5. Zobacze jak bede sie czul, ale prawdopodobnie tą obwodowke(crossa) zmniejsze do raza w tygodniu. Mam tu pytanie, czy jak doloze sobie jakas mala izolacje do 5x5 to nie zamule sie jakos bardzo? Planuje zrobic 3 miesiace sily, poprawic glowne boje o pare kg i troche nabrac miesni, zeby pozniej brac sie za dynamike i redukowac do 77. POZDRAWIAM
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 906 Napisanych postów 4446 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 124961
W każdym 5x5 są jakieś izolacje na małe partie, nie widziałem jeszcze takiego planu bez choćby paru akcesoriów:)
Nie, 3 serie na bica i 3x na trica Cię nie zamulą, spokojnie

Weź sobie 5x5 Rega Parka i będziesz szczęśliwy jak prosię w błocie.

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 119 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1160
Ok dzieki wariacie ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 119 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1160
Ale cos mi nie gra z tym Reg Park'iem bo tych planow jest kilka pokazanych i podzielone na jakies fazy. A zwykly 5x5 bill star i po prostu gdzies wplote te bicepsy i tricepsy :)?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 906 Napisanych postów 4446 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 124961
ZWYKŁY Bill Starr to program dla średniozaawansowanych. I zapewniam, że jest w nim miejsce na bicepsy i tricepsy, wszystko wliczone w plan i nic tam nie trzeba na siłę wciskać bo dla każdego akcesorium jest miejsce

Nie wiem o jakich fazach Rega Parka mówisz:
http://oldschooltrainer.com/reg-parks-beginner-routine/
Plan prosty jak ruchanie, nie da się go zepsuć. Właśnie dla początkujących w sam raz bo serii roboczych masz tylko w sumie 3 - pierwsze dwie są rozgrzewkowe

k***a, Rega Parka nie da się sp******ić, bierz i ćwicz


Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2018-12-23 23:03:15
1

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3587 Napisanych postów 44202 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 334384
Gats 2
ZWYKŁY Bill Starr to program dla średniozaawansowanych. I zapewniam, że jest w nim miejsce na bicepsy i tricepsy, wszystko wliczone w plan i nic tam nie trzeba na siłę wciskać bo dla każdego akcesorium jest miejsce

Nie wiem o jakich fazach Rega Parka mówisz:
http://oldschooltrainer.com/reg-parks-beginner-routine/
Plan prosty jak ruchanie, nie da się go zepsuć. Właśnie dla początkujących w sam raz bo serii roboczych masz tylko w sumie 3 - pierwsze dwie są rozgrzewkowe

k***a, Rega Parka nie da się sp******ić, bierz i ćwicz



Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2018-12-23 23:03:15


Oj niektórzy psują


A tak poważnie plan solidny. Same konkrety bez zbędnych pierdół. Przy SW tak włąśnie powinien wyglądać trening.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 119 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1160
Mam troszke pytan co do planu. Deadlift 3x5, nie wiem jaki tu ciezar? Tak samo biceps a dokladniej barbell curls, jakim ciezarem, i czy zwiekszac co trening ? A i czy wrist work jest konieczne ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3587 Napisanych postów 44202 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 334384
Ciezar dobieraj indywidualnie ale na starcie zaniz o 10/15% zeby stworzyć warunki do progresji.


Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2018-12-28 15:18:27

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 119 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1160
Ale dziwi mnie to ze kazde cwiczenie jest 5x5, a nie 3x5. Ehh, zaraz sobie rozpisze w zeszycie i pod wieczor dam do sprawdzenia, zerkniecie okiem ;)? Lipa tylko ze nie znam rekordow na 5 powtorzen,jedynie na 1 Rep max
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3587 Napisanych postów 44202 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 334384
Na tej podstawie rowniez mozna obliczyć od jakiego ciezaru zaczac.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 119 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1160
podpowiesz cos? jak ulozycc te 5x5 i 3x5 ? i ile dokladac co tydzien?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa bez redukcji