SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

trening silowo - wytrzymalosciowy na plecy

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 995

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 848 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5527
witam ! jak w temacie , interesuje mnie trening silowo wytrzymalosiowy na plecy.. Cwicze obecnie na mase, splitem , kazda partia raz w tyg + abs na brzuch ..

Interesuje mnie trening na plecy poniewaz wybieram sie w pazdzierniku na studia wojskowe, a w juz w wakacje bede mial testy i zaliczenia..
Z tego co mi wiadomo 21 powtorzen na plecy daje mi max pkt , a minimum to tylko 5 razy , ok do rzeczy
chce dojsc do okolo 20 bez dodatkowego ciezaru, mysle ze jest to mozliwe poniewaz mam mnostwo czasu (oczywiscie robie czysto technicznie, do brody w szerokim rozstawie, tydzien po tygodniu raz na lamanym drazku tzw zgietym a raz na prostym- szeroko )

chce zaczac ten trening tak za 6-8 tygodni wiec juz co nieco planuje po cyklu silowym na plecy chce trzymac mocny trening priorytetowo na plecki (prorytet podciaganie na drazku w szerokim uchwycie, nachwytem ) , do tego dojda aeroby i biegu dla kondycji i zbicia fatu , zbednej wagi ..
moje wymiary :
biceps 42
przedriamie 31,5
klatka 117
brzuch w najgrubszym miejscu naczczo 86
ugo 63
łydka 42

obecne wyniki silowe:
drazek: 11 podciagniec na prostym drazku w szerokim roztsawie dloni, + 5 kg doczepione na pasku

obecny trening na plecy (raz w tyg)
1. 4 serie podciagania na drazku, 2 serie sam po 10, 2 serie z 5kg miedzy nogami 10 i 9 powt
2.wioslowanie sztanielka 4x12
3.sciaganie linki wyciagu gornego zza karku , do szyi
4.unoszenie tulowia z opadu

Prosze o jakies propozycje ale przemyslane, nie typu "slyszalem ze to jest dobre" tylko jesli robiles trening silowy na plecy, to mi pomoz poleca sogi jak wejda, pozdro

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Jeśli podoba Ci się moja wypowiedź, kliknij w prawy dolny róg.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 848 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5527
up

Jeśli podoba Ci się moja wypowiedź, kliknij w prawy dolny róg.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7377
"Z tego co mi wiadomo 21 powtorzen na plecy daje mi max pkt , a minimum to tylko 5 razy , ok do rzeczy
chce dojsc do okolo 20 bez dodatkowego ciezaru"


21 powtórzeń na plecy? A nie chodzi przypadkiem o podciąganie na drążku? to też są plecy ale ehh...chyba sam przyznasz, że mogłeś to jaśniej napisac.


Czyli priorytetem jest ilość powtórzeń na podciąganiu się?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 487 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9685
z tego co wiem na tym tescie sprawnosci mozna sie podciagac w dowolny sposób. wiec mozesz uzywac nawet hartingu wiec z tym nie powinienes miec problemów, a do testów biegowych na 100 i 1000 metrów polecam spróbowac HIIT, a tak po za tym na jakie WAT planujesz isc?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 848 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5527
dokladnie, planuje isc na WAT .

chodzi o maksymalna liczbe powtorzen na drazku przy podciaganiu :) jakies rady ?

Jeśli podoba Ci się moja wypowiedź, kliknij w prawy dolny róg.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7377
Ja tam śię średnio znam i nie wiem, jaką oni technikę dopuszczją...Zawsze można odpowiednio balansować ciałem...Poza tym zależy też, kto jakie ma mięśnie silniejsze-jezeli nogi dasz do przodu i napniesz mięśnie brzucha będą bardziej pracować dół klaty i tricepsy. Jeżeli nogi dasz do tyłu, odchylisz się nieco, wtedy bardziej pracować będą plecy[głównie najszerszy, obłe, podgrzebieniowe, czworoboczne], tył barków i bicepsy. Chyba gdzieś tutaj na forum chyba był kiedyś jakiś plan na zwiększenie ilości powtórzeń w podciąganiu się albo ktoś podawał do niego linka...Ale ja tak czy siak nie znam takich sposobów niestety.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 848 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5527
odswiezam, zbyt malo uzyskalem informacji

Jeśli podoba Ci się moja wypowiedź, kliknij w prawy dolny róg.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na Masę 3 dniowy

Następny temat

trening na mase