SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening pod tren,wino,prop,hgh + drobne pytanka

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 502

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 211 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3220
Kręcę redukcje, zaczynam 4 miesiąc, aktualna forma na jpegu. Schodziłem z dużego bfu 30%+; Obecnie -15kg -25cm pas;

Do tej pory plan treningowy: cardio(pn-pt) na czczo 1-1,5h; split(pn-pt) 1,5-2h; sb-nd wolne
Dieta oczywiście jest, bazuje na tłuszczach, węgle 100g w dwóch posiłkach przed treningowych, białko 2,5/kg; sb-nd ładowanie

Do tej pory jechałem splitem typowo siłowo, efekty bardzo dobre, mimo dużej intensywności treningów wszystko z wydajnością jest ok, nie opuściłem żadnego treningu cardio ani siłowego od 3 miesięcy.

Celem jest forma na żylastego sk***iela, dlatego wydaje mi się że czas zmienić plan treningowy, nie wiem czy to jest odpowiedni moment czy jeszcze poredukować się na siłowym. Planowany czas redukcji do końca to max 6-7tygodni.

Cardio oczywiście rano utrzymuje, natomiast chciałbym zacząć plan wyglądowy w 6 sesjach tylko krótszych około 60min. Powtórzenia 15-20, przerwy 60sec. Zależy mi żeby wyszły żyły i mięcho, na siłowym mam bardzo spłaszczone mięśnie, dodatkowo hgh+prop utrzymuje wodę więc wiem że tak naprawdę dopiero jak zejdę z tego to będzie widać końcowy efekt.

Wstępnie planuję:
pn-klata,bic
wt-plecy,tric
sr-nogi,barki
czw-klata,bic
pt-plecy,tric
sob-nogi,barki

Pytania:

Czy zmiana treningu na obecną formę ma sens?
Czy polecicie jakiś dobry system treningowy pod te środki typowo pod wygląd?
Czy mam coś zmienić w diecie jeżeli przechodzę na trening wyglądowy?(wyczytałem że dobrze obciąć tłuszcze do minimum i podciągnąć węgle)

Proszę o porady i sugestie :)



Jestem Bogiem

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 6453 Napisanych postów 75613 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 633576
Trening który stosowałeś a dokładnie czas (aerobów i siłowego) to nieporozumienie.
Planowany plan również porażka.Szkoła 15-20 powtórzeń na rzeżbę już dawno minęła .
Wstaw pełną ankietę działu i rozpisz dietę.


Zmieniony przez - flex1976 w dniu 2016-07-28 23:42:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 211 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3220
flex1976
Trening który stosowałeś a dokładnie czas (aerobów i siłowego) to nieporozumienie.
Planowany plan również porażka.Szkoła 15-20 powtórzeń na rzeżbę już dawno minęła .
Wstaw pełną ankietę działu i rozpisz dietę.



Zmieniony przez - flex1976 w dniu 2016-07-28 23:42:34


dopisz, spaliłeś mięśnie, bo zapomniałeś

Jestem Bogiem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 395 Napisanych postów 24620 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 104901
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1452 Napisanych postów 10225 Wiek 48 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 84257
Z ciekawości jakie masz HGH?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PCT po cyklu na prolongatum

Następny temat

Odblok

Fruzelina