SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening po roku stażu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1870

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

26

Waga

77

Wzrost

177

Cel treningowy

masa/siła

Staż treningowy na siłowni

1rok

Uprawiane inne sporty

basen/rower

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

tak

Dieta

100% 3300kcal

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

bcaa, białko

Ostatnio przerabiany plan

podany niżej

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

P80kg, MC 90kg, WL75kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 142 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5393
Witam
Ćwiczę około roku, od pół roku tym planem:

A
- martwy ciąg 5x10p
- wyciskanie na prostej 5x8p
- wyciskanie z klatki stojąc 4x10p
- pompki na poręczach 3x10
B
- przysiady ze sztangą na barkach 5x10p
- podciąganie na drążku 5x8p
- wyciskanie sztangielek skos dod. 5x8p
- uginanie ramion na modlitewniku 3x10p

PN ŚR PT
szrugsy brzuch wspięcia na palce

Chciałem teraz trochę zmienić plan i wybrałem ETAP4 z podwieszonego tematu
jako, że ostatnio kupiłem drążek i poręcze do pompek postanowiłem go trochę zmienić.
Czy lepszym wyjściem jest zostawienie wyciskania wąsko na triceps czy może wrzucić tam
właśnie pompki na poręczach? I czy nie jest to czasem za duża zmiana. Poprzednim planem
ćwiczę od około 5-6 miesięcy, we wszystkim mam progres oprócz klatki. Jak zaczynałem z 70 tak
podskoczyłem tylko do 75kg na 8 powt. Stary trening zajmował mi godzinę, ten na pewno wyjdzie z 1,5godz.

Zestaw A

Przysiady tylne 5x8p
Podciąganie na drążku 5x8p
Wyciskanie sztangi leżąc 5x8p
Military press 4x8p
Wyciskanie wąsko z flarowaniem łokci na boki 4x10
Uginanie stojąc z prostą sztangą 4x10

Zestaw B

Przysiady przednie 5x8p
Martwy ciąg klasyczny 5x8p