SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening na sile!!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2177

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 123
nie uwazam tak wcale tylko prosze o powiedzenie jak cwiczyc na sile bicepsuw ogulnie ramion a szczegulnie bicepsuw




Pozdrawiam wszystkich

Im wiecej potu na treningu tym mniej krwi w boju

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 189 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1696
Sziman

bylbym zapomnial!
w twoim wieku zainteresowalbym sie jakims sportem walki,i ewentualnie treningiem domowym z uzyciem ciezaru wlasnego ciala.
na dzwiganie zelastwa przyjdzie jeszcze czas.

pozdrawiam.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 123
tak samo w wieku 20 lat mozna powiedziec ze przyjdzie jeszcze czas wiem ze jestem jednym z najmlodzszych a nawet pewnie byli mlodsi co was prosili o cwiczenia ale tylko powiedzcie jak mam cwiczyc na sileeeeeeeeeeeee bicepsuw tricepsuw i przedramioon tzn ile serii na bicepsy i ile powturzen na tricepsy i przedramiona tak samo


Pozdrawiam:)

Im wiecej potu na treningu tym mniej krwi w boju

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 123
no a o diecie poczytam :) zaczolem sie interesowac tym bo to fajna sprawa ale narazie jestem w tych tematach ciota ze tak powiem wiec prosze o ilosc serii i powturzen na sile dla bicepsuw,tricepsuw i przedramion


Pozdrawiam

Im wiecej potu na treningu tym mniej krwi w boju

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 189 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1696
Sziman

zacznij czytac o podstawach treningu,zebys wiedzial o co chodzi.

chcesz sile,to pomysl o silnych nogach oraz plecach,a reszta przyjdzie sama.
ty tego nie lapiesz,wiec lektura jest nieunikniona na poczatek.
(michail juz podal pare linkow)

pozdrawiam.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 91090
Poczytaj troszkę...

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 123
lapie ale powiedz jak cwiczyc po ile powturzen i serii na sile dla bicepsów tricepsów i przedrmaion plecy cwicze nog nie narazie ale prosze powiedzcie:)




Pozdrawiam

Im wiecej potu na treningu tym mniej krwi w boju

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 91090
ĆWICZENIA I ZASADY TRENINGOWE: http://www.kulturystyka.pl/atlas/

JAK UŁOŻYĆ WŁASNY PROGRAM TRENINGOWY PORADNIK KROK PO KROKU NA KAŻDYM POZIOMIE ZAAWANSOWANIA:

http://www.sfd.pl/temat214525/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 123
Trening na poprawę siły-każda grupa mięśniowa trenowana raz w tygodniu. Trening na dużych ciężarach z małą ilością powtórzeń w seriach(8-1).Przerwy pomiędzy seriami wydłużamy do 3-5 minut. Na duże grupy wykonujemy 8-10 serii, na małe 6-8 serii(plus 2-3 serie rozgrzewkowe w obu przypadkach).Trening oparty na podstawowych ćwiczeniach(wyciskania, przysiady, uginania i wyprosty ramion, itp.) z użyciem wolnych ciężarów(sztanga, sztangielki).Czas trwania: 4-8 tygodni(nie dłużej) Oczywiście jest to tylko bardzo ogólny zapis, a od tych zasad są odstępstwa, ponieważ każdy organizm reaguje inaczej na te same bodźce. I tak w rzeczywistości, każdy powinien wypracować sobie osobisty program-adekwatny do indywidualnych predyspozycji organizmu, a zapis ogólny powinien służyć, jako podstawa do dalszych prób wypracowania tego programu.



wyjasnijcie to jakbyscie mogli;p

Pozrawiam

Im wiecej potu na treningu tym mniej krwi w boju

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 123
Trening na poprawę siły-każda grupa mięśniowa trenowana raz w tygodniu. Trening na dużych ciężarach z małą ilością powtórzeń w seriach(8-1)



(8-1) tzn?? ile powturzen i ile serii i co drugi dzien wytlumaczcie prosze i dam wam spokuj prosze was




Pozdro

Im wiecej potu na treningu tym mniej krwi w boju

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Program do oceny

Następny temat

problem z dobraniem fbw

Whey vit