SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening na rzeźbe do oceny, LICZE NA WAS

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1448

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 766
treningi odbywaja sie systemem: 2 dni z treningiem, 2 dni przerwy, 2 dni z treningiem, 1 dzien przerwy( np. niedziela i poniedzialek->treningi ; wtorek i środa->przerwa ; czwartek i piatek->treningi ; sobota->przerwa )

grupy miesniowe sa podzielone na dwie sesje treningowe:
I: klata, bary, tricepsy, przedramiona
II: plecy, nogi, bicepsy, przedramiona

(przedramiona cwiczone na kazdym treningu)

trening oparty jest na gigant seriach tzn ze. jedna seria cwiczenia polega na wykonaniu wszystkich cwiczen na dana grupe miesniowa bez przerw, po czym nastepuje 2 minutowa przerwa i nastepna seria...

I:
klata
- wyciskanie na skosie 8pow.
- wyciskanie poziom 8pow.
- rozpietki poziom 15pow.
- rozpietki na skosie 15pow.
ilosc seri: niedziela 3/ czwartek 2

bary
- wyciskanie zza karku 8pow.
- wznosy w opadzie tulowia 15pow.
- podciaganie sztangi wzdluz tulowia 15pow.
- wznosy do przodu 15pow.
ilosc seri: niedziela 2/ czwartek 3

tricepsy
- wyciskanie wasko 8pow.
- wyciskanie francuskie 15pow.
- uginanie ramion na wyciagu 15pow.
ilosc serii: zawsze 2

przedramiona
- uginanie ramion ze sztanga 8pow.
- zwijanie nachwytem 20pow
- zwijanie podchwytem 20pow.
ilosc serii: zawsze 2

II:

plecy
- podciaganie sztangi do brzucha 8pow.
- wyciag gorny do klaty 8pow
- wyciag dolny do brzucha(neutralnie) 15pow.
- wyciag gorny do karku 15pow.
ilosc seri: czwartek 2 / piatek 3

Nogi
- wyciskanie na suwnicy 8pow
- prostowanie nog na maszynie 15pow
- uginanie nog na maszynie 15pow.
- wspiecia na palce stojac 20pow.
ilosc seri: czwartek 3 / piatek 2

bicepsy
- uginanie ramion ze sztanga 8pow.
- uginanie ze sztangielkami z supinacja 15pow.
- uginanie na modlitewniku 15pow.
ilosc serii: zawsze 2

przedramiona (tak samo jak wyzej pisalem)
ilosc serii: zawsze 2

OCZYWISCIE JESTEM NA DIECIE, ROBIE AEROBY, I CWICZE BRZUCH->A6W

no PAIN no GAIN

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 263 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2909
dobrze jest POzdro

.: V :.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 263 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2909
Tzn jakiś śmieszny Hehe

.: V :.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 766
1. moze ktos oceni...
2. jesli smieszny to dlaczego...
???????????????????????

no PAIN no GAIN

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 766
niech ktos to oceni.... juz kiedys wystawilem ten plan i nikt nie chcial sie wypoiwiedziec... teraz jest podobnie
dlaczego?

...

no PAIN no GAIN

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 230 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1978
Na poczatku napisze, że nie znam się zbytnio na rzeźbie.

treningi odbywaja sie systemem: 2 dni z treningiem, 2 dni przerwy, 2 dni z treningiem, 1 dzien przerwy( np. niedziela i poniedzialek->treningi ; wtorek i środa->przerwa ; czwartek i piatek->treningi ; sobota->przerwa )

Troche to namieszane nie lepiej prościej? pon i wt trening śr odpoczynek i czw i pt trening i w weekend odpoczynek. Po co mieszać trening w niedziele?? Nie lubisz odpoczywać?

Nie wiem po co to: ilosc seri: niedziela 3/ czwartek 2 Nie lepiej założyć że 3 i spokuj? Po co tak miesać?

8 powt to wdg mnie za mało na rzeźbę, chyba, że się myle ponieważ nigdy takowego nei układałem. Ale jeżeli jest w 8 powturzeniach to zakładając 1 powturzenie w zapasie, to wychodzi bardziej na trening siłówy niż na rzeźbe!!!! Wdg mnie to trening siłowy.

Wogule co to jest ta gigant seria?

I co do przedramion to trenowanie ich na każdym treningu mija sie z celem.

Takie jest moje zdanie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 93 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1740
za malo powtorzen, powinno byc kolo 16

Pomoglem? (albo probowalem)? Kliknij:
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 766
sluchaj tony tr...

1.dla tego tam mam namieszna bo moja skzola i zycie sluzbowe nie pozwala mi na inny rozklad... ale mysle ze nie ma znaczenia czy cwicze we wtorek czy w niedziele...heh

2. raz 2 serie a raz 3... chodzi o zmiane intesywnosci cwiczen... po za tym nie wiem czy zwrociles uwaga ale chodzi tez o to ze np. na jednym treningu cwicze klate 3 serie a bary 2 serie... za to na drugim klate 2 serie a bary 3...(mogloby byc ciezko cwiczyc klate i bary po 3 serie)

3. wynujac mniejsza licze powtorzen pobudzasz do pracy inne wlokna miesniowe niz wykonujac duza liczbe powtorzen... a powinno sie pobudzac wsyztskie wokna (kompleksowo), po za tym robiac duzo powtorzen trzba dac maly ciezar a z kolei cwiczac malym ciezarym nie utrzymamy ciezko zdobytych miesni... dlatego jedna serie jest po 8 pow. duzym ciezarem a reszta mniejszym ciezrame po 15pow.

4. nie ma sesnu robic wiecej niz 15 pow. ( wyjatek: lydki, ewentualnie rece)

5. napisalem co to jest gigant serie... ale napisze jescze raz... 1 gigantseria skalada sie z wsyztskim cwiczyn na dana grupe miesniowa bez zadnej przerwy. Powoduje to wzrost tetna i utrzymanie go na wysokim poziomie co teoretycznie spala tluszcz... w moim przypadku dobrze rzezbi...

6. to ze na rzebie sie powinno cwiczyc robiac po 8 i 15 pow. to takie troche news'y ze swiata kultirystki wiec mogles nie wiedzaiec... ale reszte skoro decydujesz sie na wypowiedz powinnienes wiedziec... ja wiem o wiele wiecej niz Ty a mimo to nie wypowiadam sie jescze za duzo bo nie czuje ze moja wiedzy stoji na tak wysokim poziomie zeby komus radzic... to jest naprawde bardzo skomplikowany sport. Przez ze wsyzscy pisza rozne glupoty robi sie potezny syf!!! przemysl to.

no PAIN no GAIN

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2495 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 22989
Jeżeli masz odpowiednią dietę to ok. Chociaż ja dałbym więcej powtórzeń, by popracować troche nad wytrzymałością i wydolnością krążeniowo-oddechową

Good ol' chicken!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 76 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 665
Trening OK, tylko myśle że mógłbyś w ćwiczeniach typu "wyciskanie" zwiekszyć liczbe powtórzeń. Ćwicząc klatke robisz rozpiętki na płaskiej i skośniej ławce na jednym treningu, nie lepiej by było na jednym treningu robić rozpiętki na płaskiej a na drugim na skośniej? Pamiętaj że przy treningu na rzeźbe bardzo ważna jest dieta i ćwiczenia areobowe. pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 8751 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 42589
staż ?

podział może być tylko przedramiona też podziel na zginacze i prostowniki.

Nie ćwicz na każdym treningu.


a dieta jest ?


Zmieniony przez - Don garcia w dniu 2006-04-18 17:44:16

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

czy dobry to trening na klatke?

Następny temat

Spalanie tłuszczu z brzucha

Fitmeal