SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening na rzeźbę

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3444

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11144 Napisanych postów 51507 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Jak widać w profilu jestem początkujący. Ustaliłem sobie, że moim celem w kulturystyce jest rzeźba. Chciałbym się dowiedzieć jaki trening (rodzaje ćwieczeń, intensywność) będą miały najlepszy wpływ na ukształtowanie ładnej sylwetki. Z góry dziekuję za każdą radę.

Simon
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 4008 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 37791
hmmm.... patrze na twoj profil - nie obraz sie, ale zeby cos rzezbic, to trzeba najpierw zbudowac. Na twoim miejscu zaczalbym jesc 2 razy tyle co jesz, cwiczyl nie za dlugo, ale duzymi ciezarami, nie przetrenowywalbym sie. Dopiero po nabraniu jakis 10 kg pomyslalbym o rzezbie. Ale sadze ze nie powinienes miec z tym klopotow, bo jestes wysoki i szczuply, czyli nie masz tendencji do odkladania sie tluszczu. Natomiast mozesz miec taki metabolizm, ze i masy bedzie ci trudno nabrac... ale nic nie przychodzi od razu, mysle ze konkretne wyniki beda za jakies 2 lata

Moderator działów Sporty Ogólnorozwojowe & Dla Zupełnie "Zielonych" & Grappling

I szkoda tylko, że w noc kwietniową, Ciągnąc za sobą smród spalin,
Nie cały Związek poleciał w kosmos, A tylko jeden Gagarin

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 4008 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 37791
Poza tym nie martw sie, najwieksze przyrosty sily i masy zaczynaja sie dopiero ok 17 roku zycia. Przynajmniej u mnie tak bylo