SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

trening mięsniowy a przyrost masy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1738

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

kobieta

Wiek

22

Waga

47

Wzrost

170

Cel treningowy

mięśnie

Staż treningowy na siłowni

2tygodnie

Uprawiane inne sporty

nke

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

siłownia

Dieta

.

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

skrzywienie kręgosłupa

Zażywane suplementy

białko+bcaa+witaminy

Ostatnio przerabiany plan

.

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 396 Na forum 204 dni Przeczytanych tematów 33922
spoko looz. ino żeby coś budować, to i dieta i trening muszą "współgrać". i przy budowaniu to i kilogramy raczej pójdą w górę niż w dół. stąd pytanie o dietę i trening jak wyglądają, bo bez tych dwóch informacji to można se gdybać zaledwie. wahnięcia wagi nawet na poziomie 2 kg to norma. bo też nie ona wyznacza cel i sens naszych sylwetkowych działan na siłowni.

Ich bin der Geist, der stets verneint!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 0
Jestem tego świadoma. W końcu mięśnie ważą więcej aniżeli tłuszcz.
Jak mam do pracy na 13 to jem z rana śniadanie o 8, poźniej 9;30 zaczynam trening(piję woda oraz bcaa wymieszane z nią podczas treningu). Na początku zawsze się rozgrzewam, pozniej 10 minut na bieżni i zaczynam trochę hantlami, unoszenie przedramion na wyciągu dolnym, prostowanie na wyciągu itp
Godzinę po treningu zjadam posiłek jest to przewaznie banan lub truskawki twaróg wymieszany z odzywka białkowa, jogurt naturalny+wafle ryzowe z masłem orzechowym.
Pozniej to już w pracy w pudełko biore mieso mielone lub kurczak z ryzem lub makaronem+warzywa ewentualnie omlet.
Kolacja zazwyczaj kanapki z chleba ze słonecznikiem, jajecznica lub omlet
Taki mniej więcej zarys tego co zjadam w ciągu dnia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 396 Na forum 204 dni Przeczytanych tematów 33922
ale to nadal ogólniki, które niewiele mówią. akurat woda z bcaa wymieszana to tu najmniej do szczęścia potrzebna. trochę hantlami, trochę na wyciągu - to mi po prostu wygląda na plan bez ładu i składu (sorry jeśli się mylę). masz rozpiskę co kiedy robisz którego dnia? powtórzenia, serie, obciązenia? no i na podstawie opisu też trudno oszacować ile wcinasz. mówisz o cięciu kalorii a wiesz ile ich jesz / jakie jest Twoje zapotrzebowanie? liczyłaś pi razy oko?

Ich bin der Geist, der stets verneint!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z nadwagą, lipomastia