SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening hst poniżej godziny jak duze ma to znaczenie

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1398

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 127 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3057
moj trening razem z rozgrzewką i rozciąganiem na zakonczenie zajmuje około 1,5h robie wszystko czyli poza największymi grupamie też brzuch łydki biceps triceps przedramie
czy zalety płynące z treningu poniżej godziny sa na tyle znaczące że warto ograniczyć czas, i czy rozgrzewke i rozciąganie na zakończenie też wlicza się w czas treningu
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2623 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 42219
nie warto ograniczac tylko po to, zeby zmiescic sie w godzine.

chwilowy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1104 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 21568
Pewnie, że nie, szczególnie, że jak chodzisz na "zaludnioną" siłownie, to często musisz poczekać na przyrząd!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 765
W HST nie jest wazne w jakim czasie zrobisz cwiczenia(oczywiscie nie można przesadzać i robic ćwiczen 3-4 godziny), ważne jest to byś dokładnie wykonywał kazde z ćwiczeń, a efekty napewno będą zadowalające.

=)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1204 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 14914
1,5h?! TO ile Ty masz cwiczeń, jaka objętość ?

No pain no gain ? No brain no gain !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 127 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3057
teraz jak robie 5tki jest 1,5h wczesniej było szybciej
robie rozgrzewke kilka min potem przysiady 2 serie
wyciskanie na maszynie lub wyprosty kolan 2 serie
martwy ciąg 2 serie ale chce przenieść go na koniec treningu bo później np przy barkach plecy mnie leko bolą
podciąganie na drążku z obciążeniem 2 serie
wiosłowanie sztangielką 2 serie na ręke
wyciskanie na klatke płasko 2-3 serie
przenoszenie sztangielki 1-2 serie
barki 3 serie 1dna na tył 2ga na środek 3cia na przód
biceps 2 serie
triceps 2 serie
szurgsy 2 serie
łydki 2 serie
brzuch podciągnie nóg w zwisie i inne ćwiczenia zgodnie z abs2 około 3 min
przedramiona 3 serie
na koniec rozciąganie 5-10 min

troche tego jest i w godzinie się nie zmieszcze napewno
jak bym zakończył trening na barkach to było by około godziny albo i mniej ale jeśli nie trzeba ograniczac czasu to wole robić wszystko
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1104 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 21568
teraz jak robie 5tki jest 1,5h wczesniej było szybciej
robie rozgrzewke kilka min potem przysiady 2 serie
wyciskanie na maszynie lub wyprosty kolan 2 serie
martwy ciąg 2 serie ale chce przenieść go na koniec treningu bo później np przy barkach plecy mnie leko bolą - W SZOKU JESTEM, ŻE W OGÓLE DAJESZ RADĘ! JA JAK ROBIŁEM SYSTEMEM NA KAŻDYM TRENINGU PRZYSIAD + CO DRUGI MARTWY, TO MI PLECY WYSIADAŁY, A TY NAPIERASZ JEDNO I DRUGIE ZAWSZE?!?!?! CZY ŹLE ZROZUMIAŁEM?
podciąganie na drążku z obciążeniem 2 serie
wiosłowanie sztangielką 2 serie na ręke
wyciskanie na klatke płasko 2-3 serie
przenoszenie sztangielki 1-2 serie
barki 3 serie 1dna na tył 2ga na środek 3cia na przód
biceps 2 serie
triceps 2 serie
szurgsy 2 serie - KONIECZNIE? WYWAL!
łydki 2 serie
brzuch podciągnie nóg w zwisie i inne ćwiczenia zgodnie z abs2 około 3 min
przedramiona 3 serie - KONIECZNIE? WYWAL!
na koniec rozciąganie 5-10 min

troche tego jest i w godzinie się nie zmieszcze napewno
jak bym zakończył trening na barkach to było by około godziny albo i mniej ale jeśli nie trzeba ograniczac czasu to wole robić wszystko - MOIM ZDANIEM CZAS JEST UMOWNY, PRZERWY NIE MOGĄ BYĆ ZA DŁUGIE I TYLE! GENERALNIE JA STOSUJE SUPERSERIE NA KLATKE/PLECY I BIC/TRIC. POZA TYM POLECAM PRZYSIAD NA ZMIANĘ Z MC, ORAZ WYRZUCIĆ ĆWICZENIA ZBĘDNE, TYPU PRZEDRAMIONA CZY KAPTURY. I JUŻ MASZ W MIARĘ KRÓTKI TRENING
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Proszę o korekty HST

Następny temat

co na dolny grzbiet gdy przysiady na każdym treningu?

injelly