SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening endomorfika

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2866

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47760 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Jestem typowym skrajnym endomorfikiem, który na własą rękę szuka optymalny system dający mi najlepsze efekty treningowe. I moim zdaniem opracowałem jeden z licznych treningów dla właśnie tej grupy metabolicznej.
System ten opiera się głównie na systematycznym treningu 4 razy w tygodnu ,dobrze dobranej diecie i optymalnym połonczenu treningu siłowego z aerobowymi.
Trening siłowy wykonujemy 4 razy w tygodnu przy czym dwie sesje są poświęcone tym samym partiom mięśni np.:
-poniedziałek; klatke, brzuch(proste), biceps, triceps.
-wtorek; plecy, barki, nogi, brzuch.
-czwartek; klatke, brzuch(proste), biceps, triceps.
-piątek; plecy, barki, nogi, brzuch.
Z tym, że w poniedziałek i wtorek robimy lekko, a w czwartek i w piątek robimy do załamania mięśni(to znaczy do do ostatniego przwidłowedo powtużenia).
W czwartek i w piątek stosujemy takie techniki jak serie łonczone(najlepiej przy ostatnich dwóch ćwiczeniach {w 4,5 serii najlepiej stosować technike ze zmniejszajoncym się ciężarem i kontynułować do ostatniego prawidłowego powtórznenia co daje napompowanie mięśni})
Na małe mięśnie wykonujemy 3 ćwiczenia, a na duże 4, po 5 serii.

Po treningu siłowym wykonujemy 40 minut treningu aerobowego, ponieważ endomorficy są najczeńściej bardzo zatłudzczeni, albo przynajmniej mają niechętny nadmiar tłuszczyku.

Djeta endomorfika musi opierać sie na dużej ilości biala, a wograniconej ilości tłuszcze i węglowodany.
Bałko powiniśmy spożywać 2g/kg masy ciała.
Węglowodanów 4g/kg.
Tłuszcze będziemy otrzymywać z potraw.
Produkty dobieramy z diety typowego kulturysty przyczym ograniaczamy produkty mleczne, ponieważ laktoza żle wpłya na nasz układ trawieny i sylwetke(a na pewno nie przed snem).
Posiłki powinieneś spożywać co 3 godziny przynajmniej 5 razy dzienie, ponieważ pozwoli to twojemu organizmowi nie odkładać węglowodanuów i tłuszczy pod skurą.
Po zakończenu treningu najlepiej spożyć odżywke wysokobiałkową, która zneutralizuje częściowe skutki procesu katabolicznego wywołanego przez trening.

!!!Uwaga!!!
Nie zpomnij o regeneracji i motywacji.
Powinieneś spać przynajmniej 8 godzin. Na treningu i po nim nie zapominaj się rozciągać.

To czyba na tyle jeżeli są jakieś pytania to na e-mail.

Te zasady pozwoliły mi w ciągu miesąca spąść z brzucha 4 centymetry, łapka urosła mi o 2,5 centymeta a siła w wyciskanu na prostej ławce urosła o 10 kilo.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 200 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
troszke takie sobie- trozske mitów itp. wiele ortów - ktory skasowac? ten czy ten w odzywainiu ?

Zmieniony przez - f***master w dniu 2004-08-29 13:16:37
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytam o Cykle (do Michaila)

Następny temat

technika i rodzaje ćw. na wolnych cieżarach

Fruzelina