SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening dwz razy w tygodniu sob i niedziela

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 612

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8
Witam wszystkich
Jestem na forum pierwszy raz i mam nadzieję że będziecie wyrozumiali.
Mam problem jak połączyć grupy mięśniowe w dwóch treningach. Problem polega na tym że mogą ćwiczyć tylko w sobotę i niedzielę czyli dwa dni po sobie. Nie do końca wiem jak połączyć grupy by nie przetrenować się.
Przez ostatnie 4 miesiące ćwiczyłem co drugi dzień w systemie split( 1.klatka,grzbiet 2.biceps,triceps 3.barki,nogi)
Niestety od kiedy znów jestem aktywny zawodowo mogę trenować tylko w weekendy myślę o połączeniu sobota-klatka,grzbiet,biceps niedziela-barki,nogi,triceps. Wszystko byłoby w o.k. gdyby nie trening barków i tricepsów po sobotnim treningu klatki gdzie wiadomo te partie dostają ostro w kość.


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 28

Waga: 80

Wzrost: 170

Cel treningowy: masa jakościowa

Staż treningowy na słowni: 10 lat z przerwami ostatnie 8 miesięcy nieprzerwanie

Uprawiane inne sporty: brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga,sztangielki, wyciąg góra i dół

Dieta: 5-6 posiłków w każdym około 30 gram białka, posiłek przedtreningowy bogaty w węglowodany

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: WPC, CARBO, kompleks witaminowo-mineralny
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 86 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 584
nie ma takiej możliwości... nie rób tak ! sobota, niedziela... mięśnie nie zdąrzą się zregenerować, będzie to działać tylko na Twoją nie korzyść. Jeśli chcesz ćwiczyć to postaraj się zarezerwować trochę czasu w tygodniu i ćwicz pn,śr,pt albo wt,czw,sob

Siła !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
Pyno

?

no wlasnie sek w tym,ze miesnie ulegna artrofii do czasu nastepnej stymulacji.

jak czegos nie jestes pewien-NIE STUKAJ W KLAWISZE!


przy takim rozkladzie-tylko weekend-wszystko to,co podales w ankiecie przestaje miec glebszy sens.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8
Myślę o wykorzystaniu metody hevy duty i treningu w takim systemie

sobota:
Klatka
1. wyciskanie na ławce płaskiej 2serie rozgrzewki 12 i 10 pow. - 1seria 6-8 pow+2pow wymuszone
2. wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 12 pow. rozgrzewka - 1seria 6-8pow+ 2pow wymuszone
3. rozpiętki na ławce skośnej 12pow rozgrzewka - 1seria 10-8 pow+2pow wymuszone
4. ściśganie w bramie 12pow rozgrzewka - 1seria 10 pow
Grzbiet
1. wiosłowanie w opadzie 12pow i 10pow rozgrzewka - 1 seria 8 pow
2. sciąganie górnego wyciągu do klatki 12 rozgrzewka - 1 seria 8 pow+2pow wymuszone
3.sciąganie górnego wyciągu do karku 12pow rozgrzewka - 1 seria 8 pow+2pow wymuszone
4. szrugsy ze sztangielkami 12 i 10pow rozgrzewka - 1 seria 8 pow
Bicepsy
1. naprzemianstronne uginania ze sztangielkami 12 i 10 pow rozgrzewka - 1 seria 6-8pow+2pow wymuszone
2. uginania w pozycji neutralnej 12pow rozgrzewka - 1 seria 6-8pow+2pow wymuszone
3. uginania na modlitewniku 12pow rozgrzewka - 1 seria 10-8 pow+2pow wymuszone

NIEDZIELA:
Barki
1. wyciskanie sztangi zza karku 12-10pow rozgrzewka - 1 seria 6-8pow+2pow wymuszone
2. unoszenia sztangielek bokiem 12pow rozgrzewka - 1 seria 10-8pow+2pow wymuszone
3. unoszenia sztangielek bokiem w opadzie tłuowia 12pow rozgrzewka - 1 seria 10-8pow
Triceps
1. wyciskanie w wąskim chwycie ze sztangą 12 i10pow rozgrzewka - 1 seria 6-8pow+2pow wymuszone
2. prostowania przedramion na wyciągu 12pow rozgrzewka - 1 seria 6-8pow+2pow wymuszone
3. prostowania przedramienia jednorącz podchwytem 12pow rozgrzewka - 1 seria10-8 pow
Nogi
1. przysiady ze sztangą 12 i 10 pow rozgrzewka - 1 seria 10-8pow
2. prostowania ud 12pow rozgrzewka - 1 seria 10-8 pow
3. uginania ud 12 i 10pow rozgrzewka - 1 seria 10-8 pow
4. wspięcia na palce stojąc 18 i 16pow rozgrzewka - 1 seria 15pow
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8
niestety wchodzi w rachubę tylko sobota i niedziela. partie sie nie powtarzają lecz martwi mnie brak czasu na odbudowę zapasów glikogenu w mięśniach. a co do stwierdzenia przy takim rozkladzie-tylko weekend-wszystko to,co podales w ankiecie przestaje miec glebszy sens to prosił bym o rozwinięcie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8
zawsze pozostaje pięć dni na odbudowę i regenerację.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
gitarra83

nie lapiesz tematu.

miesnie musza byc z odpowiednia czestotliwoscia stymulowane.
zadne cuda wianki(heavy duty) tutaj nie pomoga.

TY MASZ ZWIEKSZAC SILE W PODSTAWOWYCH CWICZENIACH,A NIE WYPRUWAC FLAKI NA KAZDEJ SESJI.

przestaje miec sens to,co podales,dlatego ze juz przy temacie treningu jest klapa.


"martwi mnie brak czasu na odbudowę zapasów glikogenu w mięśniach"

widze,ze masz niezle mozg wyprany.


"zawsze pozostaje pięć dni na odbudowę i regenerację."

dla jednego bedzie to odpowiednie....a dla drugiego(dla wiekszosci)-nie.

ALE!
zawsze mozesz sprobowac.

2 dni treningu,czyli albo calosciowka albo 2-way split(zazwyczaj gora/dol lub push/pull)
akurat znikna twoje problemy z podzialami.
max 5 cw./sesje

teraz porownaj z tym knotem,ktory sobie wymysliles.

NIE ILOSC,LECZ JAKOSC!!!!

"live and die in the squat rack"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

poczatek

Następny temat

Trening Joe Weidera

BF