SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening do poprawy/oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 648

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 66
Raczej pod wygład chciałbym nabrać masy ofc nie tłuszczowej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 166
Ja ci powiem jak wyglądał mój pierwszy plan, czyli tak :
Pon : Klata + biceps
Płaska ławka progresja ( 8-2 ruchów serie ) co serie zwiększałem ciężar, wyciskanie hantli na płaskiej(8-5), następnie rozpiętki na maszynie (3 s po 15 p ) Biceps : Sztanga stojąc ( 4 s po 10 p ), hantle stojąc + młotki i na koniec brama na biceps.
Środa Plecy + barki - > podciąganie na maszynie ( 3 s po 10 p ), wyciąg do klatki i do karku ( 3 s po 10 p ) wiosłowanie ( 3 s po 15 p ) na początku nie robiłem mc, robiłem samym gryfem ( przez 2 tygodnie, żeby opanować technikę ) i na koniec motyle ze sztanga ( 4 s po 10 p ) i to całe plecy, Barki robiłem wyciskanie hantlami ( 4 s po 10 p ) + na maszynie ( 4 s po 10 p )
Piątek triceps/nogi/kaptury - > płaska ławka ( 8-2 progresja ), poręcze ( 3 s po 10 p ), wyciąg z góry ( 3 s po
12-10p ), francuskie ( 4 s po 10 p ) , nogi ( 3 maszyny 4 s po 15 p + wykroki z ciężarem i łydki ) i na koniec kaptury z samym ciężarem 4 s po 15 p, takim treningiem robiłem I miesiąc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 66
Ja na razie lece tym reningiem zobaczymy jakie będa efekty po paru miesiącach.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na sile podzial procentowy

Następny temat

BÓL BARKU PODCZAS WYKONYWANIA ĆWICZEŃ

Fruzelina