SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening do ocenki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 774

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 519
witam co myslicie o tym cel masa:

Poniedzialek:
Klata,Triceps,brzuch

Wtorek:
Barki,Biceps,plecy,

Sroda:
wolne

Czwartek:
Klata,triceps,brzuc

Piatek:
Barki,biceps,plecy,nogi

Sobota:
wolne
NIedziela:
wolne

Z gory dzieki.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5131 Napisanych postów 58892 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 724768
Po co każda partia dwa razy w tygodniu

daj klasyczny podział partii a jeśli masz mały staż zacznij trening FBW i powinno być spoko

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 519
ok dziekowka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5131 Napisanych postów 58892 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 724768
Pamiętaj o diecie bez niej nie będzie masy

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 519
hehe to jest oczywiste :):):););)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5131 Napisanych postów 58892 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 724768
O to chodzi że nie dla wszystkich

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PLAN TRENINGOWY na masę DO OCENY

Następny temat

plan treningu ogolnorozwojowego.

FAME