SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening czy jest dobry???

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 826

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 189
czesc... mam pytanie czy taki trening jest dobry(przez 2 tygodnie):
poniedzialek,sroda,piatek:rano klata wieczorem biceps triceps
wtorek,czwartek,sobota:rano przedramie nogi wieczorem bary plecy
niedziela odpoczynke
ten trening mam na 2 tygodnie bo teraz sa ferie!!! i mam pytanie czy nic mi sie niestanie np nie spale miesni albo cos???
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 91090
Witaj chętnie pomożemy, ale daj

COŚ O SOBIE ZANIM ZAPYTASZ O RADĘ wg tego szablonu:

DZIĘKI INFORMACJOM, KÓRE PODASZ będzie można od razu przejść do konstruktywnej i KONKRETNEJ pomocy w Twojej sprawie.

1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.
6.Opisz jaką stosowałeś do tego treingu diete-czy stosowałes?

JEŻELI GDZIEŚ JUŻ ODPOWIADAŁEŚ NA TE PYTANIA- WKLEJ PROSZĘ LINKA OD ODPOWIEDZI

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 155 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 360
Cześć !
Moim zdaniem dzielenie treningu na dwa w ciągu dnia jest dobre dla zawodników przygotowujących się do zawodów.
Dla młodego kulturysty jest to raczej niewskazane - dlatego , iż musiałbyś podporządkować pod siłownię cały dzień - odpowiednie odżywianie bogate w węglowodany dla energii - gdyż wydatek energetyczny byłby wzmożony - po drugie - regenracja mięśni też nie przebiegałaby prawidłowo.
Osobiście starałbym się trenowaćw sposób bardziej tradycyjny - czyli 2 grupy mięśniowe na jednym ciągłym treningu.
Nie jest to oczywiście wyrocznia - jeśłi uważasz ,że jesteś już na etapie takiego zaawansowania - to całkiem niezły pomysł.
Pozdrawiam i do usłyszenia !
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening ocencie na mase

Następny temat

MASA PLAN

nutloveb