SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening brzucha - masa

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6190

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 363 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10625
jow.


obecnie robie masę 1 cykl kreatynowy i chciałbym nabrać trochę masy tych mięśni (fatu też mam tam sporo) ale redukcje robię potem


1. brzuszki z obciążeniem 15/12/12
2. unoszenie kolan na poręczach 15/15
3. allachy z obciążeniem 12/12/10/8
4. superseria spięcia dokładne leżąc 25/30/35 + unoszenie nóg na poręczach 10/15/20
5. spięcia z przytrzymaniem (napięcie mięśni) 12-10/12-10/10-8

czy ten trening jest dobry?
myślę robić to 3x w tyg po treningu.

Pozdr
DEEP

Zmieniony przez - D3epThroat w dniu 2008-09-07 20:55:12

Dieta to podstawa

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 18684 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 117415
tzn trening brzucha przy priorytecie na mase czy trening na mase miesni brzucha?
jaki jest cel precyzyjnie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 363 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10625
na mase mięśni, kiedy będę robił rzeźbe (zaczynam w marcu) żebym mógł uwidocznić mój kaloryfer, typ sylwetki endo.

Pozdr
DEEP

Dieta to podstawa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49627 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
za duzo jak dla mnie ;/

dobry zestaw

2 razy w tygodniu:

sklony na skosnej lawce z obciazeniem 5x10
Allachy 5x10

tyle wystarczy

brzuch tez mocno pracuje przy MC i przysiadach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 19512 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 126277
dobry masz nick heh. sie na ogladal filmikow. I DEEP TRHOAT . z tą panią blondynka .

.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 363 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10625
deepthroat to postać z Metal Gear Solid

mam go nawet w avku.

a co do tematu to wydaje mi się że plan jest dobry, może odjąć 1-2 ćwiczenia i stosować po każdym treningu kiedy zapasy glikogenu są na wyczerpaniu ?

Pozdr
DEEP

Dieta to podstawa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1312 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 20446
skorp wydaje ci sie dobry to po co pytasz

.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 1836 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16130
tym treningiem brzucha na pewno nie zrobisz masy ;]
2 treningi jeden lekki drugi cieżki.

a tu kilka słow pumy666 na ten temat :D pozwolcie ze zacytuja :D

"Brzuch traktujemy jak kazdy inny miesien.

Poprawka do tej zasady gloszona przez Vinca Gironde to:
Przetrenowany brzuch oznacza zahamowanie postepow calego ciala. Nadmiarowac treningu brzucha mozna powodowac spadek obdwodow calego ciala.

To tyle teorii.Teraz praktyka:

W tygodniu splitowym jest miejsce tylko na jeden wlasciwy trening brzucha. W planie wyjatkowo moze istniec drugi trening lekki, ale nie jest to plan wysilkowy - obecnosc sztangi w nim ma tylko motywowac - sluzy rozciaganiu miesni i lepszemu ukrwieniu. (uzywamy go cyklicznie, jeden cykl jest, drugi nie ma).
Obierajac droge masowego treningu brzucha, przywracasz swojej motoryce harmonie. Silny brzuch wspiera przysiady, pozycje opuszczona itd. Gdy brzuch jest na tym samym torze gdzie reszta ciala, jeden trening zapewnia mu maks bodzcow.

Kwestia powtorzen.
Zakres 10-15, wszystko powyzej jest wytrzymalosciowe, nie pomoze w niczym a jedynie spowolni progres i moza/a nawet napewno oslabi poencjalne wyniki jakie bys zdobyl w innych cwiczeniach wielostawowych.

Kwestia kolesnosc cwiczen:
1. Atak na glowy dolne (czyli tzw. bluznerstwo)
2. Atak na miesnie skosne brzcuha
3. Atak na calosc brzucha
4*. Superseria.

*Jesli w kazdym cwiczeniu 1-3 robisz 3 serie, to wolno ci zrobic ss. Jesli robisz po 4 serie to 4 cw ci niepotrzebne. Dopasuj do ciala. Mysl w kategori zdobywania masy, nie mysl o tym jak o "mitycznym brzuchu". Mniej znaczy lepiej.

Kwestia jakosci cwiczen - tzn wysilek do zysku.

1.Bluznierczy dol
a) Unoszenie wiszac na drazku
b) Unoszenie wiszac w opraciu o podlokietniki
...dlugo nic
c) Unoszenie nog lezac
2. Skosne
a) Stojac opad w bok.
b) Russian twist.
.... dlugo nic
c) Skretospiecia
3. Calosc brzucha
ex equo crunch z linka (stojac, kleczac...)
wraz z
crunch ze sztanga na lawce ujemnej.
"

Zmieniony przez - Jodełko w dniu 2008-09-08 15:30:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126370
...szczerze mówiąc wątpie aby wiele osób wykonywało wiecej niz 15 powt. >>Unoszenia wiszac w opraciu o podlokietniki << nawet bez obciązenia[oczywiście mam na mysli z zachowaniem jak najbardziej prawidłowej techniki, bez pomocy innych mięsni] i choc ostatnio trenowanie m. brzucha z obciązeniem stalo sie dość modne to jednak radziałbym to robić dopiero wtedy gdy mięśnie te sa do takich obciążeń przygotowane, moze się to czasami niestety zakończyć kontuzją

a i efekty masowe tych mięsni w takiej sytuacji sa wg. mnie wątpliwe.


Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2008-09-08 22:40:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 363 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10625
no fakt ponad 15 powt idzie ciężko ale daje radę dociągnąć do 35 w sumie

Pozdr
DEEP

Dieta to podstawa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 9831 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34282
Apokalipsa:

1. Zgadza sie, kontuzja w trakcie trenowania miesnie brzucha = kontuzji kregoslupa, czasem o wiele bardziej krytycznej niz przy martwych ciagach.

2.Trening masowy brzucha daje piekne rezultaty wizualna. Ladnego skomponowaneg oz reszta ciala, dlugiego, symetrycznego rdzenia. To trening "brzuszki jazda do przodu byle superseria na maxa" konczy sie chaotycznie wypietrzonymi, poskracanymi pryszczami.
W ktorym to i tak przysiady i niepoprawne wyciskania powoduje wlasciwy rozwoj miesni a nie cwiczenia dla podlotek, ktore wszyscy mysla ze dzialaja

Zmieniony przez - puma666 w dniu 2008-09-09 10:57:29

WIEDZMA JEST MOJA %)
Znizka 30% na sprzet Kelton:
http://www.sfd.pl/Pozegnalna_Znizka_30%_na_sprzet_Kelton_od_Pumy.-t624346.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mocny brzuch?

Następny temat

podciaganie na plecy dylemat

whey deli