SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening barków

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 553

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 41
Witam mam pytanie bowiem na plecy i nogi mam plan treningowy którego się trzymam jedynie dodaje/odejmuje jedną serie podczas treningów lecz np barki co trening robię dwa te same ćwiczenia a dalej inne czasem wyciskanie hantlami,unoszenie sztangi i przyciąganie jej do brody lub wyciskania na maszynach. Czy taka odmienność treningowa ma jakiś wpływ na progres jeżeli przetrenuje dobrze każdy akton a różnica bd w ćwiczeniach i zakresach ruchów lub serii czasem robię 10-15 serii a czasem 20-25 zależne jest to od energii na treningu i czuciu bo czasem po jednym,dwóch ćwiczeniach schodzi pompa i dochodzę jedynie do 10 serii + a czasem robie jeszcze inne ćwiczenia po 3,4 serie. Pokrótcę chciałbym również przedstawić przykładowy trening jaki czasem wykonuję i chciałbym sie go trzymać
1) wznosy bokiem 5serii po 8-12 pwt
2) unoszenie hantli w przód na przemian 4serie 20pwt po 10 na kazda reke
3) wyciskanie hantli na ławce 5 serii ( i tu lepiej robić mniejszym ciezarem jak na pompe czy z progresją ciężaru od 6 do 10 pwt
4) coś na tył barków wznosy hantli bokiem w opadzie ramionami do tyłu lub przyciąganie wyciągu do czoła stojąc czy może wyciskanie sztangi zza karku?
5) dodać tu coś jeszcze np przyciąganie sztangi do brody w 4seriach czy skończyć na 4 cwiczeniach?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11773 Napisanych postów 120433 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1397967
4 cwiczneia starczą, na barki poniżej 8 powtórzeń byum nie schodził, na tylni zostaw unoiszenie w opadzie lub facee pull, to że zmienisz sztangę z przed głowy za głownie nie oznacza że tył barkó zrobisz.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3730 Napisanych postów 44903 Wiek 186 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336458
Poniżej 8 powtórzeń jedynie w wyciskaniu żołnierskim lub wyciskaniu hantli. Ale Twój program trochę kuleje, bo zaczynasz od izolacji.

Na prym jakaś forma wycisku, później wznosy boczne i po sprawie. Tylny akton zrób przy plecach (face pull, wznosy z opadu) a przedni wyrobi się od treningu klatki.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

POMOŻE KTOŚ W TRENINGACH ?

Następny temat

Redukcja-Fbw do oceny

Fruzelina